Οι αναφορές χρηστών που είδαν μία παράξενη πράσινη γραμμή να εμφανίζεται στην οθόνη του Galaxy S smartphone τους μετά το τελευταίο update αυξάνονται διαρκώς. Το ίδιο και οι αναφορές για το γεγονός ότι η Samsung δεν προσφέρει δωρεάν αντικατάσταση οθόνης. Τα πράγματα όπως φαίνεται να αλλάζουν.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το πρόβλημα της πράσινης γραμμής επηρεάζει όλα τα μοντέλα Galaxy S από τα S20 και μετά, καθώς και τα Note 10 series. Ωστόσο, δεν έχει εντοπιστεί κάποιο μοτίβο, οπότε κανείς δεν γνωρίζει, ούτε καν η εταιρεία, τι δημιούργησε το πρόβλημα.

Στο θέμα της αντικατάστασης, οι αναφορές ποικίλουν με κάποιες να δείχνουν ότι η Samsung δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα – πράγμα που δεν ισχύει, ορισμένες να αναφέρουν ότι η εταιρεία επιμένει πώς υπάρχει fix και θα κυκλοφορήσει με μελλοντικό update, και άλλες να λένε πως δεν δέχεται να αντικαταστήσει τις οθόνες με διάφορες δικαιολογίες.

Σε ανατροπή των αναφορών και των γεγονότων, η Samsung Ινδίας προσφέρει πλέον δωρεάν αντικατάσταση οθόνης στις επηρεαζόμενες συσκευές, αλλά αποκλειστικά για τα Galaxy S20, S21, S22, και Note 10. Για να περιορίσει ακόμα περισσότερο το θέμα, η εταιρεία αντικαθιστά τις οθόνες μόνο σε συσκευές που αγοράστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια.

Έχει και άλλα! Η Samsung δεν απαιτεί η επηρεασμένη συσκευή να είναι σε εγγύηση, όμως έχει δώσει ένα πολύ περιορισμένο χρονικό περιθώριο για τις αιτήσεις προς αντικατάσταση οθονών που έχουν την πράσινη γραμμή. Η εταιρεία απαιτεί οι ενδιαφερόμενοι να κλείσουν ραντεβού σε κάποιο κέντρο service μέχρι και τις 30 Απριλίου του 2024.

Κανείς δεν γνωρίζει αν η εταιρεία θα επεκτείνει την πολιτική της δωρεάν αντικατάστασης οθόνης, ενώ προσφέρει και αντικατάσταση της μπαταρίας των συσκευών που θα επισκευαστούν – αναμενόμενο γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις επισκευής οθόνης η μπαταρία παθαίνει ζημιά, έστω και μικρή.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Samsung εταιρεία για γέλια. Παρόμοιο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει με το s7, μάλιστα είχα αγοράσει 2 και τα 2 είχαν βγάλει πρόβλημα με γραμμές πράσινες μωβ κλπ… Επειδή όμως είχαν αγοραστεί στην Ωκεανία η Samsung δίνει εγγύηση μόνο στην Ήπειρο που αγόρασες την συσκευή.
    Τότε το πρόβλημα το είχαν δεχθεί λέγοντας ότι μια μεγάλη παρτίδα είχε πρόβλημα στην μητρική κ στην κάρτα γραφικών, μου πρότειναν δωρεάν αντικατάσταση των 2 συσκευών που είχα αρκεί να τα έστελνα στην Samsung της Ωκεανίας με δικά μου έξοδα, αλλά κ με δική μου ευθύνη αποστολή προς κ από αυτους
    Με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω ότι μετά από σχεδόν μια δεκαετία η ίδια εταιρεία συνεχίζει να έχει την ίδια αντιμετώπιση προς τους πελάτες της…
    Μάλιστα τους όταν είχα μιλήσει με mail με τα κεντρικά της Samsung λέγοντας δηλαδή “αν το είχα αγοράσει στην Ελλάδα κ μου χαλούσε στην Σμύρνη που θα πήγαινα διακοπές θα εμένα χωρίς τηλέφωνο; Η απάντηση ήταν, τότε θα έπρεπε να το στείλετε από εκεί που το αγοράσατε…”
    Έχω σταματήσει να αγοράζω οποιαδήποτε συσκευή αυτής της εταιρείας γιατί απλά είναι γελοίοι κ έχει βγει σε καλό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.