Αν και πλησιάζουμε στο τέλος του πρώτου τριμήνου του έτους, φαίνεται ότι οι εταιρείες ερευνών δεν έχουν τελειώσει με το να διαθέτουν άκρως ενδιαφέροντα reports όσον αφορά την εξέλιξη των πωλήσεων smartphone συσκευών σε παγκόσμιο επίπεδο το 2019. Αν και η  Counterpoint Research, Canalys και η IDC, δημοσίευσαν περίπου πριν από ένα μήνα τις δικές τους εκτιμήσεις, η Gartner περίμενε λίγο και δημοσίευσε σήμερα  τους δικούς της αριθμούς και αναδεικνύει τον δικό της νικητή για τους τρεις τελευταίους μήνες του 2019.

Την ίδια στιγμή, η εφημερίδα The Korea Herald, δημοσιεύει την εικόνα της Ευρωπαϊκής αγοράς, όπως αυτή διαμορφώθηκε και συντάχθηκε από την Counterpoint Research, η οποία παρέχει ορισμένα άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία, για το πως η αγορά άλλαξε, μετά τις δυσκολίες της Huawei. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.

Αν και οι τρεις προαναφερόμενες εταιρείες ερευνών δεν μπορούσαν στα τέλη Ιανουαρίου να συμφωνήσουν όσον αφορά το πόσες συσκευές έκαναν το ντεμπούτο τους μεταξύ Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, η Apple κυριαρχούσε σε όλα τα γραφήματα, ξεπερνώντας την Samsung κατά μόλις 2.9 εκατομμύρια μονάδες στην έρευνα της Counterpoint, 4.4 εκατομμύρια μονάδες σύμφωνα με την IDC και κατά 7.6 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με την Canalys.

Η Gartner όμως λέει ότι η Samsung ήταν ο κορυφαίος κατασκευαστής κατά τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών, όπως και ολόκληρο το έτος, με 70.4 εκατομμύρια και 296 εκατομμύρια μονάδες αντίστοιχα. Προφανώς, κανένας δεν αμφισβητεί αυτούς τους αριθμούς, όταν η Gartner υπολογίζει ότι μόλις 193 εκατομμύρια iPhones πουλήθηκαν, αρκετά πίσω από τα 240 εκατομμύρια της Huawei.

Όσον αφορά το Q4, η αντίθεση αυτή μεταξύ των αριθμών, φαίνεται να οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο η κάθε εταιρεία υπολογίζει τις πωλήσεις. Η Gartner παρακολουθεί πωλήσεις σε τελικούς χρήστες, που δεν είναι το ίδιο με τα shipments. Αντίθετα, ο όρος shipments φαίνεται να περιλαμβάνει πωλήσεις του κατασκευαστή σε retailers, πριν φθάσει δηλαδή στα χέρια των χρηστών.

Το μόνο λογικό συμπέρασμα στο οποίο θα μπορούσαμε να καταλήξουμε βάσει όλων αυτών, είναι ότι η Apple υπερεκτίμησε τη ζήτηση iPhone συσκευών, που βοήθησε μεν στο να πάρει το τρόπαιο όσον αφορά τα global shipments, έχασε όμως το παιχνίδι των πωλήσεων στους αντιπάλους. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να είναι χαρούμενη με τις πωλήσεις της το Q4 του 2019, μια σαφής βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η Samsung θριαμβεύει στην Ευρώπη εις βάρος της Huawei

Η Huawei μπορεί να κατάφερε να τελειώσει το 2019 με έναν ικανοποιητικό αριθμό πωλήσεων (μεγάλου μέρους αυτού, εγχώριων), ωστόσο η θέση της στην Ευρώπη, επηρεάζεται αρνητικά. Δυστυχώς, είναι πολλοί εκείνοι οι οποίοι νοιάζονται για τα Google Services και τα apps κάτι που έκανε πολλούς αγοραστές να στραφούν στην Samsung αντί στη Huawei. Η Counterpoint Research αναφέρει ότι αυτό είχε ως συνέπεια 2% αύξηση χρόνο με το χρόνο στο μερίδιο για τη Samsung, από το 25% στο 27%.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εμεις κραταμε το ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι πελατες προτιμουν τα Google services (λες και δε θα ισχυε αυτονοητα)… και φυσικα το η Samsung θριαμβευει εις βαρος της Huawei…απο που προκυπτει πως οι αυξηση πωλησεων της Samsung ειναι απο πρωην πελατες Huawei στα στατιστικα που εχετε; Ειναι απλα ενα λογικο αλμα…

    • Δυστυχώς, είναι πολλοί εκείνοι οι οποίοι νοιάζονται για τα Google Services και τα apps κάτι που έκανε πολλούς αγοραστές να στραφούν στην Samsung αντί στη Huawei….

      Για οσους δεν καταλαβατε τι ειπε ο φιλτατος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.