Το ΙΝΚΑ, σε επίσημη ανακοίνωση που δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες, μιλάει για μια μεγάλη φορολογική παγίδα που υπάρχει όσον αφορά την πληρωμή λογαριασμών για τους συνδρομητές της Vodafone.

Σοβαρά ερωτήματα για την ποιότητα των ψηφιακών υπηρεσιών και τη φορολογική εγκυρότητα των παραστατικών της Vodafone Ελλάδας εγείρονται μετά από καταγγελίες συνδρομητών.

Διαπιστώθηκε ότι κατά την Online πληρωμή λογαριασμού ή ανανέωση χρόνου ομιλίας (συμβόλαια/καρτοκινητή/ μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα και την εφαρμογή (app) της Vodafone, η «Απόδειξη Πληρωμής» που παράγεται δεν αναγράφει κανένα στοιχείο ταυτοποίησης του συνδρομητή (ούτε καν τα ελάχιστα όπως Αριθμό Τηλεφώνου ή Μητρώο Συνδρομητή), παρά μόνο το ποσό, την ημερομηνία και έναν κωδικό συναλλαγής.

Η πρακτική αυτή της Vodafone εκθέτει τους πελάτες της σε ταλαιπωρία, καθώς την ίδια στιγμή τα αυτοματοποιημένα email επιβεβαίωσης περιέχουν κανονικά τα στοιχεία σύνδεσης. Αυτό αποδεικνύει ότι η εταιρεία κατέχει τα δεδομένα και δεν υπάρχει κανένα νομικό κώλυμα (GDPR) για την εμφάνισή τους. Παρ’ όλα αυτά, η επίσημη φόρμα της απόδειξης παραμένει ελλιπής και άνευ ταυτοποίησης με τον λογαριασμό ή το καρτοκινητό. Επιπλέον ο χρήστης για να προχωρήσει σε πληρωμή γνωρίζει ή τον αριθμό μητρώου συνδρομητή ή τηλεφώνου, παρόλα αυτά η απόδειξη τα αποκρύβει.

Ανακοίνωση φραγής κλήσεων σε αριθμούς από το εξωτερικό στα ελληνικά κινητά!

Η πρακτική της Vodafone δημιουργεί αδιέξοδο σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις, οι οποίοι λαμβάνουν αποδείξεις από την πλατφόρμα της εταιρείας που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν νόμιμα ως φορολογικά στοιχεία, καθώς αδυνατούν να ταυτοποιηθούν και να συσχετιστούν με τον επαγγελματικό αριθμό τηλεφώνου.

Επιπλέον, η επίκληση της εταιρείας ότι οι αποδείξεις διαβιβάζονται στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ αποτελεί μισή αλήθεια που παραπλανά τους επαγγελματίες. Η διαβίβαση γίνεται ως ανώνυμη Λιανική Πώληση, χωρίς συσχέτιση με το ΑΦΜ του λήπτη (αφού δεν ζητείται). Συνεπώς, για την εφορία, η δαπάνη αυτή είναι «ορφανή» και δεν μπορεί να κατοχυρωθεί ως έξοδο της επιχείρησης αυτόματα, ενώ η «χειροκίνητη» καταχώριση είναι αδύνατη λόγω της έλλειψης στοιχείων (αριθμού τηλεφώνου) πάνω στο παραστατικό.

Εφιστούμε την προσοχή σε όλους τους πελάτες της Vodafone:

  • Οι αποδείξεις που εκδίδονται αυτή τη στιγμή από την πλατφόρμα (Online πληρωμή λογαριασμού κ.λ.π.) ενδέχεται να είναι φορολογικά άχρηστες λόγω έλλειψης στοιχείων.
  • Καλούμε την Vodafone να προχωρήσει άμεσα στην τεχνική διόρθωση των παραστατικών της, όπως ήταν πριν τον Απρίλιο 2024, σεβόμενη τις φορολογικές ανάγκες και ορθής αρχειοθέτησης των πελατών της, να σταματήσει να κρύβεται πίσω από τυποποιημένες απαντήσεις. 

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗinka.gr
Προηγούμενο άρθροΈχουν οι Smart TV ενσωματωμένη κεραία για τηλεοπτικά κανάλια
Επόμενο άρθροΟι αθέατοι κίνδυνοι από τη χρήση AI browsers
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.