H Νοva έχει ξεκινήσει να εφαρμόζει μια νέα πολιτική, σύμφωνα με την οποία μετά τη λήξη του συμβολαίου σου η Nova θα εφαρμόσει μια αύξηση 3 ευρώ μόνο στο συμβόλαιο και τίποτα περισσότερο.
Επιτέλους Netflix στο Cosmote TV σε όλους από 23 Αυγούστου! Όλες οι λεπτομέρειες αναλυτικά!
Είναι μια πολύ καλή κίνηση, καθώς αν ο χρήστης ξεχάσει την ανανέωση του συμβολαίου δεν θα χρεωθεί με το υπέρογκα ποσά, τα πάγια δηλαδή των εκτός δέσμευσης συμβολαίων που όπως γνωρίζουμε έιναι υψηλά.
Ναι η Nova δεν έχει και το καλύτερο δίκτυο στη κινητή, ναι έκοψε τα απεριόριστα data στη καρτοκινητή αλλά το καλό θα πρέπει να το επισημάνουμε. Είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να εφαρμόσει ένας πάροχος και να μην αναγκάζει τους πελάτες της να πληρώνουν πολλαπλάσια ποσά σε εκτός δέσμευσης συμβόλαια.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Εταιρία χωρίς καλό σήμα στην κινητή πανελλαδικά και χωρίς απεριόριστα data σε καρτοκινητη που έχει ο περισσότερος κόσμος που δεν μπορεί να πληρώσει πάγια και συμβόλαια, πλέον είναι άχρηστη εν έτη 2024!
Ελπίζω να βάλουν μυαλό αλλιώς θα αγγίξουν πάτο!!!
Η Ελλάδα γενικότερα είναι μια τριτοκοσμικη χώρα στις τηλεπικοινωνιες.
Κανένας παροχος δεν μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά τηλέφωνο και internet χωρίς συχνά προβλήματα και όλοι είναι πανάκριβοι σε σχέση με τις άλλες χώρες της Ευρώπης.
Να ξεχάσει ο πελάτης την ανανέωση; Πέντε μήνες πριν τη λήξη του συμβολαίου με έπαιρναν τηλέφωνο για να ανανεώσω. ( Με την “απειλή” πως αν δεν το κάνω θα αρχίσω να πληρωνω μετα τη λήξη τουλάχιστον 10€ παραπανω).
Τί βλακείες λέτε; Ποτέ δεν αυξανόταν το πάγιο όταν έληγε το συμβόλαιο!!!
Ήταν η πρώτη φορά που εφαρμόστηκε αυτή η ηλίθια πολιτική και ήταν και ο λόγος που μ’ έχασαν από πελάτη, μετά από 27 συνεχόμενα έτη… Όταν έκανα αίτηση για μεταφορά με πήραν και μου έταζαν τα πάντα για να με κρατήσουν, αλλά ήταν πλέον αργά… Θα χάσουν πολύ κόσμο μ’ αυτή την “εξυπνάδα”…
Έχει απόλυτο δίκιο ο Γιώργος. Ίδια περίπτωση κι εγώ. Με έχασαν κι εμένα για τον ίδιο λόγο. Έκανα αίτηση φορητότητας γιατί δεν μου άρεσε καθόλου αυτό που έκαναν. Τόσο καιρό εκτός συμβολαίου η τιμή ήταν σταθερά η ίδια.
Ίντερνετ χάλια όταν βρέχει η τηλεόραση είναι νεκρή.
Τα πακέτα πανάκριβα.
Εμένα έτσι με έχασε η Cosmote, μετά από 25 χρόνια … Μου φόρτωσαν 12 ευρώ επιπλέον τον μήνα,που δεν πήρα αμέσως χαμπάρι και πλήρωσα για δύο μήνες.Έτσι ήρθα στη wind.Και φυσικά με ζάλισαν στα τηλέφωνα και στα ταξίματα μετά την αίτηση φορητότητας, αλλά ήταν πλέον αργά. Αν κάνει το ίδιο και η wind με τη λήξη του συμβολαίου,με έχει χάσει.
Τελικά όλοι οι πάροχοι τήν ίδια γελοία απειλή χρησιμοποιούν, τό έζησα στην wind/nova. Ή δε wind (μόνη) ήταν πολύ καλή. Μόλις έμπλεξε με τήν προβληματική Nova τά έκανε… μούσκεμα.