ericsson

Δελτίο Τύπου

Σε μια νέα έκθεση του Consumer Lab της Ericsson (NASDAQ: ERIC), χρήστες έξυπνων κινητών συσκευών στο Σάο Πάολο, το Πεκίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο ρωτήθηκαν σχετικά με το ενδιαφέρον τους για την πιθανή ανάπτυξη 18 νέων υπηρεσιών που αφορούν σημαντικές πτυχές της ζωής στην πόλη.

Η μελέτη ζητούσε από τους χρήστες smartphone να αξιολογήσουν νέα πρότυπα υπηρεσιών που σχετίζονται με πτυχές της ζωής στην πόλη με τις οποίες είναι περισσότερο ικανοποιημένοι, όπως η διαθεσιμότητα καταστημάτων, εστιατορίων και εγκαταστάσεων αναψυχής. Παραδείγματα νέων υπηρεσιών περιλαμβάνουν: κοινωνικούς οδηγούς εστιατορίων, έναν ψηφιακό γυμναστή που λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο, συμβουλές αγοράς με βάση χώρο-χρονικά κριτήρια, μενού και κρατήσεις σε εστιατόρια μέσω κινητού και αυθημερόν παράδοση εμπορευμάτων.

Εστιάζοντας περεταίρω σε αυτά τα νέα πρότυπα, η μελέτη ρώτησε αν θα ενδιέφερε μια υπηρεσία ελέγχου των υλικών που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια: ενώ 8 τοις εκατό των ερωτηθέντων πιστεύουν πως η υπηρεσία αυτή είναι ήδη διαθέσιμη σήμερα, 61 τοις εκατό περιμένουν πως θα είναι κανονικά διαθέσιμη μέσα στην επόμενη τριετία.

Η μελέτη καλύπτει και πτυχές της ζωής στην πόλη για τις οποίες οι περισσότεροι χρήστες εξέφρασαν δυσαρέσκεια, και συγκεκριμένα τη φροντίδα παιδιών και ηλικιωμένων, την επικοινωνία με τις αρχές και το κυκλοφοριακό. Ιδέες για σχετικές νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν κοινωνικά δίκτυα περίθαλψης που επιτρέπουν την εύκολη επικοινωνία με μέλη της οικογένειας μέσω οποιασδήποτε συσκευής, μια υπηρεσία πληροφόρησης για κινητές συσκευές που προσφέρει ενημερώσεις από τις τοπικές αρχές ανάλογα με το πού βρίσκεται ο χρήστης, καθώς και ένα προγραμματιστή διαδρομών που βελτιστοποιεί το ημερολόγιο ενός χρήστη ώστε να ελαχιστοποιείται η ανάγκη για μακρινές μετακινήσεις.

Οι ερωτηθέντες ανέφεραν επίσης ότι περιμένουν καλύτερες υπηρεσίες και βελτίωση της επικοινωνίας από τις αρχές μέσω των smartphones τους. Παράλληλα, μεταξύ 10 και 15 τοις εκατό των νέων ζευγαριών και των γονέων πιστεύουν πως μια σειρά από υπηρεσίες φροντίδας μέσω ΤΠΕ είναι διαθέσιμες στις πόλεις τους σήμερα, ενώ το 64-68 τοις εκατό πιστεύουν ότι θα είναι ευρέως διαθέσιμες σε τρία χρόνια.

Ο Michael Björn, Επικεφαλής του τμήματος Έρευνας στο Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: «Η μαζική ζήτηση για νέες υπηρεσίες ΤΠΕ μπορεί να αλλάξει τη ζωή της πόλης, πέρα από ό,τι γνωρίζουμε, σε μόλις τρία χρόνια. Υπηρεσίες μέσω έξυπνων κινητών συσκευών που σχετίζονται με τα ψώνια, το φαγητό έξω και την αναζήτηση ψυχαγωγίας μπορούν να βελτιώσουν δραστικά την ικανοποίηση των ανθρώπων από τη ζωή στις πόλεις. Οι υπηρεσίες μέσω smartphone μπορούν επίσης να ανακουφίσουν τη δυσαρέσκεια και οι προσδοκίες για τη διαθεσιμότητά τους στην αγορά είναι ιδιαίτερα υψηλές.»

Ο Björn συνέχισε: «Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι οι καταναλωτές καλωσορίζουν την καινοτομία σε πολλούς τομείς της καθημερινής εμπειρίας τους στην πόλη.»

Το κυκλοφοριακό είναι η νούμερο ένα πηγή δυσαρέσκειας στις πόλεις και 47 τοις εκατό των ιδιοκτητών smartphone εκδήλωσαν ενδιαφέρον για έναν προσωπικό πλοηγό που θα παρέχει τις καλύτερες πληροφορίες διαδρομών για όλους τους τρόπους μετακίνησης, από το περπάτημα μέχρι την οδήγηση και τις δημόσιες συγκοινωνίες.

Περίπου οι μισοί (47 τοις εκατό) από τους ιδιοκτήτες smartphone προβλέπουν πως οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο να φτάσει η συγκεκριμένη υπηρεσία στα χέρια τους, αν και γενικά πιστεύουν πως το προβάδισμα θα το έχει η σχετική βιομηχανία.

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και συγκέντρωσε απαντήσεις από 7.500 χρήστες έξυπνων κινητών συσκευών. Αντιπροσωπεύει ένα πλήθος 40 εκατομμυρίων πολιτών.

Διαβάστε την πλήρη αναφορά εδώ,  και κατεβάστε το infographic εδώ .

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.