Στα smartphones, η τεχνολογία AI βρίσκεται πίσω από τους ψηφιακούς βοηθούς. Στα αυτοκίνητα, το AI αναπτύσσεται για να γίνει ο ψηφιακός μας σοφέρ. Αλλά τι θα συνέβαινε εάν οι δύο κλάδοι της τεχνητής νοημοσύνης συνδυαστούν; Η Huawei ξεκίνησε μια αποστολή 5 εβδομάδων για να μάθει με το νέο project RoadReader.

Οι μηχανικοί της Huawei λοιπόν, δίδαξαν ένα Huawei Mate 10 Pro πώς να οδηγάει μια Porsche Panamera. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στο ενσωματωμένο NPU του τηλεφώνου, το τμήμα δηλαδή του Kirin 970 που επιταχύνει τις εργασίες του machine learning.

Χρησιμοποιώντας τις κάμερες του τηλεφώνου και την αναγνώριση αντικειμένων, η ομάδα κατόρθωσε να διδάξει το τηλέφωνο να αναγνωρίζει τα εμπόδια στο δρόμο και τον ελιγμό που χρειάζεται να κάνει γύρω από αυτά, κάτι πολύ εντυπωσιακό για μόλις ένα μήνα εργασίας.

Λάβετε υπόψη ότι οι περισσότερες εταιρείες που προσπαθούν να κατασκευάσουν αυτοκινούμενα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν προσαρμοσμένα chips από Nvidia, Intel, MobileEye και άλλους μεγάλους κατασκευαστές, για να μην αναφέρουμε τους επιπλέον αισθητήρες που χρησιμοποιούν. Η Huawei από την άλλη το κατάφερε χρησιμοποιώντας μόνο το chip χαμηλής κατανάλωσης, που τρέχει σε μια μπαταρία και χρησιμοποιώντας τις δύο κάμερες του Mate 10 Pro. Φυσικά για να είμαστε δίκαιοι, οι άλλες εταιρείες κάνουν περισσότερα από την αποφυγή στατικών εμποδίων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα δεν είναι εντυπωσιακό.

Η αυτοκατευθυνόμενη Panamera θα βρίσκεται για δύο μέρες στην MWC στη Βαρκελώνη, όπου οι άνθρωποι όχι μόνο θα μπορούν να κάνουν μια βόλτα μαζί της, αλλά θα διδάξουν επίσης στο σύστημα να αναγνωρίζει και να αποφεύγει περισσότερα εμπόδια.

Σχολιάστε την είδηση!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.