Το Facebook ανέκαθεν εμπλέκεται σε κάποια διαμάχη για το απόρρητο, καθώς η εταιρεία έχει ρητά ένα επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στην πώληση δεδομένων χρηστών. Ωστόσο, ένα νέο εσωτερικό έγγραφο που διέρρευσε υποδηλώνει ότι τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ χειρότερα από ό,τι είχαμε ποτέ φανταστεί.

Το εσωτερικό έγγραφο είναι μια αναφορά που συντάχθηκε από μηχανικούς απορρήτου από την ομάδα διαφημίσεων του Facebook και στάλθηκε στα στελέχη της εταιρείας. Οι μηχανικοί περιγράφουν λεπτομερώς πώς το Facebook θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις τοπικές ρυθμιστικές αρχές που ζητούν νέα μέτρα απορρήτου για την προστασία των δεδομένων των χρηστών.

Ακόμα και οι μηχανικοί του Facebook συμφωνούν ότι η εταιρεία δεν έχει κανέναν έλεγχο στον τρόπο εσωτερικής διαχείρισης των δεδομένων των χρηστών. Η ομάδα διαφημίσεων προειδοποίησε τους διευθυντές του κοινωνικού δικτύου ότι η εταιρεία θα δυσκολευόταν να υποσχεθεί στις κυβερνήσεις οποιεσδήποτε αλλαγές σε αυτές τις πτυχές.

«Δεν έχουμε επαρκές επίπεδο ελέγχου και επεξήγησης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα συστήματά μας χρησιμοποιούν δεδομένα, και επομένως δεν μπορούμε με σιγουριά να κάνουμε ελεγχόμενες αλλαγές πολιτικής ή εξωτερικές δεσμεύσεις της μορφής «δεν θα χρησιμοποιήσουμε δεδομένα X για το σκοπό Υ. Κι όμως, αυτό ακριβώς περιμένουν οι ρυθμιστικές αρχές να κάνουμε, αυξάνοντας τον κίνδυνο λαθών και παραποιήσεων.» – Αναφέρει το έγγραφο.

Επιπλέον, το έγγραφο αποκαλύπτει ότι η βάση δεδομένων του Facebook έχει «ανοιχτά σύνορα», έτσι ώστε τα δεδομένα χρήστη πρώτου μέρους, τα δεδομένα τρίτων, ακόμη και τα ευαίσθητα δεδομένα να αποθηκεύονται όλα μαζί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να μην είναι εύκολη υπόθεση ο έλεγχος ενός συγκεκριμένου τμήματος αυτών των δεδομένων. Αν και ένας εκπρόσωπος του Facebook αρνήθηκε ότι η εταιρεία δεν συμμορφώνεται με τις ρυθμιστικές αρχές, ένας ανώνυμος υπάλληλος περιέγραψε την κατάσταση ως «πλήρη σόου».

Νωρίτερα φέτος, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η Meta ανακατασκευάζει την διαφημιστική της υποδομή για να στοχεύει χρήστες iOS. Από την κυκλοφορία του App Tracking Transparency πέρυσι, το κοινωνικό δίκτυο έχει χάσει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Την ίδια στιγμή, το Facebook συνεχίζει να επικρίνει τις πολιτικές απορρήτου της Apple, οι οποίες σύμφωνα με την εταιρεία είναι «επιβλαβείς» τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.