Διαβάζει άραγε κανείς τις μακροσκελείς, ορισμένες φορές, παραγράφους που συνοδεύουν του όρους για να χρησιμοποιήσει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά σε apps ή σε ιστοσελίδες; Η απάντηση είναι ότι οι περισσότεροι δεν το κάνουν. Μια βρετανική εταιρεία, γνωστή με την ονομασία Purple ήθελε να αποδείξει ότι ελάχιστοι διαβάζουν αυτούς τους όρους και σκέφθηκε να διεξάγει ένα άκρως ενδιαφέρον πείραμα.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Purple παρέχει Wi-Fi hotspots σε Legoland, Outback Steakhouse και Pizza Express. Σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει αν οι χρήστες διαβάζουν τους όρους (ToS), πρόσθεσε μια μικρή παράγραφο που έλεγε ότι όσοι χρησιμοποιούν τα Wi-Fi hotspot της, θα πρέπει να συμφωνήσουν να κάνουν κάποιου είδους κοινωφελούς εργασίας. Πιο συγκεκριμένα:

  • Καθάρισμα τοπικών πάρκων από ακαθαρσίες ζώων
  • Παροχή ενός φιλικού περιβάλλοντος σε γάτες και σκυλιά
  • Απόφραξη αποχετεύσεων
  • Καθαρισμός φορητών αποχωρητηρίων σε τοπικά φεστιβάλ και εκδηλώσεις και αρκετά άλλα.

Όπως αποδεικνύεται, περισσότεροι από 22.000 άτομα συμφώνησαν να κάνουν πάνω από 1.000 ώρες κοινωφελούς εργασίας, εν αγνοία τους. Φυσικά, όντας ένα πείραμα, η Purple δεν θα υποχρεώσει κανέναν να τηρήσει τη συγκεκριμένη δέσμευση, ενώ υποσχέθηκε βραβείο σε όποιον υποδείξει το συγκεκριμένο εδάφιο. Μόλις ένας το έκανε.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.