Μόλις μας στάλθηκε ενημερωτικό μήνυμα από τη Eurobank ότι η κάρτα μας είναι έτοιμη και μας καλεί να επισκεφθούμε τον σύνδεσμο για να την ενεργοποιήσουμε. Ωστόσο στο σύνδεσμο που μας απέστειλε και μας καλεί να συνδεθούμε με το ΑΦΜ μας και τον αριθμό του κινητού μας μας εμφανίζει Γενικό λάθος και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.

 

Υποψιαζόμαστε αφενός ότι μήπως δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα της Eurobank και έστειλαν αρκετά νωρίς το email καθώς από αυτά που και εμείς διαβάζουμε σήμερα πληρώνονται όσοι ζήτησαν κατάθεση. Από την άλλη υποψιαστήκαμε κάποιο conflict με το δηλωμένο κινητό στο Εθνικό μητρώο επικοινωνίας, δηλαδή να έχουμε δηλώσει άλλο εκεί για το εν λόγω ΑΦΜ και άλλο στην αίτηση του MarketPass αλλά διαπιστώσαμε ότι είναι τα ίδια ευτυχώς.

Δεν γνωρίζουμε κάτι περισσότερο, δεν έχουμε δει καμιά ανακοίνωση της Eurobank ελπίζουμε να είναι απλά ένα συστημικό πρόβλημα.

update: είναι γενικό πρόβλημα όπως φαίνεται.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

89 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγώ που ζήτησα πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό μπήκαν πριν λίγο στις 16:50 σε Πειραιώς

  2. Καλά θα κάνουν να το διορθώσουν άμεσα, όσοι δήλωσαν άυλη κάρτα μέσω Eurobank έχουν μείνει «ξεκρέμαστοι».

  3. Και αν κάποιος δεν έχει δηλωμένο κινητό στο gov.gr ΕΜΕπ δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την κάρτα;

  4. Θα βγάλει καμιά ανακοίνωση αυτήν η Eurobank;Θα προλάβουμε να ψωνίσουμε σήμερα; Έλεος πια με αυτό το κράτος!

  5. και σε μένα για ενημέρωση στο σύστημα λέει πλέον παρόλα αυτά μπορώ να μπω στο ebanking μου..οπότε ή δουλεύουν πάνω στο συγκεκριμένο πρόβλημα με τα pass ή μας κοροϊδεύουν και πάμε για την άλλη εβδομάδα

  6. Πώς καταντήσαμε έτσι! Σε ασπρόμαυρα βίντεο έβλεπες τον πεινασμένο κόσμο στην ουρά να περιμένει το συσσίτιο. Τώρα 80 χρόνια μετά όλοι με το κινητό στα χέρια για το market pass. Τα ίδια χάλια εκσυγχρονισμενα.

  7. εμενα μ αρεσει που την επελεξα καθ οτι ειμαι χρονια πελατης της…
    οσο τα ειδατε εσεις,αλλο τοσο τα ειδα κι εγω…
    τηλεφωνα???,,,εδω γελαει ο κοσμος…ειναι αυτοματοποιημενα και στα κλεινουν στην μουρη…
    εχω πατησει 50 φορες κ περιμενω μνμ επιβεβαιωσης κινητου….μαλλον ερχεται απο τξν Σπαρτη τρεχοντας,οπως παλια….μπ@@ρδελλο ολα

  8. Στην εθνική πήρα μήνυμα ότι ήρθαν μπήκα μέσα φαίνονται τα λεφτά αλλά δεν έχουν πιστωθει μάλλον έχει valer, από Δευτέρα μέχρι τότε δίαιτα

  9. Τα λεφτά στο σύστημα της τράπεζας μπαίνουν, αλλά έχει 3 μέρες valer, οπότε απο τεταρτη

  10. Ειχα το ιδιο προβλημα μεχρι που ξαφνικα με αφησε και μπηκα και ετσι ειδα την καρτα και λεει οτι μπορω να την βαλω στο google pay, οταν το κανω ομως το Gpay μου βγαζει σφαλμα με κωδικο OR-TAPSH-08

  11. Μου εμφάνισε την κάρτα στον σύνδεσμο μετά από πολλή ώρα αλλά δεν μου την δείχνει πουθενά μέσα στο e-banking

  12. Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!
    Έστειλε η Eurobank 3 μηνύματα με
    OTP διαφορετικά……… Δεν ισχύει κανένα. Δεν αφήνει το σύστημα να προχωρήσεις.

