Σημαντικές καθυστερήσεις στις μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μικρό χάος στους οικιακούς λογαριασμούς ρεύματος. Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ πρέπει να μετρά σε μηνιαία βάση ωστόσο όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει.
Όπως αναφέρουν οι ιστοσελίδες Financial Report και xaidarisimera.gr, καταναλωτές αναφέρουν ότι οι μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ δεν γίνονται εντός του χρονοδιαγράμματος που αναγράφεται στους λογαριασμούς, δηλαδή η μέτρηση δεν πραγματοποιείται την τελευταία μέρα του μήνα 30 ή 31 όπως ισχύει κανονικά και συνεπώς, οι εταιρίες–πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δε λαμβάνουν έγκαιρα τις μετρήσεις από το ΔΕΔΔΗΕ ώστε να εκδώσουν εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Αναγραφή του Προσωπικού Αριθμού στο Δελτίο Ταυτότητας
Σε περίπτώσεις λαθών μάλιστα, ο ΔΕΔΔΗΕ απαντά πως οι πελάτες μπορούν να ακταχωρήσουν ενδείξεις τηλεφωνικά στο 800 400 4000 ή στην πλατφόρμα που έχει δημιουργηθει για το σκοπό αυτό.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Όταν η πλατφόρμα έχει ως αριθμό αναφοράς την ένδειξη της προηγούμενης μέτρησης ο οποίος ειναι μεγαλύτερος από το πραγματικό τότε η προσπάθεια να καταχωρηθεί η τωρινή ένδειξη είναι by default καταδικασμένη σε αποτυχία! Τους ανέφερα το πρόβλημα τη Μεγάλη Δευτέρα ζητώντας να με ενημερώσουν για τον τρόπο διόρθωσης της αδικίας. Το email κοινοποιήθηκε και στο Συνήγορο του Καταναλωτή ο οποίος απάντησε δίνοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορώ να κάνω καταγγελία online, στη σχετική πλατφόρμα του site. Δυστυχώς χωρίς απάντηση ως τώρα, μετά το Πάσχα θα προχωρήσω στην καταγγελία. Προτείνω να το κάνουν όλοι οι ομοιοπαθείς μου…