Με την Apple να προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις χαμηλές πωλήσεις του iPhone, αποφάσισε να παίξει το χαρτί της ασφάλειας, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από το πλήθος των Android smartphones της αγοράς. Με συσκευές όπως τα Samsung Galaxy S10 και Galaxy S10+ να λαμβάνουν πολύ περισσότερη προσοχή στις μέρες μας, η Apple δημιούργησε μια διαφήμιση 60 δευτερολέπτων που εστιάζει στην ασφάλεια.

Αυτό αποτελεί άλλωστε και πρωταρχικό στόχο του CEO της Apple, Tim Cook, ο οποίος είχε δηλώσει στα πλαίσια του σκανδάλου με την Cambridge Analytics και το Facebook, ότι η Apple ποτέ δεν θα βρεθεί στη θέση του Facebook, επειδή η εταιρεία του ποτέ δεν θα κάνει τους καταναλωτές προϊόν. Μάλιστα είχε επισημάνει ότι συλλέγουμε ελάχιστα δεδομένα, τόσα που θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε κορυφαίες υπηρεσίες. Και φυσικά, εργαζόμαστε σκληρά για να τις προστατέψουμε με κατάλληλη κρυπτογράφηση.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Apple έχει διαφημίσει την αυστηρή πολιτική που ακολουθεί στο θέμα της ασφάλειας για να προωθήσει το iPhone. H εταιρεία τονίζει ότι η ασφάλεια είναι ανθρώπινο δικαίωμα και υπογραμμίζει για ακόμη μια φορά, ότι σε αντίθεση με την Google δεν συλλέγει δεδομένα και προσωπικές πληροφορίες χρηστών για να τις πουλήσει σε διαφημιστές. Η Apple χρησιμοποιεί μια τακτική που αποκαλεί Differential Privacy. Κωδικοποιεί δεδομένα που ανήκουν σε ένα iOS χρήστη και τα αναμιγνύει με δεδομένα που ανήκουν σε άλλους χρήστες. Έτσι δεν μπορεί να μάθεισυγκεκριμένες πληροφορίες που να μπορούν να ταυτιστούν με κάποιον συγκεκριμένο χρήστη του iOS.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.