Η Poco κατάφερε να προσελκύσει το έντονο ενδιαφέρον του κόσμου το 2018, όταν προέβη στο επίσημο λανσάρισμα του Poco F1. Το flagship hardware με το οποίο εξόπλιζε τη συσκευή, σε συνδυασμό με τον άνευ προηγουμένου οικονομικό χαρακτήρα του smartphone, το καθιέρωσε ως την πιο λαμπρή επιτυχία στην Ινδία και σε άλλες Ασιατικές αγορές. Αυτό δηλαδή, που ξεκίνησε σαν ένα πείραμα, κατέληξε γρήγορα σαν ένα βιώσιμο brand, με παρουσία σε περισσότερες από 12 παγκόσμιες αγορές.

poco m3 pro 5g

Η Poco είχε καταφέρει να βασιστεί στην επιτυχία που έφερε το Poco F1 και να εισέλθει σε μια άκρως ανταγωνιστική budget κατηγορία συσκευών. Η σειρά Poco X2 έφερε 120Hz οθόνες σε τηλέφωνα κάτω των 200 δολαρίων και η Poco συνέχισε αυτήν την εξαιρετική της πορεία με τα Poco X3 NFC και Poco X3 Pro, με το πρώτο να επιτυγχάνει περισσότερες από 4 εκατομμύρια πωλήσεις σε μόλις επτά μήνες. Στη συνέχεια εισήλθε και στην entry level κατηγορία με την οικογένεια C series, ενώ διαφοροποίησε ακόμη περισσότερο τις budget προτάσεις της με την οικογένεια M. Το Poco M3 ξεχώρισε για το αρκετά μεγάλο camera module του και την κίτρινη χρωματική του έκδοση.

Μέχρι σήμερα, η Poco έχει πουλήσει περισσότερα από 17 εκατομμύρια smartphone, με την οικονομικά σειρά M να ευθύνεται στο μεγαλύτερο μέρος για αυτήν την επιτυχία. Το Poco M3 κατάφερε να πουλήσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια smartphones λίγο μετά την ανακοίνωσή του τον Νοέμβριο του 2020 και η Poco θέλει να συνεχίσει την εκπληκτική της αυτή πορεία, με την διάθεση του Poco M3 Pro 5G, το πρώτο 5G smartphone στην οικογένεια M series. Το Poco M3 Pro είναι ένα σημαντικό μοντέλο, όχι μόνο γιατί φέρνει 5G συνδεσιμότητα σε αυτή την κατηγορία, αλλά γιατί είναι και το πρώτο Poco smartphone που θα πωλείται παγκοσμίως και το οποίο θα εξοπλίζεται από επεξεργαστή της Mediatek.

Λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα του Poco M3 Pro, το androidcentral συνομίλησε με τον Kevin Xiaobo Qiu, ο οποίος ηγείται της εταιρείας Poco παγκοσμίως και με τον Angus Ng, τον επικεφαλή marketing της Poco σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη συνέντευξη που παραχώρησαν μιλάνε για το επερχόμενο Poco M3 Pro, το πρόσφατο Poco F3 και το ταξίδι της εταιρείας μέχρι σήμερα, αλλά και πως σκοπεύει να διαφοροποιηθεί στην κατηγορία των budget συσκευών.

Ο Qiu μπήκε στην Poco το 2018 και διέγραψε μια λαμπρή επιτυχία στο στήσιμο της Poco Ισπανίας, αναλαμβάνοντας έκτοτε την ανάπτυξη της Poco σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Poco γεννήθηκε από την Xiaomi και αποτέλεσε ανεξάρτητο brand μόλις πέρυσι, αν και θα συνεχίσει να βασίζεται στη Xiaomi για την παραγωγή και την διάθεση των συσκευών της.

Συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε πόρους από την Xiaomi, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος R&D, του τμήματος κατασκευής smartphones και του after sale service. Η υποδομή και η κλίμακα της Xiaomi μας προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα όσον αφορά την κατασκευή και τη διάθεση των συσκευών μας, αλλά σαν brand δρούμε ανεξάρτητα. Η Poco μοιράζεται επίσης το design με το sister brand Redmi, το Poco F3 που έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του αποτελεί την Global έκδοση του Xiaomi Redmi K40, το οποίο προορίζεται για την Κίνα. Ο Qiu αναφέρει ότι θα υπάρξει κάποιου είδους crossover μεταξύ των δυο brands, αλλά επισημαίνει ότι η Poco εργάζεται να δημιουργήσει το δικό της μοναδικό design και τα δικά της ξεχωριστά features.

