Προβλήματα αυτήν την ώρα εμφανίζονται σύμφωνα με αναφορές στα social media στο δίκτυο της Wind.

Σε ηχογραφημένο μήνυμα η εταιρεία ενημερώνει τους χρήστες της για το πρόβλημα που έχει προκύψει και πως εργάζεται για την ταχύτερη αποκατάσταση του.

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είναι απαράδεκτοι. Αλλες συμφωνίες κάνεις αλλά πληρώνεις. Έκανα ανανέωση συμβολαίου και πληρώνω περισσότερο πάγιο. Έβαλα ένα πακέτο επιπλέον 7 ευρώ ίντερνετ και μου ο λογαριασμός 90 ευρώ παραπάνω ελεος

  2. Εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα πάντως, την ώρα που ανέβηκε το άρθρο, ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό.

  3. Είμαι χρήστης της Wind από τότε που εξαγόρασε την TELESTET προσωπικά η εταιρεία τον τελευταίο χρόνο έχει πέσει τελείως στα μάτια μ.Παει από το κακό στο χειρότερο.Ειχα υπογράψει ανανέωση συμβολαίου και άλλη χρεώσει έγραφε το συμβόλαιο αλλο πόσο πιο πάνω μου έστειλαν το όπιο το διόρθωσαν μετά από επικοινωνία που είχα μαζί τους.Η ταχύτητα δε του internet πάει και αυτή χαλια.Κανω υπομονή να λήξει το συμβόλαιο μου.

  4. Ότι θέχουν χρεώνουν όσα τους λείπουν πέρνουν. Κάνουν συνεχώς μονομερώς συμφωνίες όπως τους συμφέρει. Κάνουν δώρα πολλά δώρα αλλά άχρηστα για τους συνδρομητές τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.