Του David Ruddock, Androidpolice.com

Παρά την όλη απήχηση που παρουσιάζουν το τελευταίο χρονικό διάστημα τα κινεζικά smartphone brands σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι η Κίνα εκείνη η περιοχή στην οποία παραμένουν πιο δημοφιλή. Και υπάρχει ένας καλός λόγος που γίνεται αυτό. Επειδή οι Κινέζοι καταναλωτές, δεν έχουν πρόσβαση σε τόσα δυτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Η Xiaomi είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς κατασκευαστές στη Κίνα και αν και η μοναδική αγορά σε αυτήν την χώρα την έχει ενθαρρύνει να σκεφθεί διαφορετικά από τους ανταγωνιστές της, το τελευταίο smartphone της μοιάζει σαν να έχει δημιουργηθεί από την Κίνα για την Κίνα.

Το Xiaomi Mi 8 όπως προφανώς διαβάσατε και μέσω του techmaniacs.gr, είναι ένα smartphone το οποίο έχει πολλές ομοιότητες με το iPhone. Μοιάζει σαν ένα iPhone X, ωστόσο τα πράγματα δεν σταματούν εδώ. Ένας 3D dot matrix Face ID κλώνος υπάρχει στην συσκευή, η ακριβώς ίδια διάταξη και όψη της κάμερας, τα gesture navigations (τα οποία παρεπιπτόντως είναι πολύ καλά). Στην ουσία η Xiaomi λέει στους καταναλωτές της Κίνας, ότι μπορούν να αγοράσουν ένα iPhone Χ κάτω από 300 δολάρια.

Και γιατί δεν θα έπρεπε; Η Xiaomi είναι εξαιρετικά δημοφιλής στη Κίνα και το Mi 8 έρχεται με πλήθος υπηρεσιών της εταιρείας. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Xiaomi κατανοεί την ιδιαίτερη πατρίδα της, με έναν τρόπο, που εγώ σαν Αμερικανός, ποτέ δεν θα μπορέσω. Αλλά επίσης, εγώ σαν Αμερικανός, αδυνατώ να κατανοήσω πως η Xiaomi ελπίζει ότι θα είναι δημοφιλής στις ΗΠΑ. Η εταιρεία είχε προσκαλέσει τους δημοσιογράφους για να παρουσιάσει τα προϊόντα της νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα σε μια προσπάθεια να τους πείσει ότι λαμβάνει την Αμερικανική αγορά ιδιαίτερα σοβαρά. Η Xiaomi θέλει οι Αμερικανοί να κατανοήσουν το οικοσύστημά της και τα πλεονεκτήματα που έρχονται με αυτό. Το επιχειρηματικό μοντέλο βασίζεται στην ιδέα ότι καθώς η βάση χρηστών των smartphone συσκευών αυξάνεται, θα αυξάνεται και η βάση των πελατών των συσκευών του οικοσυστήματος MI και πιο σημαντικά, του συνδρομητικού λογισμικού και των υπηρεσιών ψυχαγωγίας – περιεχομένου.

Η Xiaomi μάλιστα είχε υποσχεθεί ότι δεν θα κάνει ποτέ πάνω από 5% κέρδος από οποιοδήποτε hardware πουλά, σε μια προσπάθεια να πείσει τους χρήστες ότι θα λαμβάνουν τις καλύτερες προσφορές. Όσο για το πως θα πετύχει κάτι τέτοιο στην Αμερική; Οι απαντήσεις στην ερώτηση αυτή, είναι κατά βάση ανοησίες. Η Xiaomi ήταν πρόθυμη να αναγνωρίσει ότι η Αμερικανική αγορά για πράγματα όπως το email, cloud storage, streaming video, μουσική και smart home gadgets είναι ιδιαίτερα κορεσμένη. Αλλά δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει ο χώρος για την προώθηση του hardware τμήμα της και μέσω αυτού για την πώληση του δικού της λογισμικού σε μια Αμερικανική αγορά, όπου οι καταναλωτές, έχουν πολύ περισσότερες επιλογές.

Και κοιτάζοντας το Xiaomi Mi 8 αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις ακόμη ένα Android smartphone στα χέρια σου, με αναλαμπές στη μνήμη να έρχονται από την καταστροφή της LeEco και να μην μπορείς να τις αγνοήσεις. Όμως, σε αντίθεση με την LeEco, η Xiaomi ήταν ιδιαίτερη προσεκτική στην επέκτασή της. Συσκευές της Xiaomi μόλις τώρα ξεκίνησαν να πωλούνται στην Ευρώπη και μένει να φανεί τι είδους επιτυχία θα έχουν. Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι για τον καταναλωτή, που προσπαθεί να πάρει συσκευή επιπέδου ναυαρχίδας σε μικρή τιμή, οι συσκευές της Xiaomi είναι οι ιδανικότερες. Αλλά όπως η Xiaomi τονίζει, δεν είναι τα smartphones από εκεί που κάνει κέρδη, είναι όλα τα υπόλοιπα.

Σχολιάστε την είδηση!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.