Επειδή το κάναμε σε δικό μας οίκημα λόγω εξωφρενικής κατανάλωσης που είχαμε χωρίς ουσιαστικά να κάνουμε τρελή χρήση, γράφουμε ένα σύντομο άρθρο. Δεν μπορεί δηλαδή με ένα μάτι κουζίνας να δουλεύει μια ώρα μέρα παρά μέρα, με ελάχιστο θερμοσίφωνα (λόγω ηλιακού), ένα laptop όλη την ημέρα και μια τηλεόραση 2 ώρες το μεσημέρι και 2 ώρες το βράδυ να έρχονται 800kwh το τετράμηνο. Ήταν υπερβολική κατανάλωση για τα δεδομένα μας σε επαρχία και ως εκ τούτου θεωρήσαμε υπαίτιο τον μετρητή.
Δεν ασχοληθήκαμε με ηλεκτρολόγους, ούτε τους συμβουλευθήκαμε για τον απλό λόγο ότι δεν θέλαμε να δαπανήσουμε χρήματα. Πέρα από το γεγονός ότι διασφαλίσαμε πως δεν είχαμε κάποια διαρροή. Τα χρήματα αυτά θα τα δίναμε στην αντικατάσταση του μετρητή σε περίπτωση που ο ΔΕΔΔΗΕ έκρινε ότι το ρολόι λειτουργεί εντός των επιτρεπόμενων ορίων κατανάλωσης.
Εν ολίγοις, μπορείς να αντικαταστήσεις το μετρητή σου με ηλεκτρονικό, αν θεωρείς ότι ήταν παλιός και έγραφε περισσότερες kwh από όσες πραγματικά κατανάλωνες. Η αλλαγή είναι δωρεάν στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ο παλιός μετρητής λειτουργεί εκτός επιτρεπόμενων ορίων αποκλίσεων. Ειδάλλως χρεώνει 40 ευρώ στο λογαριασμό και μένεις με τον καινούργιο, ηλεκτρονικό. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να επιλέξεις την επιλογή νυχτερινού ρεύματος, όπου εκεί αναγκαστικά βάζουν τον ηλεκτρονικό.
Η διαδικασία
Επειδή εμείς δεν θέλαμε να βάλουμε νυχτερινό κάναμε αίτημα στη πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ.
- Επισκέπτεσαι αυτή τη σελίδα
- Συνδεόμαστε μέσω των κωδικών taxisnet και στην επόμενη σελίδα επιλέγουμε δημιουργία νέου αιτήματος.
- Από την κατηγορία του αιτήματος επιλέγουμε το Έλεγχος μετρητή
- Στα σχόλια, αναφέρουμε ότι ζητούμε την αντικατάσταση του μετρητή με ηλεκτρονικό λόγω υποψίας καταγραφής περισσότερων kwh από τις πραγματικές.
- Συμπληρώνουμε τα στοιχεία της παροχής και τα προσωπικά στοιχεία μας και υποβάλλουμε το αίτημα.
- Καλό είναι τα στοιχεία που θα βάλεις να είναι τα ίδια με το όνομα της παροχής. Δηλαδή να συνδεθείς με το taxisnet του κατόχου της παροχής.
Μέσα σε μια ημέρα μας κάλεσε τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ και άλλαξε τον μετρητή. Μας ενημέρωσε ότι ο παλιός θα σταλεί για έλεγχο και στη περίπτωση που διαπιστωθεί ότι λειτουργούσε σωστά θα χρεωθούν στο λογαριασμό 40 ή 44 ευρώ, κάπου εκεί. Να σημειωθεί, ότι μπορεί στις πόλεις ο ΔΕΔΔΗΕ να μην απαντήσει άμεσα, λόγω έλλειψης ηλεκτρονικών μετρητών, ή υπερβολικής εργασίας και πολλών αιτημάτων. 50 χρονών μετρητής ο προηγούμενος στη περίπτωσή μας.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ για τους ηλεκτρονικούς μετρητές
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Καλησπέρα κ ευχαριστούμε για το άρθρο.
Όμως δεν αναφέρετε εάν εν τέλει, είχε πραγματική διαφορά με τον παλαιό μετρητή. Ευχαριστώ
πάρα πολύ μεγάλη διαφορά, για αυτό γράψαμε και το άρθρο.
Για να καταλάβω, με τον ηλεκτρονικό ,τον βάζεις και ξενοιαζεις ή πρέπει να καταχωρούμε εμείς τις μετρήσεις πάλι? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Συμμορφωθείτε κ βάλτε τους νέους μετρητές κ αφήστε τα αν κ τα μπορεί Αρκετά πληρώσαμε με τις ρήτρες Σας κάναμε πλούσιους ,τι άλλο θέλετε Έλεος με το ρεύμα κ την δεη
Είναι πολύ εύκολο να ελέγξετε τον παλιό μετρητή. 1 kWh αντιστοιχεί σε 75 στροφές οπότε μετράς και είσαι σίγουρος.
Υπάρχουν πάρα πολλά είδη μετρητών.
Πάνω στο μετρητή αναφέρει πόσες στροφές αντιστοιχούν σε μία κιλοβατώρα.
Υπάρχουν μετρητές με 75 στροφές με 125 150 175 και 375 είναι ανάλογα την εταιρεία παραγωγής του μετρητή.
Επίσης πολλές φορές δεν φταίει ο μετρητοίς αλλά ο καταμετρητής.
Ποιό είναι τον καταλληλότερο μετρητή Χρήστο ?
Και εγω δεν καιω πολλα κιλοβατ αλλα ο μετρητης γραφει εχω τσεκαρει οταν ειναι κλεθστος ο γενικος.Πρεπει να πληρωσω αυτα τα χρηματα αν θελω να τον αλλαξω? Εχω οικονομια με τον ηλεκτρονικο?
Παρακαλω μια απαντηση
Αν γράφει ο μετρητής με τον γενικό κλειστό, τότε μάλλον υπάρχει ρευματοκλοπη από κάποιον γείτονα. Καλό είναι να φέρεις ηλεκτρολόγο να ελέγξει την εγκατάσταση. Επίσης να ελέγξει και την καταγραφή του μετρητή σου. Αν γράφει σωστά (το πιο πιθανό), ο νέος μετρητής δεν θα σου παρέχει τίποτα, προς το παρών. Κάποια στιγμή θα τους αλλάξουν όλους τους μετρητές, αλλά θα πάρει χρόνια, είναι μεγάλο έργο.
Εκανα αιτηση μεσω ηλεκτρολόγου για μετατοπιση παλιού μετρητή απο ενα σημειο του σπιτιου στην αλλη ακρη. Ο συνεργατης της ΔΕΔΔΗΕ εβαλε αυτοματα ενα smart meter (“έξυπνοι μετρητες”). Ομως ο πελάτης, ο καταναλωτής ειναι με ειδικες αναγκες και πασχει απο σχιζοφρένεια και η ακτινοβολία που εκπέμπει το smart meter επιδεινώνουν την κατασταση του. Ο πελατης θέλει εναν ψηφιακό η ηλεκτρονικό μετρητή. Πως μπορει να γινει?