Παρόλο που η Apple δεν διαθέτει περισσότερα τηλέφωνα από οποιονδήποτε άλλο κατασκευαστή, μια νέα έκθεση δείχνει σήμερα ότι συνεχίζει να απολαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος των παγκόσμιων κερδών από τα smartphones – ακόμη και πριν από την κυκλοφορία του iPhone 13. Το δεύτερο τρίμηνο του έτους, τα iPhones αντιπροσώπευαν μόνο το 13% των παγκόσμιων αποστολών, αλλά είναι μια πολύ διαφορετική ιστορία όταν πρόκειται για έσοδα και κέρδη.


Πιο συγκεκριμένα, η Counterpoint λέει ότι τα iPhones αντιπροσώπευαν το 40% των παγκόσμιων εσόδων και το 75% των κερδών.

Η Apple υπήρξε η μεγαλύτερη δημιουργός κερδών και εσόδων στον τομέα των smartphones. Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, απολάμβανε το 75% των λειτουργικών κερδών της συνολικής αγοράς κινητών τηλεφώνων και το 40% των εσόδων, παρά το γεγονός ότι συνέβαλε με ένα σχετικά μέτριο 13% στις παγκόσμιες αποστολές κινητών τηλεφώνων.

Αν και η επίδοση αυτή δείχνει την ισχύ του brand Apple, εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από την κορύφωση του 4ου τριμήνου του 2020, όταν το μερίδιο των εσόδων της έφτασε το εκπληκτικό 50%, από 28% το 3ο τρίμηνο του 2020, και το μερίδιο των κερδών της έφτασε το πρωτοφανές 86%, από 51% το προηγούμενο τρίμηνο.

Η εταιρεία ερευνών μάλιστα, αναφέρει ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο από ποτέ για το οικοσύστημα της Apple.

Η Apple επωφελείται επίσης από τη διαλειτουργικότητα μεταξύ των συσκευών της. Η ευκολία με την οποία μπορεί κανείς να μεταβεί μεταξύ ενός Mac, ενός iPad και ενός iPhone ενθαρρύνει τους χρήστες μιας συσκευής της Apple να παραμείνουν εντός του οικοσυστήματος αποκτώντας και άλλες συσκευές του brand. Αυτό καθίσταται εφικτό χάρη στον σημαντικό έλεγχο που ασκεί η Apple τόσο στο υλικό όσο και στο λογισμικό, επιτρέποντας την απρόσκοπτη μεταφορά της εργασίας μεταξύ πολλαπλών συσκευών.

Αν και αυτό συμβαίνει εδώ και αρκετό καιρό, έχει γίνει ιδιαίτερα έντονο με την διάδοση της μουσικής, των μέσων ενημέρωσης, των ειδήσεων, του αποθηκευτικού χώρου κ.λπ. Η Apple είναι πιθανό να διατηρήσει αυτό το πλεονέκτημα, επιτρέποντάς της να συνεχίσει να χρεώνει υψηλές τιμές για τις συσκευές της, διατηρώντας έτσι υψηλά περιθώρια λειτουργικού κέρδους.

Η κερδοφορία της Apple αντικατοπτρίζει το γεγονός ότι πουλάει μόνο premium συσκευές, ενώ πολλά Android brands πωλούν κινητά τηλέφωνα σε ένα εύρος τιμών, ορισμένα από τα οποία είναι ελάχιστα κερδοφόρα, ή ακόμη και ζημιογόνα. Η εταιρεία σημείωσε τον περασμένο μήνα ότι η Apple κατέχει μερίδιο 57% της αγοράς smartphones άνω των 400 δολαρίων.

Όσον αφορά το υπόλοιπο 25% των κερδών, η Samsung αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος τους, ενώ άλλα brands είχαν αμελητέα κέρδη – ακόμη και η Xiaomi, η οποία διαθέτει περισσότερα τηλέφωνα (και κάποιες φορές ρολόγια) από την Apple.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.