Σύμφωνα με δημοσίευμα του insider.gr, τα παράπονα και οι δυσαρεστημένοι πελάτες της Wind έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα.  Την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι της εταιρείας προσπαθούν διακαώς να «σπρώξουν» το μερίδιό τους –χωρίς μεγάλη επιτυχία- η διοίκηση κάνει ό,τι μπορεί για να δυσαρεστήσει τους πελάτες της.

Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις πελατών με βλάβες στο σταθερό τους τηλέφωνο ή τη σύνδεση στο Internet που περιμένουν βδομάδες μέχρι να βρουν άκρη. Ειδικά κατά την περίοδο των γιορτών τα παράπονα στο τηλεφωνικό κέντρο της Wind είχαν χτυπήσει «κόκκινο» ενώ η άθλια εικόνα συνεχίζεται ακάθεκτη και εντός του 2020.

Αγανάκτηση και στα social media

Η απάντηση της Wind είναι  το κλασσικό «φταίει ο ΟΤΕ» με πρόφαση την απεργία των τεχνικών του, όμως η ζημιά έχει ήδη γίνει καθώς οι πελάτες αγανακτούν εναντίον της Wind, περνώντας το μήνυμα τόσο σε φίλους και γνωστούς όσο και σε social media.

Με αυτά και με αυτά, δεν λες ότι το 2020 μπήκε με «ούριο άνεμο» για την εταιρεία.

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έχω Wind σταθερό και κινητό αλλά επειδή δεν έχω κάποιο πρόβλημα δεν μπορώ να πω κάτι.
    Αντίθετα, θα έβαζα τον ίδιο (περίπου) τίτλο για Cosmote σταθερή που έχει ο αδερφός μου και έχει βλάβη από 6/12/2019 (και συνεχίζεται).
    Προφανώς είναι λόγω της απεργίας (από 21/12 και μετά). Αλλά από 6/12 έως 21/12 που ήταν οι τεχνική υποστήριξη;
    Και πριν την απεργία όμως, γνωρίζω δύο περιπτώσεις συγγενών (στην Cosmote) που η βλάβη φτιάχτηκε μετά από ένα μήνα.
    Θεωρώ πως όλες τα ίδια προβλήματα έχουν με το τεχνικό προσωπικό.
    Θέλω να δω ποια εταιρεία θα βραβευθεί ως η καλύτερη στην εξυπηρέτηση πελατών…

    • Μάλλον η κοσμοτε είναι λάθος !!! Είχα τηλέφωνο 45 χρόνια αφού με πεισανε για πρόγραμμα με 23€ μόλις έληξε μου ζήτησαν 30 γιατί έληξε !!!!! Πήγα στην wind με 16,90 !! και 5 ώρες κινητά !!!!!

  2. Έχω αίτηση για σταθερό κ ιντερνέτ στο σπίτι μου από τις 25/10/2019 κ ακόμη τίποτα ήρθε ο τεχνικός της wind κ μου απάντησε ότι πρέπει να έρθει ο ο.τ.ε κ από τότε περιμένω ακόμη

    • Φίλε μου μην περιμένεις φύγε από την Wind εμένα ήρθε ο τεχνικός του ΟΤΕ Κοίταξε τη γραμμή την κοίταξε το ΚΑΦΑΟ και όλα εντάξει έφυγε και ήτανε να έρθει από τη Wind να το συνδέσει σε σπίτι που ήταν ακατοίκητο και ήτανε να πάω να μείνω και με χρέωναν Από τη μέρα που πήρα τηλέφωνο που με πήραν τηλέφωνο για να κάνω σύνδεση με χρεώνουν από κείνη την ώρα μέχρι και πέντε μήνες που έφτιαξα τη γραμμή στο σπίτι έφερα ηλεκτρολόγο και μου το έφτιαξε τον πλήρωσα 80 ευρώ και μόλις το έβαλε μου λέει είναι κομμένο το τηλέφωνο επειδή δεν το έχω πληρώσει και πλήρωσα 80 ευρώ στη Wind και Μέσα σε τέσσερις μέρες μου ξανάρθε κι άλλους λογαριασμούς δεν τον πληρώνω και μέσα σε άλλες έξι μέρες ήρθε κι άλλος λογαριασμός Και εκεί που ήταν 21 ευρώ ερχόταν 30-40 ευρώ 70 και δεν πλήρωσα τίποτα και σηκώθηκα και έφυγα και έκανα και τα παράπονα Γιατί Δεν ερχόντουσαν οι τεχνικοί και με χρέωναν λεφτά έτσι σήκω φύγε εγώ βρήκα την υγεία μου στη nova είναι όλα απεριόριστα τσάμπα και έχω βρει την υγειά μου σταθερά κινητά όλα τσάμπα είναι και ίντερνετ που έχω αυτά σήκω φύγε από τη Wind Μην περιμένεις τίποτα και καθόλου Πες αρκετά περίμενα και φυγε

