Το θέμα της αντικαταβολής είναι κάτι το οποίο απασχολεί όλο και περισσότερους επιχειρηματίες του κλάδου, καθώς πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι παραγγέλνουν κάτι και στη συνέχεια αρνούνται να το παραλάβουν, είτε γιατί άλλαξαν γνώμη, είτε γιατί απλώς δεν βγαίνει όπως τα υπολόγιζαν. Γνωστό κατάστημα προσπαθεί να αντιμετωπίσει την εν λόγω κατάσταση επισημαίνοντας ότι δεν θα στείλουν άλλη αντικαταβολή αν έχεις αρνηθεί την παραλαβή της, καθώς επιβαρύνεται με τα έξοδα της αντικαταβολής. Να τι αναφέρει συγκεκριμένα:
Άρνηση ή μη παραλαβή παραγγελίας
Σε περίπτωση αδυναμίας παραλαβής της παραγγελίας σας, παρακαλείσθε να μας ενημερώνετε εγκαίρως για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Οι παραγγελίες πελατών που αρνήθηκαν να παραλάβουν* ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας επικοινωνία ή την ενημέρωση της courier– Courier Center, θα παραλαμβάνουν οποιαδήποτε νέα παραγγελία αποκλειστικά με εξόφληση μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, Paypal, με άμεση πληρωμή μέσω e-banking ή payment link.
* με την ένδειξη (EΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ H’ ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ)
Επόμενες παραγγελίες με επιλεγμένο τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, από πελάτες που έχουν στο ιστορικό παραγγελιών τους, άρνηση παραλαβής ή μη παραλαβή παραγγελίας χωρίς ενημέρωση, θα ακυρώνονται άμεσα χωρίς ειδοποίηση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Αυτά για να καταργήσετε εντελώς τα μετρητά και όχι τίποτε άλλο.
Γιατί δε μας λέτε ποιο κατάστημα είναι αυτό? Ο πελάτης έχει δικαίωμα 30 ημερών να αποσύρει το ενδιαφέρον του χωρίς αιτιολογηση.
Καλά όλα αυτά, αλλά με τους χρόνους παράδοσης τι γίνεται;
Καλησπέρες σε όλους.
Έχεις δίκιο, έχει δικαίωμα, αλλα δεν είπαν ότι δεν ακυρώνεται η παραγγελία που αποσύρει το ενδιαφέρον του. Απλα λένε ότι αν δεν τους ενημερώσεις πριν από αυτό, και απλά επιλέξεις να το παίξεις “πουστικα”, σου λένε πληρώσαμε που πληρώσαμε τζάμπα τα μεταφορικά μια φορά, αν θες να παίξεις πάλι (δεν θα συνεχίσουμε να είμαστε εμείς οι μαλακες της υπόθεσης), θα πληρώνεις από πριν ώστε να είμαστε σίγουροι ότι τα μεταφορικά επιβαρύνουν εσένα. Αν δεν παραλάβεις, σου στέλνουμε πίσω τα λεφτά του προϊόντος, όχι των μεταφορικών. Και παίξε μετά όσο θες.
Να αγοραζουμε απο φυσικα καταστηματα κι οχι δια αλληλογραφιας.
Προς τη Κα Σοφία & Κο Μενέλαο, πριν κάνετε αυτά τα σχόλια θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα κατ/ματα έχουν επιβαρυνθεί δεκάδες ή και χιλιάδες φορές τα μεταφορικά (x2 γιατί χρεώνεται και η επιστροφή) επειδή υπάρχουν πελάτες που κάνουν παραγγελίες για χόμπι χωρίς να τις παραλαμβάνουν !