Ο Reed Hastings, CEO του Netflix αποκάλυψε πριν από μερικές ημέρες, τα οικονομικά αποτελέσματα της υπηρεσίας, ενώ σε εκείνη την παρουσίαση είχε δώσει και στη δημοσιότητα ορισμένα ενδιαφέροντα νούμερα όσον αφορά τις θεάσεις σειρών, όπως το The Witcher, το οποίο τα πηγαίνει κάτι περισσότερο από καλά. Ο ίδιος, επιβεβαίωσε για ακόμη φορά, ότι το Netflix δεν θα διαθέσει ποτέ ένα μοντέλο συνδρομής υποστηριζόμενο από διαφημίσεις.

Ο Hastings και οι συνεργάτες τους αναγκάζονται συχνά να αναφέρουν ότι δεν συμφωνούν με την ύπαρξη διαφημίσεων στην πλατφόρμα, καθώς το διαφορετικό σενάριο συζητιέται έντονα στους κόλπους των αναλυτών. Με την ύπαρξη διαφημίσεων, η συνδρομητική υπηρεσία θα μπορούσε να βάλει στα ταμεία της άλλο 1 δισεκατομμύριο περίπου δολάρια, σύμφωνα με αναλυτές της Nomura.

Ο Hastings επισήμανε ακόμη, ότι η Google, Facebook και Amazon είναι εξαιρετικά ισχυρές στο χώρο του online advertising επειδή παίρνουν δεδομένα χρηστών από τόσα πολλά μέρη. Πιστεύω, ότι αυτοί οι τρεις παίκτες θα συνεχίσουν να κυριαρχούν και έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της online διαφήμισης, τόνισε.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.