Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να υποβάλλετε παράπονο και μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) η οποία είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα :
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Η επικοινωνία της εταιρείας μας με την πλατφόρμα ΗΕΔ γίνεται μέσω της
διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :
[email protected]
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην ανωτέρω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν γίνονται δεκτά παράπονα/καταγγελίες που δεν υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας της ΗΕΔ. Κατά συνέπεια παράπονα/καταγγελίες που αποστέλλονται απευθείας στην ανωτέρω διεύθυνση και δεν υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας της ΗΕΔ δεν θα απαντώνται
Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας με όλους τους υπόλοιπους τρόπους που αναφέρονται στην ενότητα «Επικοινώνησε μαζί μας».
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.