Οι χρήστες του οικοσυστήματος Galaxy μπορούν εύκολα να εντοπίσουν ζητήματα λειτουργικότητας και απόδοσης, διατηρώντας το smartphone ή το tablet τους σε πλήρη ισχύ

Κατά καιρούς, μικρά τεχνολογικά προβλήματα μπορεί να προκαλέσουν μεγάλη απογοήτευση, είτε πρόκειται για μείωση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας, είτε για προβλήματα συνδεσιμότητας των αξεσουάρ. Παρ’ όλο που οι χρήστες αντιλαμβάνονται ότι κάτι μπορεί να μην λειτουργεί σωστά στη συσκευή τους, διστάζουν να επισκεφθούν ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ή να περιμένουν στην αναμονή κάποιου τηλεφωνικoύ κέντρου. Συχνά, συσκευές με προβλήματα λειτουργίας συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται με αποτέλεσμα όσο συνεχίζεται η χρήση, να προκαλείται ολοένα και μεγαλύτερη βλάβη. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται δραματικά η διάρκεια ζωής του προϊόντος ενώ, ο χρήστης άθελά του συμβάλλει στην παγκόσμια παραγωγή ηλεκτρονικών αποβλήτων.

Καινοτόμες λύσεις για την παράταση κύκλου ζωής των Samsung Galaxy συσκευών

Η Samsung έχει δεσμευτεί να προάγει ένα βιώσιμο μέλλον και να παρέχει εύχρηστους, προσβάσιμους και οικονομικά προσιτούς τρόπους που βοηθούν τους χρήστες του οικοσυστήματος Galaxy να διατηρούν τις συσκευές τους στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Γι’ αυτό, το 2016 η Samsung εισήγαγε την υπηρεσία Samsung Members που παρέχει υποστήριξη στους χρήστες και διερευνά τη συσκευή[1], αντιμετωπίζοντας τα θέματα που μπορεί να προκύψουν.

Έκτοτε, η Samsung συνεχίζει να βελτιώνει και να προωθεί την υπηρεσία ως μία από τις ενέργειες που υποστηρίζουν το δικαίωμα των χρηστών για επισκευή. Η ενέργεια αυτή  στοχεύει στη δημιουργία συστημάτων που βοηθούν τους καταναλωτές να διατηρήσουν την υψηλή ποιότητα των συσκευών τους και να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους.

Εύκολη διάγνωση της συσκευής με το Samsung Members

Μέσω του Διαγνωστικού ελέγχου (Diagnostics) από την υπηρεσία Samsung Members, οι χρήστες μπορούν να δοκιμάσουν ταυτόχρονα 27 λειτουργίες της συσκευής τους, όπως η κατάσταση της μπαταρίας, η λειτουργικότητα της κάμερας, η ασύρματη φόρτιση, η αναγνώριση προσώπου και η συνδεσιμότητα με τη γραφίδα  S Pen[2]. Οι χρήστες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον Διαγνωστικό έλεγχο εγκαθιστώντας την εφαρμογή Samsung Members, αναζητώντας την καρτέλα Υποστήριξη (Support), κάνοντας κλικ στην Προβολή δοκιμών (View Tests) και επιλέγοντας Δοκιμή όλων (Test all). Μπορούν, επίσης, να βρουν το κουμπί Διαγνωστικός έλεγχος (Diagnostic) στην κατηγορία Μπαταρία (Battery) και φροντίδα συσκευής (Device care) που βρίσκεται στη λίστα των Ρυθμίσεων της συσκευής (Device Settings). Μέσω των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν, ο χρήστης θα λάβει τις κατάλληλες συμβουλές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της συσκευής του. Για να λάβουν πιο λεπτομερείς απαντήσεις, οι χρήστες μπορούν επίσης να αποστείλουν αναφορές σφαλμάτων για συγκεκριμένη κατηγορία προβλημάτων.

Η Samsung βελτιώνει συνεχώς την υπηρεσία Samsung Members με τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και λαμβάνει υπόψη τα σχόλια των πελατών για να διασφαλίσει την ομαλή εμπειρία των χρηστών κατά τη χρήση της εφαρμογής. Η τελευταία ενημέρωση του Samsung Members, η οποία κυκλοφόρησε στα τέλη Αυγούστου 2022, παρέχει κατανοητές οδηγίες και πληροφορίες που δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ολοκληρώσουν με ευκολία το Διαγνωστικό έλεγχο.

Το νέο τεστ αισθητήρα αξιολογεί εάν η λειτουργία Flex κάποιας αναδιπλούμενης συσκευής Galaxy λειτουργεί σωστά, ενώ παρέχει νέες δυνατότητες διάγνωσης σφαλμάτων της κάρτας SIM.

Για τις δοκιμές αναγνώρισης προσώπου, η Samsung δημιούργησε επίσης το κουμπί «Έναρξη» (Start Button), το οποίο δίνει στους χρήστες περισσότερο χρόνο ώστε να προετοιμαστούν για τον έλεγχο προσώπου κρατώντας σωστά τη συσκευή τους. Πλέον, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να καταχωρούν εκ νέου βιομετρικά στοιχεία σε περίπτωση που αποτύχει η αναγνώριση.  Από το μενού των Ρυθμίσεων, οι χρήστες μπορούν να καταχωρούν εκ νέου πληροφορίες προσώπου και δακτυλικών αποτυπωμάτων ή να διαχειρίζονται τυχόν σφάλματα αναγνώρισης.

Χάρη σε αυτές τις βελτιώσεις, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να καταλάβουν τη λειτουργικότητα της συσκευής τους, διατηρώντας το smartphone ή το tablet τους στην βέλτιστη κατάσταση. Οι βελτιώσεις παρέχουν, επίσης, στους χρήστες πιο προσιτές και απλουστευμένες μεθόδους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να έχει η συσκευή τους.

Επέκταση της τεχνολογίας διάγνωσης σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung βελτιώνει διαρκώς το σύστημα διάγνωσης προβλημάτων, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να βρίσκουν λύσεις και να αντιμετωπίζουν τα ζητήματα που προκαλούνται από απλά συστημικά προβλήματα. Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τους χρήστες του οικοσυστήματος Samsung Galaxy και βελτιώνοντας τις διαγνωστικές δυνατότητες, η Samsung επεκτείνει την πρόσβαση σε πληροφορίες που όχι μόνο βοηθούν τους χρήστες να αντιμετωπίζουν με ακρίβεια προβλήματα αλλά και να διατηρούν τη βέλτιστη απόδοση της συσκευής τους.

Το επόμενο βήμα της Samsung περιλαμβάνει την εφαρμογή της υπηρεσίας Διάγνωσης προβλημάτων (Diagnostics) σε wearable συσκευές, όπως η σειρά Galaxy Buds και η σειρά Galaxy Watch.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Samsung Members και τη διαδικασία Διάγνωσης (Diagnostics) παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο: Samsung Support: How to self-diagnose your Samsung Galaxy

[1] Η Διάγνωση του προβλήματος ((Diagnostics) είναι διαθέσιμη για Galaxy smartphones και tablets.

[2] Ο αριθμός των δυνατοτήτων δοκιμής μέσω της λειτουργίας διάγνωσης ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο της συσκευής και την αγορά.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.