Lords-of-the-Fallen-Logo

Με τη μεθοδικότητα που διακρίνει το σύστημα μάχης του, το Lords of the Fallen θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ακόμα μια συνέχεια της σειράς Souls, αλλά οι δημιουργοί έχουν κάτι άλλο στο μυαλό τους.

Θέλουμε να κάνουμε τη μάχη του παιχνιδιού να φαίνεται πραγματικά αξιόπιστη και να σας κάνει να νιώθετε οτι έχετε τον πλήρη έλεγχο κάθε μιας ενέργειας ακολουθούμενη από τις αντίστοιχες συνέπειες. Το Dark Souls δεν επινόησε αυτό το στυλ παιχνιδιού, αλλά το εκτέλεσε με πραγματικά ιδιοφυείς τρόπους. Αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα παιχνίδια, αντί για απλά “hacking and slashing”

Αυτά είπε ο προγραμματιστής του παιχνιδιού Jan Klose, σε συνέντευξη με τον συνάδελφό του Tomasz Gop, προσθέτοντας στο τέλος οτι αυτό το παιχνίδι δεν είναι Devil May Cry.715754_20130816_640screen005

Επίσης έδωσαν έμφαση στη σημασία του να παρατηρείς και να μαθαίνεις τον αντίπαλό σου. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης οι περισσότερες μάχες ήταν ένας με έναν, και όταν ο ήρωάς μας προσπαθούσε να επιτεθεί στα τυφλά και χωρίς σχέδιο κατέληγε κομματάκια σε δευτερόλεπτα. Τη δεύτερη φορά όμως, όταν κράτησε ασφαλείς αποστάσεις και έμαθε τον αντίπαλο, δημιούργησε στρατηγική: οι γρήγορες επιθέσεις αντιμετωπίζονταν τσουλώντας προς την κίνηση του εχθρού και μετά χτυπώντας τον από πίσω, ενώ τα δυνατά χτυπήματα έρχονταν πάντα σε σετ των τριών αφήνοντας τον ευάλωτο αμέσως μετά. Γνωρίζοντας αυτές τις πληροφορίες η νίκη ήταν πολύ κοντά.

Βασική σημείωση των προγραμματιστών είναι οτι το παιχνίδι τους είναι μεν προκλητικό αλλά δεν έχει σκοπό να “τιμωρεί” τον παίχτη (τουλάχιστον όχι όσο εκείνος το επιθυμεί).715754_20130816_640screen001

Όντως πολλοί θεωρούν οτι ένα παιχνίδι με προκλήσεις αβίαστα καταλήγει να “τιμωρεί” τον παίχτη όσο αυξάνεται η δυσκολία. ‘Ομως η Deck13 θέλει να σιγουρέψει οτι αυτό δεν θα συμβεί στο παιχνίδι τους. Εάν θέλεις προκλήσεις μπορείς να τις έχεις και να ανταμειφθείς για τους κόπους σου. Αλλά σε περίπτωση δυσκολίας αντιμετώπισης κάποιου δύσκολου εχθρού ή απλά αποφυγής ανεπιθύμητης δυσκολίας, το Lords of the Fallen σου δίνει τα κατάλληλα εργαλεία για να ισορροπήσει λίγο τις πιθανότητες και να σου δώσει ένα παραπάνω πάτημα στη μάχη.

Ένα παράδειγμα είναι το σύστημα μαγείας του παιχνιδιού. Οι μαγικές επιθέσεις είναι ιδιαίτερα δυνατές στο Lords of the Fallen, τόσο που οι προγραμματιστές τις αναφέρουν ως “Smart bombs”. Παράδειγμα μια μαγική ικανότητα που “βάζει τρικλοποδιά” στον εχθρό σου δίνει την ευκαιρία για μερικά εύκολα και σίγουρα χτυπήματα. Η ακόλουθη λογική ερώτηση είναι, τι μας σταματάει από το να τις χρησιμοποιούμε συνεχώς; Η απάντηση έχει ως εξής, ΑΝ καταφέρεις να νικήσεις έναν αντίπαλο χωρίς τη χρήση οποιουδήποτε μαγικού, το παιχνίδι σε ανταμείβει με επιπλέον loot και άλλα καλούδια για τον κόπο σου.715754_20130816_640screen004

Υπάρχουν βέβαια και εργαλεία για διαφορετική προσέγγιση μιας μάχης, όπως το να πλησιάζεις αθόρυβα από πίσω χτυπώντας τον ανυποψίαστο εχθρό με περισσότερη δύναμη, αλλά επίσης μπορείς να βρεις εναλλακτικό δρόμο για τον στόχο σου αποφεύγοντας έτσι μια μάχη εξολοκλήρου. Η Deck13 δεν θέλει να αναγκάσει τον παίχτη να νιώθει κολλημένος σε μια αναγκαστική μάχη. Το Lords of the Fallen σχεδιάστηκε να έχει προκλήσεις, αλλά το επίπεδο αυτών το καθορίζει ο παίχτης.

Τέλος, δεν θα είναι πιθανό απλώς να χρησιμοποιήσεις οτιδήποτε υπάρχει στη διάθεση σου και να “ξεπετάξεις” το παιχνίδι. Ναι έχεις ένα ελαφρύ προβάδισμα αλλά εάν δε μάθεις τα βασικά της μάχης και της τακτικής δεν θα τα καταφέρεις ως το τέλος του παιχνιδιού -πρόσθεσε το Klose.

Πηγή

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.