Το ενδιαφέρον στοιχείο σχετικά με το Poco M3 pro είναι ότι εξοπλίζεται με  MediaTek Dimensity chipset. Η Poco έχει λανσάρει συσκευές εξοπλισμένες με τα Helio chipsets της mediatek στο παρελθόν, αλλά αυτές οι συσκευές περιορίζονταν στην Ινδία. Βάσει των αξιολογήσεών μας και την τιμή στην οποία η συσκευή θα κυκλοφορήσει, νιώθουμε ότι ο επεξεργαστής θα καλύψει τις ανάγκες του κοινού. Ο Qui υποστηρίζει ότι το Mediatek chip του Poco M3 Pro αποτελεί μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τον Snapdragon 662 που βρίσκεται στο απλό M3, τόσο από άποψη επιδόσεων, ενώ παράλληλα έχουμε και συνδεσιμότητα 5G.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το Poco M3 Pro δεν αποτελεί ένα gaming smartphone. Επιπλέον, έχει υψηλό refresh rate, μια άλλη πρωτιά στη σειρά M series, ενώ θα περιλαμβάνει περισσότερη RAM και ένα πιο γρήγορο module αποθήκευσης σε σχέση με το Μ3. Οι αναβαθμίσεις που έχει να προσφέρει το Poco M3 Pro, το καθιστούν μια πολύ εντυπωσιακή συσκευή στην budget κατηγορία. Άλλωστε, με τιμή κοντά σε αυτή του Poco X3 NFC, η Poco θα συνταξιοδοτήσει το εν λόγω smartphone και θα προβάλλει το Poco M3 Pro σαν την ιδανικότερη επιλογή αυτού που αναζητά smartphone στη συγκεκριμένη κατηγορία. Για όσους θέλουν αυξημένες επιδόσεις θα υπάρχει το Poco X3 Pro.

Η ομάδα της Poco συζήτησε και για το ενδεχόμενο διάθεσης ενός flagship smartphone, τονίζοντας χαρακτηριστικά, ότι τα super flagships αυτό που κάνουν είναι να καινοτομούν και το κάνουν καλά. Εμείς ωστόσο επιλέγουμε από υπάρχουσες καινοτομίες, δεν θέλουμε να είμαστε πρώτοι που θα φέρουμε ένα πράγμα στην αγορά, αλλά επιλέγουμε τα πιο κατάλληλα χαρακτηριστικά για τους χρήστες μας. Παράλληλα, αναζητούν πάντα την ισορροπία μεταξύ των καλύτερων χαρακτηριστικών και της προσιτής τιμής, θα μπορούσαν να επιλέξουν τον τελευταίο και πιο πρόσφατο επεξεργαστή, αλλά η τιμή θα ανέβαινε κατά 200 δολάρια σημειώνουν χαρακτηριστικά.

Τέλος, η Poco βλέπει το software σαν ένα σημαντικό στοιχείο όσον αφορά την διαφοροποίηση. Και αν και το interface της βασίζεται στο MIUI και θα συνεχίσει να το κάνει για το προσεχές μέλλον, προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες παραμετροποίησης. Τονίζουν μάλιστα, ότι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν το δικό τους από την αρχή αν είχαν μεγαλύτερο μερίδιο, αλλά η ανάπτυξη ενός skin αυτή τη στιγμή από το μηδέν δεν είναι εφικτή. Σκοπεύουν όμως να φέρουν μοναδικά χαρακτηριστικά στο MIUI for Poco που θα αναβαθμίσουν σημαντικά την εμπειρία.

Η Poco έχει εδραιώσει την παρουσία της σε χώρες όπως η Ινδία και η Ινδονησία τους προηγούμενους 18 μήνες και έχει ένα όλο και αυξημένο ενδιαφέρον για τις αγορές της Ευρώπης. Στην ουσία, θεωρεί αυτές τις αγορές το κλειδί για την επιτυχία της και για την ικανοποίηση των global προσδοκιών της. Αν μπορείς να λανσάρεις ένα πολύ καλό smartphone με πολύ καλές επιδόσεις και να το πουλήσεις σε καλή τιμή, η αγορά είναι δική σου, αναφέρει η Poco. Και μπορούν να ξεπεραστούν τα όποια προβλήματα με το χαμηλό μερίδιο των e commerce πωλήσεων που παρουσιάζουν κάποιες χώρες. Όταν λανσάραμε το F1 στην Ισπανία, οι e commerce πωλήσεις αντιπροσώπευαν μόνο των 10% των συνολικών πωλήσεων συσκευών. Πλέον βρίσκεται στο 20%. Καθώς εστιάζουμε αποκλειστικά στο e commerce, έχουμε το δικό μας Official store παγκοσμίως όπου χρήστες από περισσότερες από 10 global αγορές μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα μας απευθείας από το κατάστημα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Προσθέστε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder με τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.