Για αρκετό χρονικό διάστημα, η Google είχε προσθέσει τις δικές της απαντήσεις στη κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα widgets αυτά, παρείχαν πληροφορίες σχετικές με αυτές που αναζητούσες. Στο mobile κομμάτι όμως της αγοράς, η Google θα παρουσιάζει μόνο την απάντηση, αντί για μια ολόκληρη σελίδα αποτελεσμάτων.

Όπως μπορείς να δεις και από τα screenshots που συνοδεύουν το άρθρο μας, οι αναζητήσεις που περιλαμβάνουν υπολογισμούς, μετατροπές μονάδων και ώρα δεν φορτώνουν ολόκληρη τη σελίδα, αντίθετα προβάλλουν το ενσωματωμένο στη μηχανή αναζήτησης εργαλείο της Google. Υπάρχει όμως, επιλογή να δεις όλα τα αποτελέσματα, που σου επιτρέπει να προβάλεις αυτά όπως γινόταν συνήθως αν το επιθυμείς.

Η Google, περικόπτει τα αποτελέσματα, μόνο όταν είναι πολύ σίγουρη ότι μπορεί να απαντήσει τις ερωτήσεις των χρηστών με ακρίβεια.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Όσο περισσότερο απαντά απευθείας η Google στους χρήστες της αντί να παραπέμπει σε ιστοσελίδες τόσο μειώνονται τα οργανικά αποτελέσματα της ως ποσοστό στα συνολικά της αποτελέσματα. Με απλά λόγια οι ιστοσελίδες θα έχουν λιγότερες ευκαιρίες να εμφανιστούν στα οργανικά της αποτελέσματα, συνεπώς χρειάζεται διαρκής προσαρμογή της online στρατηγικής των εταιριών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.