Φαίνεται πως η ομάδα μάρκετινγκ της Apple δεν έχει και την καλύτερη χρονιά. Μετά τον θόρυβο για τη διαφήμιση του iPad “Crush”, τώρα η νέα τους διαφήμιση “Underdogs” δημιούργησε νέα αναταραχή και ανάγκασε την εταιρεία να ζητήσει ξανά συγγνώμη.
Στα μέσα Ιουλίου, η Apple παρουσίασε τη νέα διαφήμιση της σειράς “The Underdogs”, με τίτλο “OOO (Out of Office)”. Η διαφήμιση δείχνει μια ομάδα συνεργατών να χρησιμοποιούν προϊόντα Apple για διάφορες εργασίες εν κινήσει, με κωμική διάθεση, όπως και οι προηγούμενες της σειράς.
Η διαμάχη προέκυψε από την απεικόνιση της Ταϊλάνδης στη διαφήμιση. Διάφορες σκηνές δείχνουν τους συνεργάτες να κινούνται στη χώρα, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις για την υποτιμητική παρουσίαση της Ταϊλάνδης ως υπανάπτυκτης και εκτός εποχής.
Η Apple συνεργάστηκε με τοπική παραγωγική εταιρεία στην Ταϊλάνδη για το βίντεο, αλλά οι κριτικές συνεχίζονται. Όπως ανέφερε η Patpicha Tanakasempipat στο Bloomberg, εκπρόσωπος της επιτροπής της Βουλής της Ταϊλάνδης δήλωσε:
«Οι Ταϊλανδοί είναι βαθιά δυσαρεστημένοι με τη διαφήμιση. Προτρέπω τους Ταϊλανδούς να σταματήσουν να χρησιμοποιούν προϊόντα Apple και να αλλάξουν σε άλλες μάρκες.»
Αντιμετωπίζοντας την αυξανόμενη αντιπαράθεση, η Apple απέσυρε τη διαφήμιση “Underdogs” από το YouTube και άλλες πλατφόρμες. Σε δήλωσή της την Παρασκευή, η εταιρεία ανέφερε:
«Η πρόθεσή μας ήταν να γιορτάσουμε την αισιοδοξία και τον πολιτισμό της χώρας, και ζητάμε συγγνώμη που δεν αποδώσαμε πλήρως τη ζωντάνια της σημερινής Ταϊλάνδης. Το βίντεο δεν προβάλλεται πλέον.»
Μετά τη συγγνώμη και την απόσυρση της διαφήμισης, η αντιπαράθεση αναμένεται να καταλαγιάσει. Ωστόσο, αυτό αποτελεί άλλο ένα σημαντικό λάθος για την ομάδα μάρκετινγκ της Apple, για φέτος.
Στην περίπτωση της διαφήμισης “Crush”, το πρότζεκτ αναπτύχθηκε από την ίδια την ομάδα της Apple και δεν ανατέθηκε εξωτερικά. Δεν είναι γνωστό αν ισχύει το ίδιο και για τη διαφήμιση “Underdogs”.
Όπως και να έχει, θεωρούμε ότι οι ομάδες που εργάζονται στις διαφημίσεις του επερχόμενου iPhone 16 θα είναι τώρα ιδιαίτερα προσεκτικές για να μην βρεθεί ξανά η Apple σε αυτή τη θέση.
Αυτό πρώτη φορά συμβαίνει. Η Apple ζήτησε συγγνώμη για το διαφημιστικό του iPad Pro
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.