  13. Τα καταφερα ανοιξα το e-mail ολα οκ τα λεφτα φαινοντε κανονικσ πηγα σουπερμαρκετ και δεν πιανει την καρτα.Βγηκα απο την εφαρμογη να ξαναμπω μηπως κολλησε και το OTP δεν ηρθε ποτε.

  14. Είχα το ίδιο πρόβλημα, μου έβγαζε και λάθος στην ταυτοποίηση διαγραψετε την κάρτα που περαστικε αν περαστικε όπως έγινε σε εμένα και ξανά κάνετε την διαδικασία από την αρχή!

  15. Δεν έρχεται κωδικός Ότπ όταν θα είναι να πληρώσω την eurobank θα έχω και εγώ συστημικό πρόβλημα κάνα διμηνο

  16. εμένα δεν έρχεται το OTP οτι να ναι η EUROBANK άχρηστη τράπεζα
    τι χώθηκε αφου δεν το έχουν μια χαρά ηταν μονο VIVA και η ALPHA η κατσαπλιαδες που πάνε

  17. Ήταν μαζική η αποστολή και μάλλον το σύστημα είχε μπλοκάρει,λόγω φόρτου!Και εγώ είχα το ίδιο,αλλά μετά από 3,4 προσπάθειες έγινε!Το πρόβλημα όμως είναι,ότι τα λεφτά δεν κατατέθηκαν από τους κυβερνώντες,σε όλους εμάς που επιλέξαμε την άυλη κάρτα!

  18. Όλα οκ πλέον. Μάλλον πήγαν να μπουν πολλοί και έπεσε το σύστημα.
    Να τονίσω ότι ΔΕΝ είναι το κινητό που έχεις στο gov όπως αναφέρουν κατά την ταυτοποίηση, αλλά αυτό που δηλώσατε στο Market Pass.
    Αλλιώς θα σας βγάζει λάθος στοιχεία.

  19. Όταν είναι να δώσουν όλο γενικά λάθη έχει.. όταν έρχεται η ώρα να εισπράξουν εκεί κανένα λάθος απευθείας τα λεφτά.

  20. Και εγώ μπήκα στο mail πάτησα στον σύνδεσμο,μου έβγαλε μετά από πολλές προσπάθειες την αυλή κάρτα,αλλά όταν πάω να την περάσω στο δεν γίνεται με τίποτα η ολοκλήρωση της ρύθμισης με την eurobank,παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα βγάζει…δοκιμάστε ξανά…να γελάμε είναι…..

  21. Τελικά είχαμε αποτέλεσμα.ολα οκ.απλως έσβησα και ξαναπέρασα την κάρτα κάνοντάς την εισαγωγή στο πορτοφολι.

  22. Μετά την εγγραφή ΑΦΜ και email η Eurobank ζητάει κωδικό OTP αλλά δεν τον έστειλε ποτέ για ταυτοποίηση

  23. Είναι συστημικό πρόβλημα της τράπεζας.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους ,μου είπαν πως προσπαθούν να το λύσουν.

  24. Από εχθές 3/3 και ώρα 17:00 προσπαθώ να την ενεργοποιήσω. Στην αρχή μου έβγαζε “Γενικό Λάθος”, μετά δεν μου έστελνε τον κωδικό επιβεβαίωσης σε επανειλλημένες προσπάθειές μου…προσπαθούσα να τους καλέσω , και συνέχεια με πέταγαν σε αυτοματοποιημένα μενού. Τελικά, με τα πολλά μίλησα με εκπρόσωπο και μου είπαν ότι έχουν πέσει τα συστήματα…Μέχρι τώρα, 4/3 και ώρα 12:00 δεν καταφέρνω να ταυτοποιήσω και να ενεργοποιήσω την κάρτα…Άθλιοι οι τύποι, το γνώριζαν πόσες εβδομάδες, δεν μπορούσαν να έχουν οργανωθεί? Μόνο τις προμήθειες ξέρουν να παίρνουν..Στο Fuel Pass με την Alpha Bank μέσα σε 3 λεπτά είχε γίνει η δουλειά, και σημειωτέον δεν έχω λογαριασμό στην Alpha… Τώρα τους ξαναπαίρνω και θα φάνε τρελό βρισίδι.

