Ορισμένοι χρήστες του Samsung Galaxy S24 Ultra παραπονιουνται για την εμφάνιση μιας λεπτής πράσινης γραμμής στις οθόνες τους. Άλλοι βλέπουν μια λεπτή πράσινη γραμμή και μία λευκή δίπλα της, κατα μήκος της οθόνης. Υπάρχουν παράπονα για αυτό το πρόβλημα στα φορουμς της Samsung, όπου ο χρήστης Qu1JcMmaCO παραπονέθηκε πως το Galaxy S24 Ultra του εμφάνισε το πρόβλημα.

Ο χρήστης υποστηρίζει πως οι γραμμές εμφανίστηκαν όταν παρακολουθούσε βίντεο στο YouTube, ενώ αργότερα εμφανίστηκε και στην οθόνη εκκίνησης. Η Samsung παραδέχθηκε πως πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος, αλλά δεν προχωρά σε αντικατάσταση της συσκευής, αλλά προτίνει να επιστραφή η συσκευή με επιστροφή χρημάτων και ο χρήστης να την αγοράσει εκ νέου. Αυτό όμως έχει σαν αποτεέλσμα, ο χρήστης να χάσει τις εκπτώσεις της προπαραγγελίας που έλαβε. Αφού ο χρήστης αρνήθηκε, η Samsung του είπε να παραπονεθεί στην T-Mobile, από την οποία αγοράστηκε η συσκευή.

Το πρόβλημα είναι πως η συσκευή αγοράστηκε από το Samsung.com, κλειδωμένο στην T-Mobile. Η Samsung υποστηρίζει πως αφού το τηλέφωνο είναι με επιδότηση στην T-Mobile, είναι ευθύνη του παρόχου. Όμως, αν δεν έχει γίνει τίποτα στην συσκευή που θα ακύρωνε την εγγύηση, είναι ευθύνη της Samsung να καλύψει την εγγύηση.

Αντίστοιχα, ένας χρήστης του Reddit είχε ακριβώς την ίδια απάντηση για το Galaxy S24 Ultra του, με την διαφορά πως το δικό του “ήταν ευθύνη της Verizon”. Όταν ο χρήστης όμως πήγε στην Verizon, το κατάστημα έκανε ότι μπορούσε για να ξεφύγει από την ευθύνη και να κατηγορήσει τον χρήστη πως έφταιγε εκείνος.

Τελικά ο χρήστης αγόρασε την συσκευή εκ νέου και επέστρεψε την παλιά στην Verizon. Όμως τώρα ανησυχεί πως θα έχει πρόβλημα, καθώς είχε κάνει χρήση του trade in, δίνοντας μια παλιότερη συσκευή. Φοβάται πως η verizon δεν θα αναγνωρίσει το Voucher και τα χρήματα από την συσκευή που έδωσε. Όμως, γιατί η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει αυτό που ένας εκπρόσωπος της Samsung ήδη παραδέχτηκε ότι ήταν εργοστασιακό ελάττωμα;

Μέχρι στιγμής το πρόβλημα εμφανίζεται σε συσκευές που έχουν αγοράστεί από αμερικάνους παρόχους. Δεν έχει εμφανιστεί κάτι σε ξεκλείδωτες συσκευές, ούτε σε ευρωπαϊκές συσκευές, οπότε οι Έλληνες χρήστες μάλλον δεν θα έχουν θέμα.

Το πρόβλημα με την επιστροφή της συσκευής και αγορά νέας, οι καταναλωτές εξαναγκάζονται να χάσουν τις τυχόν εκπτώσεις που είχαν για την προπαραγγελία, κάτι που προφανώς είναι άδικο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.