Ένας αναγνώστης techmaniacs.gr, μας απέστειλε την εξής καταγγελία. Τα στοιχεία του χρήστη είναι στη διάθεση της σελίδας ωστόσο διαγράφεται το όνομά του για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Εν ολίγοις όπως μας ανέφερε, αν έχει ένα άτομο Α αγοράσει κάτι μέσω του καλαθιού του skroutz και στη συνέχεια δωρίσει το προϊόν σε κάποιον τρίτο ή το πουλήσει μέσω αγγελίας σε ένα άτομο Β, το άτομο Β δεν θα μπορέσει να εκμεταλλευθεί την εγγύηση skroutz του προϊόντος ή την επιστροφή, καθώς αυτή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά μέσω από το λογαριασμό του Α.

Πήραμε τηλέφωνο σήμερα και το επιβεβαιώσαμε με το skroutz, ενώ είχαμε στείλει και email για να έχουμε γραπτώς την απάντησή του, ωστόσο δυστυχώς δεν έχει απαντήσει μέχρι και αυτή τη στιγμή στο email. Όπως όλοι γνωρίζουμε, πάντα θα πρέπει να έχουμε γραπτώς την απάντηση καθώς από τηλέφωνο ο κάθε υπάλληλος μπορεί να πει ό,τι θέλει, δυστυχώς όμως λόγο της σοβαρότητας του θέματος κρίναμε να το δημοσιεύσουμε από τώρα και θα ενημερώσουμε το άρθρο αν και όποτε το skroutz απαντήσει επίσημα.

Skroutz Plus (δωρεάν μεταφορικά) με 0.01 ευρώ για ένα χρόνο μόνο για σήμερα – Τρέξε

Η απάντηση που πήραμε από το τηλέφωνο είναι όταν εντός 2 ετών το προϊόν παρουσιάσει πρόβλημα οι ενέργειες θα πρέπει να γίνουν από τον λογαριασμό του χρήστη που το αγόρασε. Δηλαδή βρίσκεσαι στη διακριτική ευχέρεια ενός αγνώστου αν θα θελήσει να σε βοηθήσει στη περίπτωση αγγελιών.

Από την άλλη, αρκετές εταιρίες αναγνωρίζουν κανονικά την εγγύηση συσκευών που έχουν αγοραστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οπότε μπορείτε να απευθυνθείτε και σε αυτές αντί για το κατάστημα. Όμως αυτό δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες, καθώς για κάποιες το service το αναλαμβάνει ο εισαγωγέας της συσκευής και καλύπτει μόνο τις συσκευές που είναι αγορασμένες από εκείνον. Μπορείτε πάντως να μάθετε με ένα τηλέφωνο στο σέρβις της κάθε εταιρίας.

Εμείς έχουμε ήδη στείλει email στο skroutz για έξτρα πληροφορίες, ενώ έχουμε μιλήσει και δύο φορές με την υποστήριξη όπου μας απάντησαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Όταν λάβουμε την απάντηση από το skroutz, θα ενημερώσουμε και το άρθρο αν υπάρχουν έξτρα πληροφορίες.

skroutz

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. και πολύ καλά κάνει και δεν δίνει εγγύηση!!! αγοράζει ο α, το πουλάει στον β, το ξαναπουλάει στον α κι αυτός στον γ και πάει λέγοντας!!! ο β και ο γ να πάνε να το αγοράσουν από μαγαζί (μέσω skroutz) να τελειώνουμε!!! το άρθρο είναι εκτός πραγματικότητας της αγοράς και δεν αφορά τον πολύ κόσμο που κάνει έρευνα αγοράς, αποφασίζει και αγοράζει το αντικείμενο που θέλει.

  2. Λογικό και ορθό αυτό που ισχύει.
    Η εγγύηση του Σκρουτζ είναι για εκείνον που το αγόρασε και μόνο.

    Αν εγώ, ο Α, αγοράσω ένα κινητό π.χ. Samsung από το Σκρουτζ, τότε έχω κανονικά την εγγύηση του Σκρουτζ και την εγγύηση της Samsung Hellas ή Europe εφόσον είναι ευρωπαϊκής προέλευσης.

    Αν το κινητό το πουλήσω στον Β, τότε ο Β έχει μόνο την εγγύηση της Samsung, και όχι του Σκρουτζ.

    Όλα λογικά και σωστά.

  3. Ναι αλλά αν αγοράσεις xiaomi για παράδειγμα, τότε η infoquest δεν αναγνωρίζει την εγγύηση, αφού το σέρβις το έχει εκείνη και είναι ο εισαγωγέας, οπότε καλύπτει μόνο τις συσκευές που έχει φέρει εκείνη.

  4. Εντάξει, ωραίο θα ήταν εάν ίσχυε η εγγύηση, αλλά δεν το βρίσκω και καταχρηστικό το να μην ισχύει. Έχει λογική. Αν είναι ξεκάθαρο αυτό πριν την αγορά, δεν βρίσκω κάτι μεμπτό. Αν δεν ήταν ξεκάθαρο ως τώρα, δικαίως υπάρχουν παράπονα, αλλά μόνο για αυτό το κομμάτι.

  5. Το πρόβλημα είναι όταν δεν αφήνει το κατάστημα να τηρήσει την εγγύηση αν δεν περάσει από το σκρουτζ το αίτημα. Κάτι το οποίο είναι ενάντια στη νομοθεσία που αναφέρει ρητά πως το κατάστημα είναι υπεύθυνο για την τήρηση της εγγύησης.

  6. “Το πρόβλημα είναι όταν δεν αφήνει το κατάστημα να τηρήσει την εγγύηση αν δεν περάσει από το σκρουτζ το αίτημα”

    Δεν προκύπτει απο πουθενά απο το screenshot αυτο.
    Μιλάνε για να γίνουν όλα απο καλάθι σκρουτς.
    Πάρε την απόδειξη και πήγαινε στο μαγαζί με τα πόδια!
    Είναι δυνατόν Να τα πιστέυετε αυτα? Και να θέλει το μαγαζί ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΪ να μην δεχτεί την απόδειξει για την εγγύηση. Πραγματικα δηλαδη.

    Και απο το σκρουτζ

    “Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημα σας, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι ο κάθε παραλήπτης ενός δώρου που δε λειτουργεί σωστά και είναι μέσα στα χρονικά πλαίσια της εγγύησης όπως αυτή ορίζεται από την νομοθεσία ή που του προσφέρει η εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία, εφόσον έχει στην κατοχή του την απόδειξη πληρωμής μπορεί να κάνει χρήση της εγγύησης.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.