Η Eurobank, μιας και δεν φτάνουν τα κερατιάτικα που πληρώνουμε στις online συναλλαγές χωρίς να απασχολούμε κανέναν υπάλληλο της, βάζει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ συνδρομή για την τήρηση λογαριασμού πληρωμών στην τράπεζα της. Πρόκειται για κάτι που είχε γίνει γνωστό τον προηγούμενο μήνα, αλλά τώρα παίρνει σάρκα και οστά.
Πριν λίγο λάβαμε ενημερωτικό μήνυμα από τη Eurobank με τίτλο “Η συνεργασία μας περνάει στην επόμενη μέρα, με την ένταξή σας στο My Blue Advantage“. Ωραία, τα λέει, μόνο που αυτό δεν είναι συνεργασία, γιατί απλά βάζει το μαχαίρι στο λαιμό και λέει ή αυτό, ή τίποτα. Το μήνυμα αναφέρει τα παρακάτω:
Το πακέτο συναλλαγών και προνομίων My Blue Advantage, με το οποίο θα συνδεθεί κάθε λογαριασμός πληρωμών σας περιλαμβάνει:
•Τήρηση λογαριασμού πληρωμών
•Δωρεάν έκδοση & 5ετή ανανέωση χρεωστικής κάρτας, που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης καρτών €πιστροφή
•Δωρεάν αποστολές χρημάτων έως 500€ ημερησίως, από το Eurobank Mobile App μέσω της Υπηρεσίας IRIS Payments
•Δωρεάν μια πάγια εντολή το μήνα
•Αποκλειστικά προνόμια και εκπτώσεις σε επιχειρήσεις όπως Κωτσόβολος, Praktiker, Vodafone, SKY express, you. gr, HotelBrain, ELPEDISON, BOX NOW, Globalsat, De’Longhi, Kenwood, Braun.
Αυτό λοιπόν είναι το βασικό πρόγραμμα, αυτά είναι όσα προσφέρει. Λίγο πολύ σου λέει πως μόνο και μόνο για να έχεις λογαριασμό πληρωμών και βασικές υπηρεσίες της Eurobank που είχες τζάμπα, θα πρέπει από εδώ και πέρα να πληρώνεις μηνιαίο χαράτσι. Πόσο; Τόσο: “To My Blue Advantage έχει μηνιαίο κόστος 0,60€ ανά συνδεδεμένο λογαριασμό πληρωμών.”
Έχεις μήπως επιλογή να μην πληρώσεις ή να μην μπεις στο My Blue Advantage της Eurobank; Φυσικά και όχι: “Η αυτόματη ένταξη κάθε λογαριασμού σας στο πακέτο My Blue Advantage θα πραγματοποιηθεί στις 18.03.2024 και η 1η πληρωμή στις 02.04.2024.” Άρα, από τον Απρίλιο και μετά πρέπει να σκάμε 60 λεπτά του ευρώ τον μήνα για να έχουμε λογαριασμό στη Eurobank.
Τι γίνεται αν δεν έχεις αρκετό υπόλοιπο για να πάρει η Eurobank τα 60 λεπτά; Η απάντηση βρίσκεται στο κουμπί “Πληροφορίες & επιλογές” που υπήρχε στο τέλος του μηνύματος – τον σύνδεσμο τον έχουμε βάλει στην “ΠΗΓΗ” του άρθρου ή μπορείς να κάνεις κλικ ΕΔΩ. Ωστόσο, θα κάνουμε αναφορά στο κομμάτι της πληρωμής και τι θα συμβεί αν δεν πάρει η τράπεζα τα 60 λεπτά.
Η Eurobank λέει ότι τα 60 λεπτά είναι για τις υπηρεσίες που παρείχε τον προηγούμενο μήνα, σου κάνει και χάρη να μην τα πάρει μπροστά. Όμως, αν δεν βρει λεφτά να πάρει διακόπτει το My Blue Advantage στον λογαριασμό σου και για τον τρέχουν μήνα “οι συναλλαγές σας θα πραγματοποιούνται με βάση το Τιμολόγιο τραπεζικών εργασιών.“
Μπορείς να μην πληρώνεις το χαράτσι για το My Blue Advantage; Φυσικά, αλλά: Σε περίπτωση που δεν θέλετε να συνδεθεί ένας λογαριασμός σας με το πακέτο My Blue Advantage, έχετε 2 επιλογές.
1. Αλλαγή τύπου λογαριασμού
Έως τις 14.03.2024 μπορείτε – και θα πρέπε – να αλλάξετε τον τύπο του λογαριασμού σας σε:
- Αποταμιεύω Τώρα – Κάνετε την αλλαγή μέσα από το e-Banking σας, το EuroPhone Banking ή με επίσκεψη σε ένα κατάστημα Eurobank. Πρόκειται για έναν νέο λογαριασμό ο οποίος παρέχεται μόνο για τις αποταμιευτικές ανάγκες σας. Σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε αναλήψεις, καταθέσεις και μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς Eurobank που είστε δικαιούχος ή συνδικαιούχος. Δεν έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αγορές, πληρωμές οργανισμών και μεταφορές ή εμβάσματα σε τρίτους.
- Εξυπηρέτηση Δανείου – Σε περίπτωση που έχετε πάρει δάνειο από την Eurobank και χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό, κάνετε την αλλαγή μέσα από το e-Banking σας ή με επίσκεψη σε ένα κατάστημα Eurobank.
