Αν και η πανδημία έχει περιορισμένη πλέον επίδραση στη βιομηχανία και στην έλλειψη chips, είναι σίγουρα απογοητευτικό το γεγονός ότι τόσο οι πωλήσεις smartphone συσκευών όσο και tablets σημειώνουν πτώση σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεν μπορεί όμως να ειπωθεί το ίδιο για την smartwatch αγορά, η οποία συνεχίζει να επεκτείνεται.

Σύμφωνα με τα τελευταία και πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία της Counterpoint Research, η παγκόσμια διάθεση smartwatches σημείωσε άνοδο 13% κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Το πιο ενδιαφέρον ωστόσο είναι, ότι η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων οφείλεται σε ένα συγκεκριμένο region και δυο brands, που δεν είναι ούτε η Apple ούτε η Samsung. Αναφερόμαστε στις Fire-Boltt και Noise, δυο brands με εξαιρετική απήχηση στην Ινδία, εκτοξεύοντας τα shipments κατά 300%.

Αυτό επέτρεψε τη χώρα να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στο χώρο των smartwatches πίσω από τη Βόρεια Αμερική και ακόμη πιο οριακά μπροστά από την Κίνα, όπου η Huawei κυριαρχεί, ενώ οι περισσότεροι άλλοι προμηθευτές παραμένουν ανίκανοι να έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε παγκόσμιο επίπεδο.

Φυσικά, η Apple συνεχίζει να παραμένει πρώτη στη παγκόσμια αγορά, ενώ η Samsung ανεβαίνει χάρη στις ολοένα και αυξανόμενες πωλήσεις των Galaxy Watch 4 και Galaxy Watch 4 Classic. Είναι το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο που η Samsung ξεπερνά σε ανάπτυξη την Apple, αλλά το κενό μεταξύ των δυο παραμένει μεγάλο για να νιώσει η εταιρεία απειλή.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.