Η τελευταία έκθεση που έγινε για διαφημίσεις σε κινητές συσκευές μας έρχεται από τον γνωστό σε όλους μας Opera browser. Η έκθεση μας λέει ότι πλέον το Android έχει ξεπεράσει το iOS σε ποσοστά browsing από smartphone. Έτσι έχουμε το 38% για πρώτο και 29% για το δεύτερο λειτουργικό. Ωστόσο στα tablet η εικόνα αντιστρέφεται έχοντας 38% για τα Android tabs και 43% για τα iPad.

opera mobile ads

Ο Opera έχει κέρδη από το Android της τάξης του 32%, ενώ από το iOS το διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό του 56%. Όπως φαίνεται οι αριθμοί δείχνουν ότι οι διαφημίσεις για το iOS έχουν μεγαλύτερη αξία συγκριτικά με το Android. Όλα αυτά τα ποσοστά έρχονται από το Opera Mediaworks, το οποίο φτάνει τα 60 εκατομμύρια page impression μηνιαίως, σε περίπου 425 εκατομμύρια χρήστες.

Άλλα λειτουργικά όπως το Blackberry και τα Windows Phone συνολικά έχουν τα χαμηλότερα κέρδη για την εταιρεία της τάξης του 2,6% που είναι πιο χαμηλά ακόμα κι από το Symbian. Τέλος η εταιρεία δεν βλέπει το Android να παίρνει την πρώτη θέση φέτος όσον αφορά τα διαφημιστικά κέρδη παρόλο που οι χρήστες του αυξάνονται.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.