Γερμανοί κρατικοί αξιωματούχοι δήλωσαν την Παρασκευή ότι θέλουν οι διαφημιστές και οι διάφοροι influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να επισημαίνουν κάθε φωτογραφία στην οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα λεγόμενα φίλτρα ομορφιάς.

germany-beauty-filters

Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι τα φίλτρα, προωθούν μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς. Το πρακτορείο ειδήσεων dpa επικαλείται την υφυπουργό ισότητας του Αμβούργου, Katharina Fegebank, η οποία δήλωσε ότι τα ψηφιακά εργαλεία δεν θα πρέπει να καθορίζουν τι θεωρείται όμορφο ή όχι.

Η πλειονότητα των αξιωματούχων από τα 16 κρατίδια της Γερμανίας θέλει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση να καταλήξει σε νομοθεσία που θα απαιτεί την επισήμανση εικόνων και βίντεο όπου χρησιμοποιήθηκαν φίλτρα ομορφιάς για να βελτιωθεί το πρόσωπο, το δέρμα ή τα μαλλιά ενός ατόμου.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.