Μετά από τόσα leaks γνωρίζουμε σχεδόν όλα όσα πρέπει για τη σειρά Galaxy S22 της Samsung. Πλησιάζουμε στην επίσημη αποκάλυψη, με μια εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τις 9 Φεβρουαρίου. Η ομάδα μάρκετινγκ της Samsung εργάζεται σκληρά ενόψει της εκδήλωσης, λανσάροντας μια νέα καμπάνια με το όνομα “Tiger in the City” για να διαφημίσει τη φωτογραφική ικανότητα των επερχόμενων smartphones σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Η εταιρεία κυκλοφόρησε τρισδιάστατες διαφημιστικές πινακίδες στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Ντουμπάι, την Κουάλα Λουμπούρ, και τη Σεούλ, φέρνοντας στη ζωή μια εικονική τίγρη που «βρυχάται». Στην ανακοίνωσή της, η Samsung λέει ότι η τρισδιάστατη τίγρη προορίζεται να παρουσιάσει τις βελτιώσεις που θα προσφέρουν τα επερχόμενα smartphone της σε σενάρια χαμηλού φωτισμού.

Η εκστρατεία βασίζεται στο Σεληνιακό Νέο Έτος, καθώς είναι το Έτος της Τίγρης στην Κίνα, την Ιαπωνία, την Κορέα, και πολλές άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας. Στις διαφημίσεις, η Samsung κάνει μια σύγκριση μεταξύ της τίγρης και της «ισχυρής νυχτερινής όρασης και των ζωηρών χρωματισμών» των Galaxy S22.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.