Το Netflix αλλάζει οριστικά κεφάλαιο και μπαίνει σε έναν δρόμο που δεν του αρέσει, αλλά αποτελεί μοναδική επιλογή. Η πλατφόρμα, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, δεν είχε ποτέ διαφημίσεις, ούτε καν σε φθηνά πλάνα, αλλά αυτό θα αλλάξει σύντομα.

Μετά την πτώση των συνδρομητών για πρώτη φορά τα τελευταία 10+ χρόνια, η μετοχή της είδε πτώση 30%, και η εταιρεία έκανε ξεκάθαρο ότι είναι έτοιμη να περάσει τη λεπτή γραμμή μεταξύ της ad free εμπειρίας και των διαφημίσεων εντός της πλατφόρμας.

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Greg Peters, ανέφεραν ότι γνωρίζουν πως υπάρχουν διαφορετικά πλάνα και διαφορετικές τιμές σε διαφορετικές αγορές και πως θα βάλουν τελικά διαφημίσεις στην πλατφόρμα.

Αν και ο Hastings ήταν αντιθέτως με αυτήν τη στρατηγική αναφέρει ότι η εφαρμογή ενός πλάνου με διαφημίσεις θα προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και τη δυνατότητα να πληρώνουν λιγότερα – αν και θα πρέπει να βλέπουν διαφημίσεις.

Ο Hastings λέει ότι όλο αυτό γίνεται για τους καταναλωτές, αλλά εδώ είναι ξεκάθαρο ότι το Netflix προσπαθεί να βρει τρόπους να προσελκύσει κοινό, να φέρει πίσω όσους έχασε, και να κρατήσει όσους έχει. Ειδικά αν ισχύει η αρχική φήμη του τρόπου εφαρμογής των διαφημίσεων.

Την πρώτη φορά που είχε ακουστεί κάτι τέτοιο, οι πηγές ανέφεραν ότι η πλατφόρμα θα προβάλει διαφημίσεις μεταξύ των επεισοδίων, και συγκεκριμένα θα εμφανίζει μία διαφήμιση ανάμεσα σε δύο επεισόδια. Μικρό το κακό, καθώς και τώρα περιμένεις 5 δεύτερο για την αυτόματη μεταφορά στο επόμενο επεισόδιο.

Σε πρώτη φάση, το Netflix είπε ότι θα ξεκινήσει την εφαρμογή του νέου πλάνου κάποια στιγμή το 2023 ή το 2024. Κάτι που έβγαζε νόημα, γιατί ίσως ήθελε χρόνο να αναπτύξει τις αλλαγές στην πλατφόρμα και φυσικά να δει πώς θα τα πάνε άλλοι ανταγωνιστές, όπως το Disney+ που ετοιμάζει μεγάλη επέκταση μέσα στο καλοκαίρι.

Τώρα, σύμφωνα με νέα αναφορά οι διαφημίσεις ίσως βρίσκονται πιο κοντά από ότι περιμένουμε. Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι η πλατφόρμα θα λανσάρει το πλάνο με τις διαφημίσεις το τελευταίο τρίμηνο του 2022, ως ένα ακόμη μέσω να ανακόψει την αύξηση των λογαριασμών με κοινή χρήση κωδικών.

Η πηγή ισχυρίζεται ότι το Netflix έστειλε σημείωμα που αναφέρει ότι στοχεύει στην παρουσίαση του νέου πλάνου με τις διαφημίσεις προς το τέλος του 2022. Μέχρι τότε, θα έχει δει πώς θα πάει το πράγμα με τη Disney+ και αν θα έχουν αποδώσει τα σχέδια του για την αντιμετώπιση της κοινής χρήσης κωδικών.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.