  3. Είχα κάνει αίτηση για Fiber πριν τις γιορτές και συνδέθηκα πριν λίγες μέρες! Η ταχύτητα ασύληπτη, η καθυστέρηση όντως οφείλονταν στην απεργία του ΟΤΕ γιατι συνδέθηκα 2 μέρες μετά τη λήξη της όπως μου είχαν υποσχεθεί στην Wind! Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος πάντως και απο κινητή και από σταθερό και ιντερνετ…

  4. Η κατάσταση στη wind και ιδιαίτερα στην καρτοκινητή της Q είναι κάτι περισσότερο από τραγική….Θα έλεγα Άθλια και Τριτοκοσμική…Πιο Άθλια δεν γίνεται.. Εχω 5 καρτοκινητά winde στο όνομα μου…Λυπάμαι πολύ…ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

  5. Απαράδεκτοι αγενεστατοι, μιλάνε χωρίς τρόπους στο υποκατάστημα Άρτας τσακώνονται με τους πελάτες νομίζοντας ότι είναι δικό τους το μαγαζί, όλοι είναι πάρε τον ένα και χτυπά τον άλλον καλύτερα την Wind να την πάρουν κάποιοι που σέβονται τα λεφτά του κόσμου

  6. Αυτή τη στιγμή η Wind είναι η χειρότερη πάροχος στο internet αλά και την κινητή, όχι μόνο δεν σε σέβεται ως πελάτη σε ειρωνεύεται κιόλας όταν επικοινωνήσεις μαζί τους.
    Επίσης όσον αφορά τις χρεώσεις στην καρτοκινητή το ξεφτίλισε, Πρέπει να βάλεις 15 ευρώ για να πάρεις ένα πρόγραμμα με 10,40 που είναι το χαμηλότερο σε κόστος συν το φόρο έτσι μένουν μόλις κάτι λιγότερο από 2 ευρώ για ένα μήνα η οποία αύξηση έγινε από τον Γενάρη του 2020.
    Όλα αυτά εννοείται δίχως ενημέρωση.
    Τώρα για το internet άλλη πονεμένη ιστορία.

  7. Όσο το δίκτυο το χειρίζεται μόνο ο ΟΤΕ τα προβλήματα αυτά θα υπάρχουν για όλους τους παρόχους.Ακουγετε περισσότερο η Wind καθώς έχει περισσότερη δουλειά.

  8. Το άρθρο του insider είναι από τα πιο δυσφημιστικά άρθρα που έχω δει για εταιρία σταθερής/κινητής τηλεφωνίας και απορώ πώς δεν προσέφυγε (ακόμα) η Wind εναντίον τους. Η Wind έχει δυστυχώς τα συνήθη προβλήματα που έχουν όλοι οι υπόλοιποι πάροχοι (Comsote, Vodafone και Nova). Από πού προκύπτει λοιπόν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ότι η Wind έχει περισσότερα προβλήματα; Δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύονται χειροπιαστά στοιχεία για αυτά που επικαλούμαστε και εγώ δεν είδα τίποτα τέτοιο αλλά ούτε και να γίνεται επίκληση κάποιας επίσημης πηγής (π.χ. από την ΕΕΤΤ), που να δείχνει όντως ότι η Wind έχει πιο πολλά προβλήματα από τις άλλες εταιρίες του κλάδου.

    • Αγαπητή φίλη, έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρεις πως δουλεύει το δίκτυο. Σε πληροφορώ ότι η Wind δυστηχώς έχει μακράν τη χειρότερη εξυπηρέτηση-υποστήριξη. Κυρίως διότι δεν έχει τεχνικούς, είναι πολύ λίγοι για να καλύψουν τις ανάγκες. Και αυτοί που έχει, δεν τους αφήνει να κάνουν τη δουλειά τους. Θέλει τηλεφωνήτριες, που να ξεπετάνε γρήγορα τον πελάτη λέγοντάς του αερολογίες, όχι σοβαρούς τεχνικούς. Την επόμενη φορά που θα καλέσει φρόντησε να ακούς καλά, όχι το συνομηλητή σου, αλλά αυτούς που φωνάζουν απο πίσω “τα λεκτικούλια και CSAT”… Είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει, λες και αυτό θα φτιάξει την εικόνα της εταιρείας. Επίσης, ρώτα σε ποιά από όλες τις εταιρείες κάλεσες (iCAP, CQS, mediatel, είναι και άλλη μία που μου διαφεύγει τώρα). Η Wind δεν έχει κεντρικά να επικοινωνήσεις με κάποιον, καλείς σε άλλους που παίρνουν το τη δουλειά εργολαβία και άντε να συννενοηθείς, ούτε μεταξύ τους δεν συνεννοούνται.
      Αυτά στα λέω εκ πείρας, προσωπική εμπειρία στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας και σε κατάστημα ακόμα χειρότερα… Εν κατακλείδη μιας και τα ξέρω από μέσα, όπου ακούς wind μακριά. Στο κατάστημα έρχονταν φίλοι και τους έδιωχνα, να μην την πατήσουν. Εμείς είμαστε παρέα τεχνικών και στα σπίτια μας έχουμε γραμμές όλων των άλλων παρόχων. Δεν έχουμε ποτέ πρόβλημα. Όσον αφορά το άρθρο, αν η Wind και η κάθε εταιρία, δεν θέλει να την δυσφημίζουν, ας φροντίσει την υποστήριξή της. Απλά πράγματα, δεν είναι μόνο πουλάμε και μετά μη μας είδατε, παροχή συνεχής υπηρεσίας κάνουν!

