Η Sony επιστρέφει με το sequel του πρώτου παιχνιδιού που κυκλοφόρησε ποτέ για το PlayStation 4 και φαίνεται να έλαβε σοβαρά υπόψη της τις κριτικές που απέσπασε ο πολλά υποσχόμενος τότε τίτλος. Το Knack 2  είναι ένα ευχάριστο action-platform παιχνίδι με καρτουνίστικα γραφικά, μια μικρή δόση χιούμορ, με αρκετές διακριτικές βελτιώσεις έναντι του Knack. Οι “παλιοί” gamers μπορεί να το βρουν από απλοϊκό έως χάσιμο χρόνου, όμως σίγουρα είναι πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι για μικρότερους σε ηλικία παίχτες ή για όσους είναι νεοφερμένοι στον κόσμο του PlayStation 4.

KNACK™ 2 Start Screen

Ιστορία

Εδώ δεν έχουμε κάποια ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς το φιλικό προς τους ανθρώπους δημιούργημα του “Δόκτορα”, αλλιώς γνωστό και ως Knack, μπαίνει σε νέες περιπέτειες ενάντια σε goblins και ρομπότ που απειλούν να καταστρέψουν για μια ακόμη φορά τον πολιτισμό όπως τον γνωρίζουμε, ή τελοσπάντων όπως τον γνωρίζουν οι ήρωές μας. Το story του παιχνιδιού είναι αρκετά απλοϊκό, εύκολο να το ακολουθήσεις και δείχνει αμέσως ότι απευθύνεται σε gamers που δε θέλουν να κουράσουν το κεφάλι τους με πολύπλοκα σενάρια και αναπάντεχες ανατροπές στην πλοκή.

Το Knack 2 ξεκινάει με μια μάχη ενάντια σε όλο και μεγαλύτερα ρομπότ εντός πόλης για να μας διδάξει τη μηχανική του παιχνιδιού, μόνο και μόνο για να μας μεταφέρει στο τέλος της μάχης 6 μήνες πίσω προκειμένου να μάθουμε πως έγινε και έφτασε ο ήρωάς μας εκεί που έφτασε.

KNACK™ 2 High Up

Gameplay

Μπορεί στο Knack 2 να είναι σχετικά εύκολο να καταλάβεις πως πρέπει να κινηθείς για να περάσεις ένα επίπεδο, όμως η Sony φαίνεται πως έβαλε αρκετή σκέψη στην αύξηση της πολυπλοκότητας του χειρισμού σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι της σειράς. Ενώ λοιπόν υπάρχουν όλα τα original στοιχεία του Knack, όπως η αλλαγή μεγέθους, οι special moves και η αφομοίωση διαφορετικών υλικών από τον ήρωα προκειμένου να του αποδώσουν νέες ιδιότητες, αυτή τη φορά φαίνεται πως οι ιδιότητες αυτές επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που ο ήρωας μάχεται, αλλάζουν τις κινήσεις του και φυσικά την εμφάνισή του.

KNACK™ 2 Death Metal

Εξίσου ευχάριστη νότα είναι και το skill tree. Ξοδεύοντας skill points τα οποία μαζεύουμε υπομονετικά σκοτώνοντας εχθρούς ή ακόμα και έντομα, μπορούμε να προσθέσουμε καινούργια special moves στο ρεπερτόριό μας, κάτι που μας δίνει μεγάλη ποικιλία επιλογών για την αντιμετώπιση των διαφορετικών ειδών εχθρών και που φυσικά είναι εξαιρετικά βοηθητικα στα boss fights.

KNACK™ 2 Skill Tree

Η ποικιλία των εχθρών μαζί με τις δικές τους ειδικές κινήσεις, αυξάνει γραμμικά τη δυσκολία της μάχης καθώς όσο προχωράμε, αυξάνονται οι περιπτώσεις όπου έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλών διαφορετικών ειδών εχθρούς ταυτόχρονα, κάτι που απαιτεί και τακτική, πέρα από επαναλαμβανόμενο πάτημα του ίδιου κουμπιού αν δε θέλουμε να πεθάνουμε.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που κάνει το gameplay ευχάριστο είναι η αυξανόμενη δυσκολία των γρίφων που χρειάζεται να λύσουμε για να περάσουμε από ένα μέρος του επιπέδου στο επόμενο. Σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η δυνατότητα local co-op, ένα feature που δεν υπάρχει σε πολλούς τίτλους και συνήθως είναι άκρως διασκεδαστικό, το οποίο όμως δυστυχώς δε μας δόθηκε η δυνατότητα να δοκιμάσουμε.

