Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή παρατηρείται μεγάλη αύξηση στις αθέμιτες πρακτικές των εταιρειών παροχής ρεύματος. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στο 2024 κατατέθηκαν πάνω από 2.500 σχετικές καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Πιο συγκεκριμένα οι καταναλωτές διαμαρτύρονται για υπερβολικές χρεώσεις μετά την αλλαγή προμηθευτή αλλά και αυθαίρετες τηλεφωνικές συμβάσεις χωρίς έγγραφη συναίνεση τους. Ακόμη γίνεται συχνά αναφορά για καταστρατήγηση του δικαιώματός τους να υπαναχωρήσουν από μια σύμβαση. Σε αυτό συμβάλει και ο ΔΕΔΔΗΕ καθώς το 40% των αναφορών σχετίζονται με τις αρμοδιότητές του, με λανθασμένες μετρήσεις κατά την αλλαγή προμηθευτή ρεύματος.
Τεράστια αύξηση στις επιθέσεις σε password managers το 2024
Οι καταναλωτές αναφέρουν συχνά την αυθαίρετη σύναψη συμβάσεων καθώς εμφανίζονται να έχουν συναινέσει τηλεφωνικά σε αλλαγή προμηθευτή, χωρίς να έχουν υπογράψει κάποιο έγγραφο. Παράλληλα δεν τηρείται το δικαίωμα υπαναχώρησης των καταναλωτών. Για το λόγο αυτό έχουν γίνει πάνω από 150 έγγραφες συστάσεις προς προμηθευτές ρεύματος για την επίλυση διαφορών αυτών. Οι ειδικοί συνιστούν στους καταναλωτές να διαβάζουν προσεκτικά τους όρους της σύμβασης πριν την υπογράψουν και να ζητούν το έντυπο υπαναχώρησης.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.