Η Honda πραγματοποίησε με επιτυχία μια δοκιμαστική εκτόξευση και προσγείωση ενός πειραματικού επαναχρησιμοποιήσιμου πυραύλου, που δημιουργήθηκε από την θυγατρική εταιρεία της στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης. Είναι η πρώτη φορά που η Honda προσγείωσε πύραυλο που έφτασε σε υψόμετρο 270 μέτρων, σύμφωνα με το δελτίο τύπου.
Οι δοκιμή έγινε στην εγκατάσταση δοκιμών της Honda στην πόλη Taiki της Ιαπωνίας. Η εταιρεία αναφέρει πως «αναπτύσσει τον εαυτό της ως «διαστημική πόλη» μέσω των κοινών προσπαθειών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα». Η πύραυλος έχει ύψος σχεδόν 6.5 μέτρα, με βάρος 816 κιλών. Ο πύραυλος πέταξε για 56.5 δευτερόλεπτα, πριν προσγειωθεί σε απόσταση 37 εκατοστών από το σημείο προσγείωσης που είχαν θέσει ως στόχο.
Η Honda είχε ανακοινώσει τα σχέδιά της να ακολουθήσει τον κλάδο των διαστημικών πτήσεων στα τέλη του 2021, όμως μέχρι σήμερα δεν είχε ανακοινώσει κάποια πρόοδο. Δηλώνει πως χρησιμοποιεί τεχνολογίες που έχουν αναπτυχθεί σε άλλους τομείς της, συμπεριλαμβανομένων και των αυτοματοποιημένων συστημάτων οδήγησης, για να φτάσει στη δημιουργία του πρώτου επαναχρησιμοποιήσιμου πυραύλου της.
Η Honda ακολουθεί την αυξανόμενη ανάγκη για εκτόξευση περισσότερων δορυφόρων, ενώ σχεδιάζει να εμπλακεί και σε άλλες επιχειρήσεις στο διάστημα, που είναι και ο βασικός στόχος της εταιρείας, όμως ακόμα δεν έχει οριστικοποιήσει τα σχέδιά της για το πως θα το εκμεταλλευτεί εμπορικά.
«Παρόλο που η έρευνα πυραύλων της Honda βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της βασικής έρευνας και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις σχετικά με την εμπορευματοποίηση αυτών των τεχνολογιών πυραύλων, η Honda θα συνεχίσει να σημειώνει πρόοδο στη βασική έρευνα με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογίας να υλοποιήσει την τεχνολογική δυνατότητα που θα επιτρέψει μια υποτροχιακή εκτόξευση έως το 2029», δήλωσε η εταιρεία.
Έλληνας αστροφυσικός ανακάλυψε έναν τεράστιο όγκο της χαμένης ύλης του Σύμπαντος
Μια υποτροχιακή πτήση σημαίνει πάνω από 100 χιλιόμετρα από την επιφάνεια της θάλασσας. Κάτι τέτοιο είναι μεγάλο επίτευγμα για μια εταιρεία, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αυτοκινητοβιομηχανία και όχι για μια διαστημική εταιρεία. Όμως, ακόμα και τα 100 χιλιόμετρα από την επιφάνεια δεν είναι αρκετά για να θέσουν έναν δορυφόρο σε τροχιά, όμως είναι το πρώτο βήμα.
Η Honda θα πρέπει να αποφασίσει, με βάση το τι χρειάζεται για να επιτύχει τον στόχο της για το 2029, συμπεριλαμβανομένου του κόστους του προγράμματος, εάν θέλει να κάνει το επόμενο βήμα και να ανταγωνιστεί άλλες ιδιωτικές εταιρείες όπως η SpaceX και η Blue Origin που είναι ικανές να πραγματοποιούν τροχιακές πτήσεις. Από την άλλη, η Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία δε θέλει και δε θα έπρεπε να βασίζεται σε αμερικανικές εταιρείες για το διαστημικό της πρόγραμμα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.