Πρόσφατα η Google ανακοινώσε την ανάρτηση μεγάλων banner στα αποτελέσματα αναζητήσεων τα οποία αποσκοπούν στη διαφήμιση μεγάλων brand names. Συγκεκριμένα στέλεχος της εταιρίας επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία πειραματίζεται μόνο στην Αμερικάνικη αγορά, για να διαπιστώσει το βαθμό ανταπόκρισης των χρηστών.
Η αφορμή για την ανακοίνωση δόθηκε τον χρήστη του Twitter @SynrgyHQ ο οποίος αντιλήφθηκε διαφημιστικό banner της εταιρείας Southwest Airlines.
Σύμφωνα με πληροφορίες στην διαφημιστική αυτή ενέργεια της Google συμμετέχουν πάνω από 30 εταιρείες, ενώ κατά μέσο όρο, μόνο το 5% των συνολικών αναζητήσεων σε καθημερινή βάση περιέχουν διαφημιστικά Banners.
Ωστόσο έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι η Marissa Mayer, πρώην στέλεχος της Google και νυν διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo!, είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι η Google ουδέποτε δεν θα συμπεριλάβει στις αναζητήσεις της διαφημιστικά banner!
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.