Μέρος των επιπτώσεων που προκάλεσε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, ήταν ότι πολλοί άνθρωποι έμειναν με πολλά ερωτηματικά όσον αφορά ολόκληρο το επιχειρηματικό μοντέλο της υπηρεσίας, το οποίο βασίζεται στη γνώση τόσων πολλών πληροφοριών σε μια προσπάθεια να σερβίρει στοχευμένες διαφημίσεις.

Η εναλλακτική λύση θα ήταν μια επί πληρωμή συνδρομή, κάτι που ο CEO της εταιρείας, Zuckerberg δεν έχει κάνει διαθέσιμο ακόμη, ωστόσο το κόστος θα είναι πολύ υψηλότερο από αυτό που κάποιοι έχουν προτείνει. Ο ίδιος έχει εκφράσει τη δική του άποψη, υποστηρίζοντας ότι ο κόσμος προτιμά ένα δωρεάν μοντέλο, υποστηριζόμενο από διαφημίσεις, ωστόσο όμως άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για ένα premium μοντέλο.

Δεν προσφέρουμε αυτή τη στιγμή, μια επιλογή για τους χρήστες κατά την οποία θα πληρώνουν για να μην εμφανίζονται διαφημίσεις. Πιστεύω ότι το μοντέλο υποστηριζόμενο από διαφημίσεις είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή. Πιστεύω, ότι ο κόσμος δεν θέλει να πληρώνει για μια υπηρεσία. Πολλοί δεν μπορούν και δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο.

Αν διαιρέσεις τα μηνιαία έσοδα του Facebook από τις διαφημίσεις στη Β. Αμερική, με τον αριθμό των χρηστών, θα δεις ότι σε κάθε έναν αντιστοιχεί 7 δολάρια. Αυτό είναι το ποσό που το Facebook έχει σαν έσοδο από τις διαφημίσεις ανά χρήστη το μήνα. Ωστόσο, ανάλυση του TechCrunch, σημειώνει ότι το Facebook θα χρειαστεί να χρεώνει πολλά περισσότερα. Ιστοσελίδες που έχουν προσπαθήσει στο παρελθόν να εισάγουν paywall, αν και οι χρήστες εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώσουν, τελικά αυτοί που το κάνουν στην πράξη, είναι πολύ λίγοι. Και αν και άλλες ιστοσελίδες ακολουθήσουν, τότε ο λογαριασμός για τον χρήση μπορεί να φθάσει τα πολλά δολάρια το μήνα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.