  25. Δοκιμασα σημερα σε σουπερμαρκετ την αύλη καρτα της eurobank να πληρωσω αλλα τζιφος απορριψη εβγαζε στο Pos

  26. συμπληρώνω αριθμό κάρτας κλπ στοιχεία και δεν την παίρνει το gpay βγάζει μνμ “το αίτημα απέτυχε Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της συναλλαγής [OR-TAPSH-08]”

  27. Μια από τα ίδια, ίδιο σφάλμα και σε μένα λογικά το πρόβλημα ξεκινάει σίγουρα.απο την τράπεζα.αλλη κάρτα της ίδιας τράπεζας την δέχτηκε κανονικά

  28. Όταν κάνατε την αίτηση βάλατε κινητό τηλέφωνο κάποιου άλλου. Πρέπει να βάλετε λοιπόν τώρα το ΑΦΜ σας και από κάτω τον αριθμό τηλεφώνου του άλλου που είχατε βάλει κατά την αίτηση και όχι τον δικό σας. Θα πάει ένα μηνυμα στον αριθμό του άλλου ο οποίος θα σας το πει και θα το καταχωρήσετε και έτσι θα ενεργοποιηθεί η κάρτα σας!
    (παράδειγμα : όταν έκανα την αίτηση για την μάνα μου, για να μην την ξυπνήσω πρωί πρωί να μου πει τον κωδικό έβαλα το δικό μου κινητό και το δικό μου email. Μετά που πήγα να φτιάξω το δικό μου market pass μου έλεγε πως τα στοιχεία μου έχουν ήδη χρησιμοποιηθει και έτσι αναγκαστικά έβαλα το τηλέφωνο και το email της κόρης μου. Τώρα λοιπόν για να ενεργοποιηθεί η κάρτα μου έπρεπε να βάλω το ΑΦΜ το δικό μου και το τηλέφωνο της κόρης μου που αναγκαστικά είχα δηλώσει εξ αρχής. Και έτσι ενεργοποιηθηκε! Όταν έβαζα το ΑΦΜ μου και το δικό μου κινητό τηλέφωνο έβγαζε φυσικά “ΓΕΝΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ” )

  29. Εγώ με παραγγελία super market μέσω internet και πληρωμή με κάρτα κατά την παραγγελία (όχι στον οδηγό) μια χαρά δούλεψε!!!

  30. Η άυλη κάρτα market pass μπορεί να χρησιμοποιηθεί λέει ανέπαφα μόνο με την εφαρμογή πορτοφόλι google pay αλλά μόνο αν το κινητό υποστηρίζει τεχνολογία NFC. Το δικό μου δεν υποστηρίζεται. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσω την επιδότηση;;

  31. Σήμερα το πρωι εκανα καταργηση της αυλης καρτας Eurobank στο googlepay, την ξαναεβαλα και περασε κανονικα.
    Πηγα στα Lidl και περασε κανονικά απο το ταμείο

  32. Στο Google pay δοκιμάστε ξανά. Στο τηλέφωνο η eurobank στο πρώτο μου είπαν για τεχνικό πρόβλημα στο δεύτερο μου το έκλεισαν κατάμουτρα λέγοντας μου έχουμε πρόβλημα.

  33. Δεν μπορεί να μην είναι συμβατό με κάποια τηλέφωνα και να μου περνάει άλλες 2 κάρτες που έχω eurobank και να μη περνάει τη μάρκετ pass. Αν δεν ήταν συμβατές οι συσκευές μας θα έπρεπε να βγάλει ανακοίνωση ποιες συσκευές δεν υποστηρίζονται και να μην τρέχουμε σαν τους χαζούς λες και φταίμε εμείς.σου λέει υποστηρίζει nfc είσαι ΟΚ!αμ δεν….

  34. Συσκευές με nfc μόνο. Έπρεπε να το είχατε τσεκάρει από πριν. Κάντε κατάργηση κάρτας από το Google pay και κάνετε από την αρχή τη διαδικασία. Νομίζω ξεκόλλησε

  35. Λιάνα το Gpay app ετσι κ αλλιως δεν λειτουργει σε συσκευες χωρις NFC, μη γραφετε οτι να’ναι !!

  36. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ οχι δεν τα χανεις αν βαλεις την καρτα σε κινητο καποιου αλλου που εχει NFC, αλλα γιατι να το κανεις ετσι αφου γνωριζες οτι η αυλη καρτα μονο ετσι λειτουργει?