  9. Προφανώς ένα site που είναι γεμάτο διαφημίσεις Cosmote θα δυσφημίζει την ανερχόμενη δύναμη Wind !! Τεχνικά προβλήματα υπάρχουν και τα περισσότερα έχουν να κάνουν με το απαρχαιωμένο δίκτυο του ΟΤΕ !! Τα πρόστιμα πέφτουν βροχή από την ΕΕΤΕ. Ας πετάξουν έξω τους συνδικαλιστές με τις απεργίες τους και να βάλουν νέο κόσμο να δουλέψει σωστά !!
    Σκέψου να έχεις σταθερό με 240 λεπτά προς σταθερά και 30 λεπτά προς κινητα εν έτη 2020 και να πληρώνεις πάγιο πάνω από 30€…..ξέρετε ποιος το πουλάει αυτό ;;;

  10. Αγαπητοί φίλοι είμαι & εγώ ένας από τους 《ηλίθιους》 των εταιριών. Πριν λίγες ημέρες έστειλα το παρακάτω μήνυμα στην wind αλλά όπως λέει και ο λαός (στου κουφού την πόρτα…..) Τι άλλο πρέπει να κάνουμε για να τους πείσουμε ότι είναι ανεύθυνοι;

    6-1-2020
    Κύριοι
    Είμαι αρκετά χρόνια συνεπής πελάτης σας αλλά φαίνεται πως δε σας ενδιαφέρει αυτό. Εδώ και περίπου 6 μήνες το ίντερνετ μου σέρνεται στην κυριολεξία. Όποτε μπορώ να πιάσω γραμμή σας , κάνω αυτά που μου λέει ο τεχνικός αλλά το πρόβλημα συνεχίζεται. Τι πρέπει να κάνω για να σας συγκινήσω; Σκέπτομαι να αλλάξω εταιρεία και να μη σας πληρώσω απολύτως τίποτα για το υπόλοιπο του συμβολαίου μου (10ος 2020) αλλά δεν μου πάει στον χαρακτήρα να μη σας προειδοποιήσω πρώτα , καθώς από την πλευρά σας δεν τηρείτε τη συμφωνία μας που αφορά την ταχύτητα και τη σύνδεση του ίντερνετ.
    Επειδή δεν είμαι σαν και εσάς αναξιόπιστος, θα περιμένω μήπως συγκινηθείτε και σε εύλογο χρονικό διάστημα διορθώσετε το πρόβλημα.
    Ο πελάτης σας που την πάτησε με εσάς ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΓΚΑΣ

  11. Μια καθαρα εισπρακτικη εταιρεια. Τα εφερε ετσι στην καρτοκινητη ωστε με καθα ανανεωση χρονου η καρτα των 12 € να εξαφανιζεται αυτοματα. Κραταει 30 λεπτα ως τελος ανανεωσης σε καθε ανανεωση χρονου. Στελνει μηνυμα οτι δινει δωρο 300 λεπτα προς ολους. Δινει τα 300 αλλα να λεει οτι κραταει περιπου 10 € καθε 3 μηνες και στο μηνα επανω τα σβηνει αν δεν εχουν καταναλωθει , ενω η vodafone τα προσθετει αν ο χρονος ανανεωθει. Γενικα η vodafone εχει καλυτερες προσφορες και σκεπτομαι να αποσυρω 3 τηλεφωνα που υπαρχουν στην οικογενεια κα να τα μεταφερω στην vodafone.

  12. Εγώ μέχρι κ τέλη Οκτωβρίου ήμουν στην Vodafone. Αφού έληξε το συμβόλαιο και επειδή δεν μπορούσα τα συχνά προβλήματα σύνδεσης και το να πληρώνω 24αρα και να πιάνω 2 κ 3 έφυγα για inalan. 100σταρι ίντερνετ. Βέβαια να πούμε την αλήθεια δεν πιάνω 100, αλλά ένα 93-95. Έβαλα και σταθερό της εταιρείας και πληρώνω καθε μήνα 42€ μόνιμα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.