Κατά καιρούς γίνεται γνωστό κάποιο κενό ασφαλείας στα συστήματα της OnePlus, η οποία τρέχει να το διορθώσει, και σχεδόν ποτέ δεν μαθαίνουμε αν τελικά διέρρευσαν στοιχεία των χρηστών της εταιρείας.

Για μία ακόμα φορά, η OnePlus βρήκε ένα κενό ασφαλείας, το οποίο διόρθωσε άμεσα. Η ευπάθεια εντοπίστηκε στις 30 Ιουνίου, στο σύστημα τιμολόγησης των επισκευών που δεν καλύπτονται από την εγγύηση, για οποιοδήποτε λόγο.

Η OnePlus διόρθωσε το πρόβλημα στις 2 Ιουλίου και ανέφερε ότι επηρέασε μόνο τους πελάτες της στις ΗΠΑ, και μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Επιπλέον τόνισε ότι μετά από έρευνα που πραγματοποίησε δεν διαπιστώθηκε διαρροή ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών της.

Τέλος, μεταξύ των στοιχείων που θα μπορούσαν ή ενδέχεται να έχουν διαρρεύσει, συμπεριλαμβάνονται ο αριθμός παραγγελίας, το μοντέλο του τηλεφώνου, το IMEI, η ημερομηνία παραγγελίας, το κόστος επισκευής, και φυσικά το όνομα, η διεύθυνση, και το email του πελάτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.