Στις αρχές Μαρτίου, η Meizu λάνσαρε τα flagship smartphones της για το 2021, τα Meizu 18 και Meizu 18 Pro. Εκτός από το νέο hardware αυτές οι συσκευές έρχονται και με μια νέα έκδοση του λειτουργικού της εταιρείας, το Flyme 9 βασισμένο στο Android 11. Σήμερα, στα πλαίσια άλλωστε της ημέρας, η Meizu τρόλαρε τους ανταγωνιστές της για τα δυνατά σημεία της τελευταίας έκδοσης του Android skin της.

Meizu 18

Πολλές εταιρείες διαθέτουν διαφημίσεις στο λειτουργικό, bloatware και συνεχόμενα push notifications. Η Meizu την είπε σήμερα σε τέτοιες εταιρείες, ανακοινώνοντας το  Meizu 18 Ad Edition και Meizu 18 Pro Ad Edition στο Weibo, το οποίο μάλιστα σημειώνει ότι θα σου γεμίσει τη μέρα σου με push notifications και καταφθάνει με περισσότερα από 999 προεγκατεστημένα apps. Και το καλύτερο χαρακτηριστικό, σύμφωνα με την ίδια, η full screen διαφήμιση, μπορεί να κλείσει μετά από 999 δευτερόλεπτα, βοηθώντας τους εθισμένους στα smartphones να διακόψουν κάπως τη χρήση τους.

Άκρως ειρωνική εδώ η Meizu, όπως καταλάβατε. Για ποιον λόγο όμως; Πολύ απλά θέλει να προωθήσει έντονα το Flyme 9 και να τονίσει ότι υπερέχει από τα άλλα λειτουργικά, καθώς έχει κόψει τις διαφημίσεις, τα push notifications και τις προεγκατεστημένες εφαρμογές για να προσφέρει μια εμπειρία όσο το δυνατόν πιο κοντά στο pure Android.

meizu 1

Οι λόγοι που το Netflix δεν θα ρισκάρει να κόψει το sharing των κωδικών

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗgizmochina.com
Προηγούμενο άρθροΤο Πρωταπριλιάτικο αστείο surprise by efood (δεν είναι προωθητικό)
Επόμενο άρθροOnePlus 9 Pro και OnePlus 9 Special Unboxing και μια “πρώτη επαφή”
valadis.k
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.