Σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν. 3471/2006 κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών υποχρεούται να τηρεί ένα μητρώο – (λίστα) με στοιχεία των συνδρομητών του, οι οποίοι έχουν ζητήσει να εξαιρεθούν από τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση για κάθε είδους διαφημιστικούς / προωθητικούς σκοπούς.

modem
Stephen Phillips – Hostreviews.co.uk

Cosmote:  

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE τηρούν το Μητρώο του άρθρου 11 παρ. 2 Ν. 3471/2006, στο οποίο καταχωρούνται οι αριθμοί τηλεφωνικών συνδέσεων των πελατών τους που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν τηλεφωνικές κλήσεις για απευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Οι πελάτες σταθερής ή κινητής που επιθυμούν να καταχωρηθεί η τηλεφωνική τους σύνδεση στο Μητρώο μπορούν να εγγραφούν σε αυτό:

  • με αίτησή τους σε οποιοδήποτε Κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή
  • καλώντας στο 13888 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών) ή στο 13818 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών), ή
  • ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή
  • Μέσω της εφαρμογής για κινητά (mobile application) COSMOTE/What’s Up/Frog (ανάλογα με την σύνδεση σας), στο προφίλ συνδρομητή, ενότητα «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστικές επικοινωνίες»
  • Μέσω του Site www.cosmote.gr στην ενότητα My Cosmote – «Συχνές επιλογές» – «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστική επικοινωνία»

Vodafone:

Ένταξη/ Aπένταξη στο/ από το Μητρώο άρθρου 11
Ο κάθε ενδιαφερόμενος (συνδρομητής Vodafone) μπορεί να ενταχθεί στο / εξαιρεθεί από το συγκεκριμένο μητρώο, επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • μέσω της εφαρμογής My Vodafone app/My CU app/ My Account/ My home account
  • καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών (13830 ή 1399)
  • απευθυνόμενος σε κατάστημα Vodafone
  • αποστέλλοντας e-mail στην διεύθυνση: [email protected] με θέμα “Ένταξη/Απένταξη στο Μητρώο 11”, και θα πρέπει να αναφερθούν τα στοιχεία της συνδρομής (ονοματεπώνυμο, αριθμός ΑΤ, Δ/νση, ΑΦΜ) να επισυναφθεί φωτοτυπία της ΑΤ και να επιλεχθεί μία από τις κάτωθι επιλογές (α) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ VF, (β) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, (γ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Nova:

Οι συνδρομητές που δεν επιθυμούν να δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς μπορούν:

  • να απευθυνθούν στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Nova στο 13800* για συνδρομητές κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας (με χρέωση) ή στο 1277 (για Εταιρικούς πελάτες), χωρίς χρέωση από εταιρικό Κινητό ή Σταθερό Nova

*13800: η χρέωση για την κλήση, ανεξαρτήτως διάρκειας, είναι 0.25€ από Σταθερό ή Κινητό Nova, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τέλους τηλεφωνίας. Αν καλείτε από άλλο δίκτυο, η χρέωση καθορίζεται από τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου

  • να αποστείλουν σχετικό αίτημα με συνημμένη φωτοτυπία ταυτότητος στην φόρμα επικοινωνίας με συνημμένο φωτοαντίγραφο διπλής όψεως του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας
  • να στείλουν το αίτημα τους μέσω Nova app ή Nova web (η συγκεκριμένη επιλογή αφορά μόνο Οικιακούς πελάτες)
  • να επισκεφτούν ένα κατάστημα Nova
  • να αποστείλουν μέσω Ταχυδρομείου, γραπτό, υπογεγραμμένο αίτημα, με συνημμένο φωτοαντίγραφο διπλής όψεως του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας, στη διεύθυνση:

NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε 

Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Αττικής

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.