Κάθε μεγάλη εταιρεία έχει κάποια θέματα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και είναι άλλωστε φυσικό, αλλά η Google φαίνεται ότι το έφθασε σε άλλο επίπεδο. Ένας χρήστης του Reddit δημοσίευσε το πρόσφατο συμβάν του, όπου εκεί που περίμενε να πάρει επιστροφή, εξαιτίας προβληματικής συσκευής, η Google, του έστειλε δέκα Pixel 3, όταν   αγόρασε τον αντικαταστάτη της.

Σύμφωνα με τον u/Cheetohz, η Google μόνο επέστρεψε 80 δολάρια του φόρου στην αρχική προβληματική συσκευή. Και του χρωστούσε άλλα 900 δολάρια. Ωστόσο, ο ίδιος παρήγγειλε ένα νέο ροζ Pixel σε μια ξεχωριστή συναλλαγή. Ο νόμος στο θέμα είναι ξεκάθαρος, δεν μπορεί να σε υποχρεώσει κανείς να γυρίσεις αυτό που σου απέστειλαν. Αν και η Google μπορεί να λάβει ενέργειες από την πλευρά της, όπως το ban του Google account και το blacklist των ΙΜΕΙ.

Θα μπορούσε να τα κρατήσει, αλλά επέλεξε να επικοινωνήσει με την Google για να λάβει το αρχικό refund και να στείλει πίσω τα smartphones. Το επίσημο Google support Reddit account ζήτησε πλέον η επικοινωνία μεταξύ των μερών να συνεχίσει με πμ. Να σημειωθεί, ότι μέχρι και σήμερα, έχει κάνει τόσες προσπάθειες να λάβει το refund χωρίς αποτέλεσμα. Τονίζει, ότι θα τα κρατήσει μέχρι η Google να του επιστρέψει το αρχικό ποσό που του οφείλει.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ποτέ δεν χρησιμοποιούμε Google translate, δεν το χρειαζόμαστε.

    Μια είδηση διαβάζεται και ξαναδιαβάζεται πριν δημοσιευθεί. Φυσικά, πάντα υπάρχει η περίπτωση λάθους όταν γράφεις μόνος σου όλα τα άρθρα.

    Αν βλέπετε κάποιο λάθος, που τόσο πολύ εγώ δεν μπορώ να δω, μπορείτε να το αναφέρετε και θα διορθωθεί άμεσα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.