Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η LG στην αγορά των smartphone συσκευών, η εταιρεία παραμένει στο παιχνίδι και έχει ως κίνητρο να αποτελέσει έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στην αγορά. Η LG συνεχίζει να ψάχνει τη σωστή formula που θα της επιτρέψει να τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου και φαίνεται ότι υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις ακόμη προσπάθειες.

Και αυτό, αν καταφέρει να χρησιμοποιήσει όλα τα ονόματα για τα οποία έλαβε trademark πρόσφατα. Νωρίτερα φέτος, η LG διέθεσε το LG G8 ThinQ. Το LG G9, βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη αυτή τη στιγμή, κάτι που σημαίνει ότι ήρθε η ώρα για την εταιρεία να βεβαιωθεί ότι έχει τα απαραίτητα δικαιώματα για τα μοντέλα από εδώ και στο εξής. Κάτι τέτοιο γίνεται απολύτως φανερό, από την βάση δεδομένων του Intellectual Property Office της Κορέας.  Αυτό παραχώρησε στην LG τέσσερα trademarks για προιόντα τα οποία κατηγοριοποιούνται σαν smartphones. G10, G20, G30, G40. Και φαίνεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, ότι η LG ακολουθεί τον δρόμο της Huawei όσον αφορά την ονοματοδοσία των ναυαρχίδων της από εδώ και στο εξής.

Γιατί όμως οι εταιρείες το κάνουν αυτό; Υπάρχει πλήθος προφανών λόγων. Οι αριθμοί 10, 20 είναι πιο εύκολο να τους θυμούνται οι χρήστες, κάτι που κάνει και τις προσπάθειες εμπορικής προώθησης πιο εύκολες. Επιπλέον, ακόμη και ο αριθμός του μοντέλου, έχει σημασία για τον υποψήφιο χρήστη, πόσο μάλλον όταν αυτός είναι μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο μιας συσκευής ενός ανταγωνιστή. Ίσως όμως από την άλλη να κρύβεται κάτι περισσότερο πίσω από την αλλαγή αυτή. Η άλλη σειρά της LG, κάνει ήδη κάτι τέτοιο, με το τελευταίο και πιο πρόσφατο μοντέλο να είναι το LG V50. Οι φήμες θέλουν την LG να προβαίνει στη συνένωση των δυο σειρών. Ίσως αυτό να συμβεί το 2021 με τη διάθεση του LG G10. Προς το παρόν πάντως, δεν διευκρινίζεται αν θα διατηρήσει την ονομασία ThinQ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.