  37. Εγώ ενώ έχω κατεβάσει την κάρτα μέσω google pay όταν έβαζα τ στοιχεία της κάρτας κ όλα τα δικά μου στοιχεία στ τέλος μ. Έβγαζε ότι θα μ στείλε η τράπεζα έναν κωδικό otp που δν ερχόταν ποτέ και έτσι μπλόκαρε και από τότε μου βγάζει ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα κ δν μπορώ ν ενεργοποιήσω την κάρτα ενώ έχουν μπει τ λεφτά! Τι κάνω σε αυτήν την περίπτωση μου λέτε? Ευχαριστώ

  38. για να προχωρήσετε στην αρχή που βγάζει “γενικό λάθος “κατεβάστε το pdf που γράφει λίγο πιο πάνω με τους όρους.Αλλιως δεν γίνεται ενεργοποίηση. Τώρα για το πρόβλημα ταυτοποίησης από την Eurobank στο πορτοφόλι της ,Google κάντε κατάργηση της κάρτας και προσθήκη ξανά και όλα Οκ

  39. Δυστυχώς δεν λύθηκε καθόλου το πρόβλημα….
    Ακόμα με πετάει έξω το σύστημα…
    Δεν με αφήνει να κάνω ολοκλήρωση της ρύθμισης της κάρτας, συν τις άλλης έχουν γράψει στην κάρτα το επίθετο μου λάθος!

  40. Όχι, δεν γνώριζα ότι δεν έχω NFC και φαντάζομαι ότι δεν είμαι ο μόνος. Είναι παράλειψή τους. Σε καμία ενημέρωση από τα ΜΜΕ δεν ανάφεραν αυτή την προϋπόθεση.

  41. Και εμένα δεν τη δέχεται το google pay μου βγάζει σφάλμα, ξέρει κανείς τι θέμα υπάρχει η τι μπορώ να κάνω ευχαριστώ..

  42. Ενεργοποίηθηκε η δικη μου αφού την έκανα κατάργηση και έκανα τη διαδικασία από την αρχή.

  43. Κάνω κατάργηση κάρτας και προσθήκη ξανά στο Google pay και ξανά τα ίδια:”Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα. Προσπαθήστε ξανά”
    Μήπως ξέρει κάποιος αν μπορώ να εξαφανίσω εντελώς την κάρτα market pass από το πορτοφόλι Google, να μην φαίνεται…, γιατί και με την κατάργηση, ορατή είναι πάλι.Μηπως αν την ξαναπερνουσα, λυνόταν το πρόβλημα…
    Μην συγκρίνουμε την eurobank με τα μπουρδέλα, εκεί υπάρχει οργάνωση

  44. Τα κατάφερα τελικά με την κατάργηση πάνω δεξιά και την προσθήκη ξανά
    Αφού το παλεύω από προχθές…
    Να είναι καλά που μας βάζουν να σκεφτόμαστε…!!!!???

  45. Λοιπόν σε όσους δεν μπορούν να την προσθέσουν και βγάζει μήνυμα or-tapsh-08 ας κάνουν το εξής που έκανα εγώ και λύθηκε.μολις βγάλει το μήνυμα μετά έχει με μπλε γράμματα ‘διαβαστε περισσοτερα’ η κάτι τέτοιο.οταν ανοίξετε το λινκ μπορείτε από κει να στείλετε μνμ στη google ότι αντιμετωπίζετε πρόβλημα να προσθέσετε τη καρτα με το κωδικό λάθους που σας έβγαλε.το έκανα χθες το μεσημέρι μου απάντησαν σήμερα το πρωί ότι επιλύθηκε και οντως μετά την πήρε αμέσως!

  46. Από χθες προσπαθούσα και μου έβγαζε μια λάθος ενώ το έκανα σωστά μια το ένα μια το άλλο ώσπου σήμερα από μόνο του τακτοποιήθηκε και πήρε την κάρτα και έληξε το θέμα!

  47. Σε μένα λειτούργησαν όλα κανονικά εκτός από την… πληρωμή! Πάλευα χθες επί 5 λεπτά να το περάσω από το POS του ταμείου καταστήματος γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ και δεν περνούσε τίποτα. Χρησιμοποίησα την κανονική χρεωστική κάρτα από το λογαριασμό μισθοδοσίας για να μην εξευτελιστώ άλλο με 6 άτομα στην ουρά αναμονής!

  48. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ THN ΕΦΑΡΜΟΓΗ NFC ………. ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

  49. Ευχαριστώ για την πληροφορία, δούλεψε, εστειλα το κωδικό του προβλήματος στην google και μόλις μου απάντησε πως λύθηκε την πήρε κανονικά (έλαβα otp από την τράπεζα) όλα ο.κ…να δούμε στην πράξη !!

  50. Ενώ έχω κατεβάει την κάρτα στο κινητό όταν πατάω ολοκήρωση ρύθμισης μου βγάζει μήνυμα “Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα, δοκιμάστε ξανά”. Αυτό το κάνει από 3/3. Έκανα απεγκατάσταση της εφαρμογής και την ξανακατέβασα, χωρίς αποτέλεσμα? Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?

  51. Απλά το λάθος τους ήταν ότι ήρθε πρώτα το eMail και μετά το sms. Κανονικά έρχεται πρώτα το SMS. Και εγώ το κατάλαβα αργά.