Δύο στοιχεία που δε μας ενθουσίασαν είναι η απόλυτη γραμμικότητα στην πρόοδο του Knack 2, η παντελής δηλαδή έλλειψη εναλλακτικών διαδρομών που θα μπορούσαμε να διασχίσουμε καθώς και η αυτόματη αλλαγή της κάμερας από το παιχνίδι. Το τελευταίο τείνει να θεωρείται δεδομένο από πολλούς gamers πλέον και βρεθήκαμε αρκετές φορές να προσπαθούμε να αλλάξουμε ακούσια τη γωνία της κάμερας με αποτέλεσμα να κάνουμε dodge χωρίς λόγο και πολλές φορές να πέφτουμε στο κενό και να πεθαίνουμε. Είναι όμως λογικό αν αναλογιστεί κανείς ότι το Knack 2 προσπαθεί να διατηρήσει την απλότητα στο χειρισμό που είχε το πρώτο παιχνίδι, κάτι που το καθιστά ακόμα πιο φιλικό για μικρούς ή νέους gamers.

Γραφικά και ήχος

Στα γραφικά, το Knack 2 δε μας απογοήτευσε, αν και λαμβάνοντας υπόψη μας ότι δεν υπάρχει χειρισμός της κάμερας και η κίνηση των σκηνών είναι σχετικά γραμμική, η κονσόλα δεν κουράζεται ιδιαίτερα. Κατά συνέπεια η απόδοση των καρτουνίστικων γραφικών του παιχνιδιού είναι πιστή και συμβάλλει στο να “μπει” ο παίχτης στον κόσμο του Knack. Δεν παρατηρήθηκαν προβλήματα με το frame rate αν και για τις μη pro κονσόλες, είδαμε ρύθμιση που κατεβάζει την ανάλυση δυναμικά σε περίπτωση που αυτό καταστεί αναγκαίο (π.χ. σε μάχη σε μεγάλο χώρο με πολλούς αντιπάλους και αντικείμενα).

Ο ήχος είναι το δυνατό σημείο του τίτλου και συγκεκριμένα η μουσική στο background, η οποία συνοδεύει άψογα τις μάχες μας αλλά και τους γρίφους, ακούγεται πολύ ευχάριστα, είναι διασκεδαστική και ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι αρκετά διακριτική ώστε να μην αποσπάει την προσοχή του παίχτη από το χειρισμό του Knack. Οι ήχοι της μάχης έχουν αποδοθεί σωστά και οι δημιουργοί φαίνεται πως έλαβαν υπόψη τους τη διαφορετικότητα των υλικών που προσλαμβάνει ο χαρακτήρας αλλά και αυτών που υπάρχουν στον περιβάλλοντα χώρο, με κάθε ένα από αυτά να παράγει το δικό του χαρακτηριστικό ήχο.

KNACK™ 2 The mines

Διάρκεια

Ίσως το μόνο αδύναμο σημείο του παιχνιδιού, καθότι το skill tree είναι κι αυτό εξαιρετικά γραμμικό και δεν επιτρέπει διαφορετικότητα στα builds, κάτι που καθιστά το replayability πρακτικά ανύπαρκτο. Ένας seasoned gamer μπορεί άνετα να βγάλει το παιχνίδι μέσα σε 10-11 ώρες και δεν υπάρχει τίποτα να τον κάνει να θέλει να το ξαναπαίξει.

Το Knack 2 στο σύνολό του είναι ένα ιδιαίτερα προσεγμένο action-platform παιχνίδι με μετρημένα κωμικά στοιχεία, που αν και δεν αναμένεται να ενθουσιάσει τους παλαιότερους παίχτες, σίγουρα είναι ικανό να καθηλώσει τους μικρότερους και να διδάξει με πολύ μικρή καμπύλη μάθησης τους νεοφερμένους στο χειρισμό ενός παιχνιδιού PS4.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.