H Xiaomi, όπως έχουμε εξηγήσει αρκετές φορές στο παρελθόν, δραστηριοποιείται κυρίως στο χώρο των budget και low mid-range smartphones με ιδιαίτερη επιτυχία, ιδιαίτερα στην αγορά της Ινδίας, όπου αποτελεί τον κορυφαίο κατασκευαστή βασισμένος στην επιτυχία της σειράς Redmi, με τιμές οι οποίες διαμορφώνονται στα 80-250 δολάρια. Η επιτυχία της αυτή, την έχει κάνει να συνεχίζει να διαθέτει το ένα smartphone μετά το άλλο, με παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά και στα ίδια επίπεδα τιμών. Ειδικοί αναρωτιούνται αν το ένα smartphone μιας σειράς της Xiaomi δρα επιβαρυντικά για την επιτυχία του άλλου και αν μια τέτοια προσέγγιση είναι η ιδανική.

Στην Ινδία για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή η Xiaomi πουλά έξι διαφορετικά Redmi smartphones, χωρίς να μετράμε τις διαφορετικές εκδόσεις ως προς τη μνήμη κάθε συσκευής. Πρόσφατα, το androidauthority είχε μια  συνέντευξη με τον Manu Kumar Jain, Global Vice President της Xiaomi και Managing Director της Xiaomi Ινδίας, όσον αφορά αυτές τις γρήγορες διαθέσεις συσκευών. Ο Menu υποστήριξε την πρακτική αυτή της Xiaomi, επιμένοντας ότι η κάθε σειρά εντός του Redmi portfolio έχει συγκεκριμένο target audience. Έτσι, ενώ το Redmi Note 5 είναι για καταναλωτές οι οποίοι ψάχνουν για μια ισορροπία μεταξύ των επιδόσεων και της μπαταρίας, το Redmi Y2 είναι για εκείνους που θέλουν καλύτερη εμπειρία λήψης selfie φωτογραφιών.

Υπάρχουν όμως και μη Redmi smartphones, όπως το Mi A2 και το  Mi Max 2, με το δικό τους κοινό και αυτές. Το πρώτο διαθέτει stock Android και το δεύτερο έχει μια ιδιαίτερα μεγάλη οθόνη για τους fans του είδους.  Ωστόσο, θα κρατήσουμε εκτός άρθρου, τα Mi Mix 2, ή το νέο Poco F1. Αυτές οι συσκευές τιμολογούνται αρκετά υψηλότερα και δεν έχουν ως target το ίδιο κοινό με τα Redmi smartphones. Δείτε για παράδειγμα τις συσκευές Redmi που είναι διαθέσιμες στην Ινδία.

Η αλήθεια είναι ότι πολλές αγορές Redmi συσκευών καθορίζονται από την διαθεσιμότητα και όχι την προσωπική επιλογή, μόλις κάποιος καταναλωτής αποφασίσει να αγοράσει μια Xiaomi συσκευή. Η Xiaomi είναι γνωστή για τη μικρή ποσότητα των διαθέσιμων smartphones καθώς αντιμετωπίζει τόσο μεγάλη ζήτηση και επομένως κάποιος που θα ψάχνει να αγοράσει το Redmi 6 καταλήγει να αγοράσει το Redmi Note 5 επειδή ήδη έχει γίνει sold out. Πολλές συσκευές έχουν παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά. Ναι, τον Snapdragon 625.

Είναι δύσκολο να κριτικάρεις την απόφαση της Xiaomi, πόσο μάλλον όταν ηγείται σε αγορές όπως η Ινδία και συνεχίζει να μεγαλώνει στην Ευρώπη. Φαίνεται ότι η επιλογή της αποδίδει.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.