Ο ανταγωνισμός στη high end αγορά είναι ιδιαίτερα δριμύς. Με brands όπως η Xiaomi και η Honor να προσφέρουν συσκευές σε τόσο χαμηλές τιμές, είναι δύσκολο να παραμείνεις ανταγωνιστικός. Η LG όμως παραμένει στο παιχνίδι και δεν εγκαταλείπει τη στρατηγική της. Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε ο Product Manager της LG Ιταλίας, Raffaele Cinquegrana, ξεκαθάρισε: Η ποιότητα έχει και μια τιμή!

Ο ίδιος εξήγησε στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Androidpit, ότι οι πωλήσεις του LG G7 δεν έχουν απογοητεύσει, χάρη στις συνεργασίες που γίνονται με τους παρόχους οι οποίοι προσφέρουν υψηλές εκπτώσεις. Η αγορά στον τομέα των high-end συσκευών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, ωστόσο η δραστηριότητά της επεκτείνεται και πέρα από το high-end κομμάτι, ιδίως με τα low end smartphones και τη σειρά K Series. Το LG G7 Fit, το οποίο ανακοινώθηκε στην IFA, σκοπεύει να ευχαριστήσει τους χρήστες που θέλουν ένα design σαν το G7 σε μικρότερη τιμή όμως.

Από την μεριά του το LG G7 One και αυτό παρουσιάστηκε στην IFA 2018. Η One έκδοση του G7 εξοπλίζεται με Snapdragon 835 και Android One για μια πιο ομαλή εμπειρία. Αποτελεί ένα στρατηγικό προϊόν για το brand, ένα τρόπος να προσφέρουν μια smooth εμπειρία στους χρήστες και γρήγορες ενημερώσεις.

Δεν πρέπει να γίνει το λάθος να θεωρήσουμε το G7 One ως μια φθηνή συσκευή, καθώς το smartphone εστιάζει στη ταχύτητα και την εμπειρία του stock Android και όχι στην τιμή.

Όσον αφορά την σειρά V series, ο Raffaele Cinquegrana, ανέφερε ότι η LG έχει αποδείξει ότι μπορεί να δημιουργήσει ένα smartphone το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό.

Η απάντηση της LG στον ανταγωνισμό είναι η ποιότητα

Η ασφάλεια και η ποιότητα, είναι δυο λέξεις κλειδιά στα οποία εστιάζει το brand. Πέρυσι, κατά τη διάρκεια της διάθεσης του Lg G6, ο κατασκευαστής εστίασε στις δοκιμές ασφαλείας κατά τη διάρκεια παραγωγής της κάθε συσκευής, ώστε να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Φυσικά, φάνηκε σαν marketing απάντηση στο εκρηκτικό τέλος του Galaxy Note 7, αλλά όπως ο Raffaele Cinquegrana ανέφερε, η LG προωθεί τις συσκευές της βάσει όχι μόνο των τεχνικών χαρακτηριστικά, αλλά λαμβάνει υπόψη και τι έχει μάθει από το παρελθόν.

Τελευταία, οι χρήστες φαίνονται όλο και περισσότερο να είναι ανήσυχοι για το λόγο τιμή προς specs με brands όπως η LG να συνεχίζουν να επενδύουν στο R&D όλο και περισσότερα χρήματα. Αυτό, κάνει την εταιρεία, μη ικανή να ανταγωνιστεί τις τιμές όπως της Xiaomi. Τα επίπεδα SAR, η αξιοπιστία και τα updates, είναι όλοι παράγοντες που η LG δεν θέλει να κάνει συμβιβασμούς και η τελική τιμή των προϊόντων της έχει σκοπό να αντικατοπτρίσει κάτι τέτοιο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.