H Eurobank ξεκινά να παρέχει μια νέα δυνατότητα εξυπηρέτησης στους πελάτες της, μεταφέροντας τη τράπεζα στον χώρο των πελατών της για μια σειρά από τραπεζικές υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες πελάτες της τράπεζας, με την υπηρεσία “Mobility”, θα έχουν πλέον τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια σειρά τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Η υπηρεσία “Mobility” στηρίζεται στη φιλοσοφία “Bank Everywhere”, η οποία διέπει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα παρέχεται εντός του ωραρίου λειτουργίας της τράπεζας (8:00 – 14:00 καθημερινά) και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά) τον οποίο θα χρησιμοποιούν εξειδικευμένοι σύμβουλοι της τράπεζας.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν ενδεικτικά ενημέρωση και παρουσίαση χρηματοδοτικών ευκαιριών, διάγνωση αναγκών και σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης, αιτήματα δανειακών προγραμμάτων, καταχώρηση αιτημάτων POS και στήριξη στις επιχειρηματικές ανάγκες μιας επιχείρησης
Το WiFi 7 φέρνει αναβαθμισμένες ταχύτητες σύνδεσης – Λίστα συσκευών
Όπως αναφέρει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, για την υλοποίηση του προγράμματος “Mobility” υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας, οι οποίες εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στην εξυπηρέτηση των πελατών καθώς όλες οι συναλλαγές θα υλοποιούνται ηλεκτρονικά.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.