Όταν αφήνεις κριτική ή σχόλιο στα Google Maps και Search φαίνονται τα στοιχεία του λογαριασμού που χρησιμοποιείς. Αν και δεν χρειάζεται να έχεις επισκεφθεί μια τοποθεσία επιβεβαιωμένα, μπορείς να κάνεις την κριτική σου. Κάτι το οποίο είναι ήδη λάθος, καθώς μπορεί να βλάψει επιχειρήσεις. Το πράγμα θα γίνει σύντομα πολύ χειρότερο.

Στο μέλλον, θα μπορείς αν θες να αφήσεις μια κριτική ή σχόλιο χωρίς να εμφανίζονται τα πραγματικά σου στοιχεία. Μετά από αναλύσεις κώδικα της τελευταίας έκδοσης της εφαρμογής Google, φαίνεται πως ο κολοσσός της αναζήτησης ετοιμάζει τη δυνατότητα δημιουργίας εναλλακτικών προφίλ. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις διαφορετικά ονόματα και φωτογραφίες προφίλ όταν δημοσιεύεις κριτικές ή σχόλια, στο Google Maps ή το Search.

Η νέα δυνατότητα δεν είναι ακόμη διαθέσιμη, προφανώς, αλλά οι ενδείξεις δείχνουν ότι σύντομα θα μπορείς να επιλέξεις αν θες να εμφανίζεται το όνομα και η φωτογραφία του Google Account σου ή ένα προσαρμοσμένο όνομα και φωτογραφία. Η Google φαίνεται να επιθυμεί να δώσει περισσότερες επιλογές για τον έλεγχο της δημόσιας εικόνας σου, κάτι που θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο αν θες να διατηρήσεις την ανωνυμία σου. Όχι όμως για τις επιχειρήσεις.

Αν ανυπομονείς για αυτήν την αλλαγή, να ξέρεις ότι η νέα δυνατότητα δεν είναι ακόμη ενεργή και δεν εμφανίζεται ακόμη στους χρήστες. Ωστόσο, η Google έχει ήδη αναφέρει σε νέα σελίδα υποστήριξης πως θα μπορείς να επιλέξεις πώς θα εμφανίζεσαι όταν δημοσιεύεις κριτικές στο Maps και το Search.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτό είναι πολύ σωστό γιατι ο κάθε μαϊντανός επιχειρηματίας απειλούσε τον οποιοδήποτε αν έγραφε κάποιο κακό σχόλιο για το μαγαζί του ή για την επιχείρησή του.Τώρα θα φάνε καλά

  2. όλη πίσω από την ανωνυμία αμέσως νά βγάλουμε τα εσωψυχα μας αυτούς ποιός τους αξιολογεί;;;

  3. Αν μια επιχείρηση είναι καλή, η συντριπτική πλειονότητα θα επιδοκιμάσει και θα βαθμολογήσει καλά ανεξάρτητα από εμπαθείς ή ανταγωνιστές. Πολλοί που κάνουν σκληρές αλλά δίκαιες επώνυμες κριτικές συχνά δέχονται επιθέσεις.

  4. Υπάρχει έλεγχος όσον αφορά το περιεχόμενο των κριτικών και τα μποτάκια δεν μπορούν να δημοσιεύσουν κριτικές.
    Αν γίνει και σαν το YouTube όπου το όνομα χρήστη είναι διαφορετικό πάλι η γκουγκλ είναι αυτή που κάνει τους ελέγχους και ξέρει ποιος είσαι

  5. Γιατί τώρα υπάρχει κανείς που να χρησιμοποιεί ολόκληρο το πραγματικό του όνομα σαν Google username?

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.