Η Huawei έχει εδραιώσει πλέον την κυριαρχία της στην κινεζική αγορά tablet, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο ξεπέρασε την Apple σε πωλήσεις, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Canalys.
Συγκεκριμένα, η Huawei απέστειλε 20,5 εκατομμύρια tablet στην Κίνα το δεύτερο τρίμηνο του 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 26%. Αυτό όχι μόνο την τοποθετεί στην κορυφή, αλλά αντιπροσωπεύει και μια εντυπωσιακή αύξηση 66% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η επιτυχία της Huawei φαίνεται να οφείλεται στην επιθετική στρατηγική κυκλοφοριών της, με τη σειρά MatePad και το πρόσφατο OLED MatePad Pro 12.2 να απολαμβάνουν θετικής ανταπόκρισης από τους καταναλωτές.
Από την άλλη, η Apple, παρά το γεγονός ότι διατηρεί παρόμοιο μερίδιο αγοράς (με 20,1 εκατομμύρια tablets), σημειώνει πτώση 14% στην ετήσια ανάπτυξή της, κάτι που δείχνει ότι αντιμετωπίζει δυσκολίες στην κινεζική αγορά.
Η τοπική αγορά γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστική με παίκτες όπως η Xiaomi και η Honor. Η Xiaomi, ακολουθώντας τη Huawei και την Apple, βρέθηκε στην τρίτη θέση με 9,25 εκατομμύρια tablet, ενώ η Honor σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 63% και κατέκτησε την τέταρτη θέση με 6,5 εκατομμύρια μονάδες.
Η συνολική αύξηση στις πωλήσεις tablet στην Κίνα ανέρχεται στο 20%, με την Canalys να προβλέπει επιπλέον αύξηση 9% για το σύνολο του έτους. Η επόμενη φάση του ανταγωνισμού φαίνεται να επικεντρώνεται σε AI λειτουργίες, καθώς οι κατασκευαστές επιδιώκουν να διαφοροποιηθούν σε μια κορεσμένη αγορά.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.