  52. Έκανα όλες τις ενέργειες κατεβασα το ηλεκτρονικό πορτοφόλι με τα χρήματα του market pass αλλά το κινητό μου δεν υποστηρίζει NFC. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση

  53. έχει εδώ και μια εβδομάδα δεν μπορώ να προσθέσω την κάρτα στο πορτοφόλι δεν μπορώ να κάνω τίποτα έχω κάνει το επίδομα σωστά αλλα με τίποτα το έχω κάνει στην τράπεζα eurobank

  54. Το φιάσκο της Eurobank δεν έχει προηγούμενο εν έτη 2023 !!!! Αν και πελάτης της 25+ χρόνια τώρα με πολύπλευρη πελατειακή σχέση δεν πρόκειται επ’ ουδενί να την προτιμήσω στο μέλλον σε οποιαδήποτε παρόμοια ενέργεια ή κατάσταση. Μακράν και με διαφορά απαράδεκτη ταλαιπωρόντας πολλές χιλιάδες πολιτών. Οι εποπτικές αρχές, οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες και η Τράπεζα της Ελλάδος θεωρώ ότι έπρεπε ήδη να έχουν ασχοληθεί με αυτή την κατάσταση.

  55. Μου ήρθε μήνυμα από την EUROBANK αλλά δεν μου ήρθε το email με τον σύνδεσμο. Έχει συμβεί σε κάποιον αυτό ??????

  56. Περίπου το ίδιο πρόβλημα με την eurobank και εγώ ενώ έχω δήλωση στην αίτηση το κινητό μου κανονικά τα λεφτά μπήκαν στην τράπεζα μου στέλνει μήνυμα η eurobank να προχωρήσω στην χρεωστική κάρτα που έχω ήδη να κατεβάσω την εφαρμογή άυλη κλπ στο τέλος δεν μου την έγκρινη λόγω τηλ.δηλ.οταν άνοιξα τον λογαριασμό είχα δήλωση το τηλ.της εργασίας μου η οποία έκλεισε τους πήρα τηλ.τιποτε να πάω στην τράπεζα είμαι και ΑΜΕΑ ραντεβού δεν μου δίνουν μήπως ξερή κάνεις αν υπάρχει περίπτωση διορθώσεως της αιτήσεως στο market pass? να επιλέξω το ΙΒΑΝ σαν τρόπο λήψεως των χρημάτων??????

  57. Λύθηκε σε κάποιον τα προβλήματα της προσθήκης της άυλης κάρτας στο google pay; Αν ναι με ποιον τρόπο;
    Ευχαριστώ

  58. Όχι δεν λύθηκε, ούτε με διαγραφές και επανεγγραφές, ούτε με restart, ούτε με άλλη συσκευή, έχω όλες τις παραμέτρους τέλειες και ενημερωμένες, οι κωδικοί OTP δουλεύουν παντού πλην της επιβεβαίωσης στο Google Pay. 100% είναι πρόβλημα λογισμικού των κεντρικών της Eurobank και μόνο εκτός εάν υπάρχει και υπαιτιότητα σκοπούμενη στην τεχνική κατακράτηση των κεφαλαίων. Είμαι πελάτης της Eurobank 25+ χρόνια του έχω πάρει δεκάδες επεξηγηματικά τηλέφωνα και έχω στείλει και πολλά μηνύματα. Δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Κάντε καταγγελία στην Τράπεζα της Ελλάδος, στους αρμόδιους εποπτικούς και κρατικούς φορείς, οι λέξη Απαράδεκτοι είναι εξαιρετικά ευγενική!

  59. Το ίδιο συμβαίνει και με τις άλλες τράπεζες. Εγώ “βλέπω” την κάρτα στην alpha από τις 3/3/23, και δύο εβδομάδες μετά δεν έχω καταφέρει με όλους τους τρόπους να την περάσω στο g-pay, αλλά και ούτε και να πληρώσω on-line. Φτάνει η διαδικασία μέχρι ένα σημείο και μετά βγάζει πρόβλημα. Και από όσα τηλέφωνα και αν πήρα, και στην τράπεζα που πήγα, άκρη δεν έβγαλα. Η γενική απάντηση που πήρα είναι ότι υπάρχει πρόβλημα δικτύου.

  60. Να φάνε σκατά οι άθλιοι. Το ήξερα ότι πρόκειται για τα χειρότερα κατακάθια, αλλά τώρα πασχαλιατικα να μην μπορώ να κάνω συναλλαγή πάει πολύ. Δεν δέχεται το pos.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.