Η αποστολή του Techmaniacs.gr βρέθηκε στο press event της Honor στην έκθεση MWC 2019, στο οποίο ειπώθηκαν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα στη συνέντευξη που έδωσε ο George Zhao, πρόεδρος της Honor. Παρακάτω ακολουθούν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις που δόθηκαν.

Σαν Honor βρίσκεστε ήδη 1 χρόνο στην Ελληνική αγορά. Σκοπεύετε να παραμείνετε, εμπιστεύεστε την αγορά αυτή και τον Έλληνα καταναλωτή; Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Στην ελληνική αγορά σκοπεύουν να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στα retail channels για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και την θέση μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε μια προσπάθεια να προσελκύσουμε νέους πελάτες, θα εστιάσουμε σε προϊόντα όπως το Honor View 20 και το Honor 8X. Κάθε αγορά έχει διαφορετικές ανάγκες, επομένως θα πρέπει να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και τον τρόπο λειτουργίας μας. Εκτός από το ότι σκοπεύουμε να βελτιώσουμε τις πωλήσεις μας θέλουμε και να θέσουμε τις βάσεις για το πλήρες οικοσύστημα της Honor. Η προτεραιότητά μας ωστόσο, είναι στο να διατηρήσουμε τους συνεργάτες στη λιανική, και έπειτα θα αρχίσουμε να ανησυχούμε για να την περαιτέρω ανάπτυξη.

Έχετε κάποιο χρονοδιάγραμμα;

Ναι φυσικά. Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι τα media είναι σημαντικά για την ανάπτυξή μας. Κάθε χρόνο εστιάζουμε κυρίως στο να διατηρήσουμε τους χρήστες, τους συνεργάτες μας στη λιανική και τα media ευχαριστημένα. Φυσικά θεωρούμε σημαντικά τα έσοδα από τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Μπορείτε να μας μιλήσετε για το Honor View 20; Πως τα πηγαίνει στην Ελλάδα και έχετε σχέδια για άλλα flagship smartphones; Premium δηλαδή μοντέλα;

Ναι. Εκτός από το Honor View 20 ετοιμάζουμε και το Honor 20.

Τα επίπεδα τιμών θα παραμείνουν τα ίδια;

Τα επίπεδα τιμών για τα flagship τηλέφωνα θα είναι από τα 500-600 ευρώ. Αλλά εκτός από την τιμή, η τεχνολογία είναι σημαντική.

Επομένως τώρα θα εστιάσετε στη high-end αγορά και στη mid-range. Ποιος είναι ο στόχος σας, low end, mid range, high end; Επειδή τώρα στην Ελλάδα κυρίως εστιάζετε στην κατηγορία κάτω από τα 300 ευρώ.

Έχουμε σχεδόν ένα ολοκληρωμένο portfolio, επειδή μπορούμε να ικανοποιήσουμε σχεδόν όλες τις απαιτήσεις, με το Honor View 20 αλλά και με τα HONOR 8X & HONOR Play, HONOR 10 Lite, C series, HONOR A, & S – 7S ή 8S. Δεν θέλουμε να αποκλείσουμε τις low end συσκευές, καθώς οι χρήστες πάντα αναμένουν την φθηνότερη συσκευή με τις καλύτερες επιδόσεις.

Σκοπεύετε να παρουσιάσετε smartphone κάτω από 200 ευρώ;

Φυσικά τα 7S, 7A, & 7C. Ίσως δεν διαθέσουμε όλα τα μοντέλα. Θα επιλέξουμε ανάλογα με την αγορά.

Θα επεκταθείτε σε laptops, αναδιπλούμενα τηλέφωνα;

Η Honor είναι ένα tech brand. Φυσικά έχουμε τα smartphones και εξετάζουμε επέκταση και σε tablets, laptops και σε άλλες κατηγορίες.

Σχετικά με τα αναδιπλούμενα;

Φυσικά, αλλά όχι φέτος.

Σχεδιάζετε να διαθέσετε ένα 5G τηλέφωνο; Η τιμή θα είναι η ίδια όπως συνήθως;

Ένα 5G smartphone θα καταφθάσει φέτος. Και όταν οι πάροχοι βάλουν σε λειτουργία αυτόν τον τύπο δικτύου, εμείς θα ακολουθήσουμε. Όσον αφορά την τιμή, εξαρτάται, καθώς μιλάμε για μια συσκευή επιπέδου flagship που απαιτεί περισσότερα εξαρτήματα. Υπό αυτή την έννοια θα υπάρξει μια αύξηση της τιμής.

Είχατε το moto του γενναίου! Γιατί άλλαξε αυτό; Άλλαξε και η φιλοσοφία της εταιρείας; Δεν ήταν ένα επιτυχημένο moto;

Πολύ καλή ερώτηση. Το Honor my world αναφέρεται στη σημερινή κουλτούρα που καλύπτει όλες τις πλευρές της ζωής. Η Honor έχει λιγότερους από 100 εργαζομένους, επομένως όταν ξεκινήσαμε  έπρεπε να είμαστε γενναίοι για να επιτύχουμε τους στόχους μας. Έπρεπε να ήμασταν γενναίοι, να σπάμε τους κανόνες, να επικοινωνήσουμε με τη νεολαία.

Στοχεύετε στο μερίδιο των ανταγωνιστών σας (Xiaomi) στις διάφορες χώρες;

Το μερίδιό μας στη Κίνα, στην αγορά από την οποία ξεκινήσαμε, γνώρισε σημαντική άνοδο από το 2012. Δεν στοχεύουμε στο 10% των μικρών παικτών, στοχεύουμε στο 100%.

Έχετε κάποια στρατηγική;

Ξεκινήσαμε από το 1% και προχωράμε προς τα μπροστά. Η Honor είναι ήδη η No 1 εταιρεία σε συγκεκριμένες αγορές και έχει μερίδιο του 25% σε άλλες. Εμπιστευόμαστε τους χρήστες και είναι οι ήρωες του brand μας.

Στην Ελλάδα, η καμπάνια Black Friday έγινε viral και πλέον είστε υποψήφιοι για τα εβθνικά βραβεία advertising. Ποια είναι η άποψή σας για την στρατηγική marketing στην Ελλάδα και τι πιστεύετε για τους ανταγωνιστές.

Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και να επενδύσουμε σε ταλέντα, η Ελλάδα είναι η αγορά όπου αυτό συμβαίνει. Πέρυσι, τα πήγαμε ιδιαίτερα καλά στο marketing και η επιβράβευση αποτελεί αυτή η υποψηφιότητα. Μπορώ να μοιραστώ μερικά δεδομένα μαζί σας. Πέρυσι, ξεκινήσαμε τον Μάιο και μέχρι το τέλος του χρόνου η αναγνωρισμότητά του brand μας έχει ξεπεράσει το 158%. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο PR.

Είπατε ότι θέλετε να βρεθείτε στο top 5 brands μέχρι το 2021 και στα top 3 μέχρι το 2023. Πως θα γίνει κάτι τέτοιο;

Χρειάζεται να εστιάσουμε στους στόχους μας. Δεν μπορώ να σας αναφέρω τον επακριβή στόχο των πωλήσεων και τα σχέδια budget αλλά πρέπει να εστιάσουμε σε κάθε αγορά ξεχωριστά.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.