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε άλλον λογαριασμό πληρωμών, δεν μπορείτε να έχετε χρεωστική κάρτα με πρόσβαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή, αλλά μπορείτε να αποκτήσετε τη νέα αναληπτική κάρτα Eurobank Cash Card Cirrus για αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών σε ATM. Με αυτήν την κάρτα δεν έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αγορές και δεν έχετε πρόσβαση στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Εναλλακτικά, μπορείτε να συνδέσετε έναν λογαριασμό Αποταμιεύω Τώρα ή Εξυπηρέτηση Δανείου ως δευτερεύοντα σε χρεωστική κάρτα που συνδέεται με λογαριασμό πληρωμών σας.
Για να αλλάξετε τον τύπο του λογαριασμού σας μέσα από το e-Banking επιλέγετε:
- Η καθημερινότητά μου > Επιλέγετε λογαριασμό > Αλλαγή τύπου λογαριασμού
Εναλλακτικά:
- Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις λογαριασμών > Συνδεδεμένοι λογαριασμοί > Αλλαγή τύπου λογαριασμού
2. Κλείσιμο λογαριασμού
Έως τις 14.03.2024 μπορείτε να κλείσετε τον λογαριασμό σας μέσα από το e-Banking σας, τηλεφωνικά μέσω του EuroPhone Banking ή με επίσκεψη σε ένα κατάστημα Eurobank.
Για να κλείσετε τον λογαριασμό σας μέσα από το e-Banking σας ή τηλεφωνικά μέσω του EuroPhone Banking, θα πρέπει να τηρείτε τουλάχιστον έναν ακόμη λογαριασμό και να μην υπάρχουν συνδεδεμένες υπηρεσίες, όπως επιταγές, πάγιες εντολές, λογαριασμοί εξυπηρέτησης δανείου ή προθεσμιακής κατάθεσης.
Τώρα, επειδή οι τράπεζες ξέρουν να τα λένε ωραία και να μπερδεύουν τον κόσμο, πώς βλέπεις αν ο λογαριασμός σου είναι κατάλληλος – άρα θα χρεώνεσαι για τη χρήση του – για το My Advantage της Eurobank; Πολύ απλά, τρέξε το app στο κινητό σου, διάλεξε τον λογαριασμό, πάτα το βέλος κάτω από “Διαθέσιμο υπόλοιπο”, και θα δεις το “Πρόγραμμα My Advantage Banking”.
Από τη στιγμή που υπάρχει αυτή η επιλογή, τότε ο λογαριασμός ανήκει στην κατηγορία που αναφέρει η Eurobank ως “λογαριασμό πληρωμών”. Το My Blue Advantage δεν το βλέπεις εδώ, αλλά αν δεν σε καλύπτει και θες να μείνεις στη Eurobank μπορείς να διαλέξεις ένα από τα ακριβότερα προγράμματα, που δίνουν περισσότερα και καλύτερα προνόμια, και κοστίζουν μέχρι και 10 ευρώ τον μήνα.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Καλησπέρα σας
Η παρακάτω απάντηση-κοροϊδία αποτελεί την τοποθέτηση της τράπεζας στη διαμαρτυρία μου σχετικά με το εν θέματι άρθρο σας και καλά κάνετε και το αναφέρετε. Έχετε να προτείνετε εναλλακτική??
Πειραιάς, 18 Δεκεμβρίου 2023
Αρ. Πρ.: 2312.1181465.11996
Αγαπητέ κύριε ,
Ενημερωθήκαμε για τη διαμαρτυρία που υποβάλλατε με το από 13.12.2023 ηλεκτρονικό σας μήνυμα, αναφορικά με την ενημέρωση που λάβατε για την επικείμενη ενεργοποίηση προγράμματος συναλλαγών «My Blue Advantage» σε λογαριασμό που τηρείτε στην Τράπεζα μας.
Το στέλεχος της μονάδας μας, κα Ο. Λάζου, επικοινώνησε μαζί σας τηλεφωνικά και ενημερωθήκατε πως το πρόγραμμα «My Blue Advantage», αποτελεί πλέον το βασικό υποχρεωτικό πακέτο για την τήρηση λογαριασμού πληρωμών για Ιδιώτες Πελάτες στην Τράπεζα, μέσω του οποίου παρέχεται η δυνατότητα εκτέλεσης καθημερινών συναλλαγών.
Την παρούσα στιγμή, το πρόγραμμα, παρέχεται δωρεάν στους λογαριασμούς πληρωμών των πελατών, που λαμβάνουν τη μισθοδοσία ή τη σύνταξή τους στην Τράπεζα ή διαθέτουν συνολικά άνω των 10,000€ σε καταθετικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα στην Eurobank.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον θέλετε να εξαιρεθείτε από το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχετε τις εξής εναλλακτικές :
• να μετατρέψετε τον λογαριασμό σας σε αποταμιευτικό μέσω του e-Banking, του Europhone Banking ή του δικτύου καταστημάτων μας
• να κλείσετε τον λογαριασμό σας μέσω του e-Banking, του Europhone Banking ή του δικτύου καταστημάτων μας
Σημειώνουμε πως προκειμένου να μετατρέψετε το λογαριασμό μέσω του e-banking θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα από την επιλογή Προφίλ – Ρυθμίσεις – Αλλαγή τύπου λογαριασμού.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
Με εκτίμηση
Για την ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK A.E.