ΓΡΑΦΙΚΑ & ΉΧΟΣ

Η Γραμμικότητα του κόσμου του God of War επέτρεψε στην ομάδα ανάπτυξης να επικεντρωθεί στα μέγιστα με τις λεπτομέρειες του Midgard και των υπόλοιπων βασιλείων. Η βιοποικιλότητα των βασιλείων  με τα έντονα, λαμπερά χρώματα τους και η φυσικότητα των τοπίων δίνουν αιθέρια υπόσταση στο έργο της Sony. Αποκορύφωμα αποτελεί το εναλλασσόμενο οικοσύστημα, καθώς διαδραματίζεται η ιστορία, αλλά και το χιόνι που χωρίζεται και λιώνει από το περπάτημα του Kratos, λεπτομέρεια που μόνο στο DLC του Horizon Zero Dawn παρατηρήσαμε.

Μερικά παραδείγματα από τον κόσμο του παιχνιδιού:

Επιπρόσθετα, η απεικόνιση του “νέου” Kratos, αναδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο το πέρας της ηλικίας του και την εμπειρία που απέκτησε μετά από τόσα χρόνια μαχών. Τρανταχτό παράδειγμα είναι η ουλή στο στήθος  από το Blade of Olympus και τα ράμματα στο πρόσωπο. Ειδικά όταν βρίσκεται σε Spartan Rage, οι φλέβες του Kratos πάλλονται μανιωδώς κάτω από την επιδερμίδα του, καθώς η οργή του αρχίζει να τον κατακλύζει.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=U9o58-TrILg]

Μιλώντας για πρόσωπα, κάθε ανθρώπινο και μη ων του Midgard, φέρει τρομερές λεπτομέρειες τόσο στον ρουχισμό όσο και στις εκφράσεις. Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί η μάγισσα Freya και οι αντίπαλες θεότητες.

Από τα αρνητικά που συναντήσαμε στον οπτικό τομέα είναι η πολύ μικρή γραμματοσειρά του Menu, αλλά και η επαναληψιμότητα των στοιχείων στην λίμνη των εννιά του Midgard.

Στο ακουστικό κομμάτι του παιχνιδιού, η Santa Monica Studios κατάφερε να αντιστοιχίσει σπουδαίες φωνές στους χαρακτήρες  του σουρεαλιστικού κόσμου του God of War. O Christopher Judge, γνωστός από τη σειρά Stargate SG-1, καθώς και ο Sunny Suljic κατάφεραν να δώσουν περισσότερη πνοή ζωής στους χαρακτήρες του Kratos και Atreus αντίστοιχα. Το παιχνίδι είναι μεταγλωττισμένο και στα ελληνικά, αλλά δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη, διότι το Review Copy που παραλάβαμε δεν είχε αυτήν την επιλογή. Παρόλα αυτά συγχαίρουμε την Sony για την πρόοδο που κάνει σε αυτόν τον τομέα.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=zl_pU2jdofc]

Οι φωνές του Atreus και του Mimir δεν αποσκοπούν μόνο στην κινηματογραφικότητα του παιχνιδιού, αλλά προσφέρουν και βοήθεια στον χρήστη. Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια μιας μάχης και οι δύο χαρακτήρες υποδεικνύουν στον Kratos για κάποιον εχθρό εκτός οπτικού πεδίου ή για κάποια επικείμενη εχθρική βολή.

Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και την μουσική υπόκρουση του παιχνιδιού! Ο μουσικοσυνθέτης Bear McCreary κατάφερε να αποδώσει ακουστικά την ψυχή του νέου God of War. Με κάθε κομμάτι να κολλάει περίτρανα με τις περιστάσεις της στιγμής και με την συναισθηματική φόρτιση των χαρακτήρων, κάθε soundtrack του παιχνιδιού θα σας θυμίζει τις στιγμές που ζήσατε στο παιχνίδι!

Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε αποσπάσματα της μουσικής του παιχνιδιού:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=JbpD7Zn8EPU]

1
2
3
4
ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ
10
GAMEPLAY
10
ΓΡΑΦΙΚΑ
10
ΉΧΟΣ & ΜΟΥΣΙΚΗ
10
ΔΙΑΡΚΕΙΑ & REPLAYBILITY
9
Προηγούμενο άρθροPorsche Design: Οι σχεδιαστές είχαν πει όχι στην εγκοπή στο Huawei Mate RS Porsche Design, το smartphone των $1880
Επόμενο άρθροSamsung Galaxy J2 Core: Το πρώτο Android Go smartphone της Samsung είναι επιτέλους εδώ (σχεδόν)
Alex Lazaridis
Άλεξ εδώ... έχοντας περάσει τα εφηβικά gaming χρόνια μου με τα μεταχειρισμένα Game Boy του ξαδέρφου μου, μετατράπηκα με τον καιρό σε PlayStationManiac. Περιμένω υπομονετικά το επόμενο evolution μου σε PC gamer!
god-of-war-review-i-anthropini-pleyra-toy-theoyΣυμπερασματικά, το νέο κεφάλαιο της σειράς God of War κατάφερε να προκαλέσει δέος, συγκίνηση και σεβασμό σε gamers και developers. Με μια ιστορία παρμένη από τα βιβλία του Tolkien της Μέσης Γης και μια κινηματογραφικότητα που μέχρι και ο Peter Jackson θα ζήλευε, αποδεικνύει την σημασία των singleplayer παιχνιδιών στην gaming βιομηχανία. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε και το εμπλουτισμένο/ανανεωμένο σύστημα μάχης, έχουμε ένα ή ίσως ΤΟ παιχνίδι της χρονιάς...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.