Update : Να σημειωθεί, ότι μετά τη δημοσίευση του άρθρου, η Finloup άλλαξε τον χαρακτηρισμό και το αναφέρει ως leasing και όχι ως συνδρομή πλέον. 

Μια νέα υπηρεσία φαίνεται ότι ετοιμάζει η Finloup στην Ελλάδα, προσφέροντας σε όλους τους χρήστες τη δυνατότητα μηναίων συνδρομών για την απόκτηση ενός κινητού, laptop, tablet ή game. Πρόκειται για την εταιρεία η οποία προσφέρει άτοκες δόσεις μέσω χρεωστικής κάρτας χωρίς πιστωτική, μια πρακτική που άρχισε πριν από λίγους μήνες στην Ελλάδα και ονομάζεται Buy Now, Pay Later. Εκτός από την Klarna και η finloup δραστηριοποιείται στο τομέα αυτό και πλέον επεκτείνεται και στο χώρο των συνδρομών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο χρήστης προς το παρόν μπορεί να δηλώσει το ενδιαφέρον του εδώ και να πάρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

finloup μηνιαία συνδρομή

Στην επίσημη ιστοσελίδα της αναφέρονται τα εξής:

Αναλυτικά η διαδικασία

  1. Επιλέγεις προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας σαν καινούρια, με ένα χαμηλό κόστος τον μήνα.
  2. Αξιολογείσαι με ασφάλεια στο περιβάλλον της finloup, όπου συνδέεσαι στο e-banking σου.
  3. Παραλαμβάνεις τη συσκευή σου σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα της επιλογής σου.
  4. Επιστρέφεις ή αγοράζεις τη συσκευή σου, μετά τη λήξη της μίσθωσης σου.

Τραγικό ! Η Wind ο μόνος πάροχος με απεριόριστο internet στη καρτοκινητή

Πως χρησιμοποιείται η εγγύηση:

Σε κάθε νέα συνδρομή, ο χρήστης πληρώνει μια εγγύηση, η οποία διαμορφώνεται ανάλογα με το κόστος του προϊόντος που έχει επιλέξει. Σε περίπτωση που ο χρήστης διατηρήσει τη συνδρομή του για 6 μήνες από την αρχική ημερομηνία του συμβολαίου, τότε η εγγύηση επιστρέφεται κατά το ήμισυ με την παράδοση του προϊόντος σε άριστη κατάσταση.

Σε περίπτωση που ο χρήστης διατηρήσει τη συνδρομή του για 12 μήνες από την αρχική ημερομηνία του συμβολαίου, τότε η εγγύηση επιστρέφεται εξ ολοκλήρου με την παράδοση του προϊόντος σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που ο χρήστης διακόψει τη συνδρομή του προϊόντος πριν τους 6 μήνες από την αρχική ημερομηνία του συμβολαίου, τότε η εγγύηση δεν επιστρέφεται. Σε περίπτωση που το προϊόν υποστεί ζημία μέσα στο χρονικό διάστημα που ο χρήστης το χρησιμοποιεί, τότε η εγγύηση χρησιμοποιείται την 1η φορά για να καλύψει το κόστος της επισκευής.

Ποιο είναι το διάστημα της συνδρομής;

Ως ημερομηνία έναρξης της συνδρομής, ορίζεται η ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Το βασικό συμβόλαιο της συνδρομής διαρκεί για 12 μήνες. Ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να διακόψει τη συνδρομή και να επιστρέψει το προϊόν ή να το αγοράσει. Εάν ο χρήστης επιθυμεί να διατηρήσει τη συνδρομή του προϊόντος και μετά τους 12 μήνες, μπορεί να ανανεώσει τη συνδρομή του υπογράφοντας νέο συμβόλαιο.

Μπορώ να αγοράσω το προϊόν;

Εάν κάποιος χρήστης επιθυμεί να αγοράσει το προϊόν, τότε επικοινωνεί με τη finloup προκειμένου να λάβει προσφορά σε τιμή χαμηλότερη από τη λιανική τιμή πώλησης του προϊόντος. Εάν ο χρήστης προχωρήσει σε αγορά του προϊόντος, το ποσό της εγγύησης αφαιρείται από την τιμή αγοράς.

Τι θα συμβεί αν δεν πληρώσω το μηνιαίο ποσό της συνδρομής;

Το μηνιαίο ποσό της συνδρομής χρεώνεται αυτόματα στην κάρτα του χρήστη, κάθε επόμενο μήνα από την αρχική ημερομηνία καταβολής της πρώτης πληρωμής.

Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν καταβάλλει το μηνιαίο ποσό την προβλεπόμενη ημερομηνία, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί και ο χρήστης δεν λαμβάνει πίσω την εγγύηση που έχει καταβάλει.
Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν καταβάλλει το μηνιαίο ποσό την προβλεπόμενη ημερομηνία και δεν επιστρέψει το προϊόν, η finloup έχει το δικαίωμα να ορίζει εκπροσώπους για την εκτέλεση οποιωνδήποτε διοικητικών ή άλλων υπηρεσιών προκειμένου να είναι σε θέση να εκτελεί τις υποχρεώσεις της.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση ζημίας του προϊόντος;

Σε περίπτωση ζημίας για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της συνδρομής, ο χρήστης πρέπει να παραδώσει άμεσα το προϊόν στη finloup ή τον συνεργάτη της, για να δρομολογηθεί η επισκευή του. Σε αυτή την περίπτωση, η εγγύηση που έχει καταβληθεί από τον χρήστη χρησιμοποιείται για την επισκευή του προϊόντος. Εάν το κόστος επισκευής ξεπερνάει το ποσό της εγγύησης, το υπόλοιπο ποσό καλύπτεται από τη finloup.
Σε περίπτωση ζημίας για δεύτερη (2η) φορά κατά τη διάρκεια της συνδρομής, ο χρήστης επιβαρύνεται με το κόστος επισκευής. Σε περίπτωση που η επισκευή την πρώτη φορά απαίτησε ποσό μικρότερο της εγγύησης, το εναπομείναν ποσό της εγγύησης θα αφαιρεθεί από το συνολικό κόστος επισκευής της δεύτερης φοράς.
Σε περίπτωση που κατά την παράδοση του προϊόντος αυτό δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και έχει υποστεί φθορές πέραν της συνήθους χρήσεως, ο χρήστης υποχρεούται να καταβάλλει το κόστος αντικαταστάσεως ή επισκευής.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση απώλειας/κλοπής/ολικής καταστροφής του προϊόντος;

Η finloup δεν είναι υπεύθυνη για απώλεια/κλοπή/ολική καταστροφή του προϊόντος και δεν προσφέρει επιπλέον ασφαλιστική κάλυψη για τις περιπτώσεις αυτές.

  1. Σε περίπτωση απώλειας/ κλοπής/ ολικής καταστροφής του προϊόντος, ο χρήστης θα χρειαστεί να καταβάλλει αποζημίωση με ποσό που δεν θα υπερβαίνει τα ποσά των 20 μηνιαίων πληρωμών.
  2. Σε περίπτωση που η εγγύηση δεν έχει εξαντληθεί κατά την επισκευή τυχόν ζημίας, το εναπομείναν ποσό της εγγύησης θα αφαιρεθεί από το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια/ κλοπή/ ολική καταστροφή του.

Εάν αντιμετωπίσεις μία από τις παραπάνω περιπτώσεις, ή χρειαστείς παραπάνω πληροφορίες, παρακαλούμε να επικοινωνήσεις με τη finloup.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.